pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
MichalR10 píše: Nejlepší je KTM990SMR Až budeš starší a zkušenější, tak na to též přijdeš Ale to je též finančně někde jinde. Zvláštní je, že když jsem sedl na KTM, tak jsem si říkal že ten dvouvál v TL je strašně nudnej, ale když jsem se potom zase svezl na TeLe, tak to byla též zábava...
Jinak hezké svátky...
E: Rejpačka do Fizzera...
Je zajimavy ze v primce jede ve srovnani s vtr f prakticky stejne, ale projev ma takovej zivelnejsi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak nevím nevím... VTR-F jsem měl a byla to proti TL-R strašná nuda. Je sice fakt, že mezi vlastnictvím jednotlivých modelů uplynulo více jak 10 let, ale i tak...
MichalR10 píše: Stev> Nemůžeš přeci srovnávat Hondu s pořádnou motorkou...
Jinak nevím nevím... VTR-F jsem měl a byla to proti TL-R strašná nuda. Je sice fakt, že mezi vlastnictvím jednotlivých modelů uplynulo více jak 10 let, ale i tak...
Tech 10 let prave ukazalo co je poradna motorka :)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
čím vlastně škodí motoru roztlačování?
včera sem chtěl jezdit, ale baterka byla proti, tak mě museli celkem 4x roztláčet... hlavně první start po 1,5 měsíci, tak měl motor chvilku trochu zvláštní zvuk...
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
E: ale kdyz se koukam na prispevek #2353 od Murkina, poradne bych zkontroloval kliku
Naposledy editováno 03.01.2015 07:49:21
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
a nějaký info kolik toho ta hlava a ventily měly už za sebou??
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Jeste jsem si vsim, ze i druhy saci ventil narazel do pistu, chlapci nemate tam neco spatne s tou strechou na pistu???
máš pravdu, na druhém ventilu je po jeho obvodu vyleštěny kroužek a na pístu 2 otlačená místa
tohle nevypadá na únavu materiálu ventilu...
edit: taky by bylo dost divný, aby se vada ventilu projevila až po 60 kkm...
Naposledy editováno 03.01.2015 11:29:05
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jo a neprijde vam, ze je prihnuty i jeden vyfukovy? Mozna to zkresluje ta fotka, ale prijde mi, ze je dosedly trochu krivo...
Jinak ty zakarbonovane hlavy/ventily byly doufam jen na zkousku, pac takovy humac dat na motor s BB za x tacu, je teda pekny amaterismus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Ale,ty písty jsou oba stejný a přední válec je v pohodě.Snad by si i Dewwil během zajíždění všiml,že to cinká jak zvonkohra.Já si myslím,že u toho hodně dojebanýho ventilu uletěl ten kousek stírátka(netuším proč)spadl dolu,přerazil ten ventil a ještě se stihl skřípnout pod ten výfukový,ten druhej sací už vymyslet neumím
nj ale Dewwil když to zajížděl to netočil do plných, potkávat se to mohlo začít až ve vysokých otáčkách na brzdě díky unaveným pružinám to by vysvětlilo otlaky na pístu pod oběma sacími ventily, následně upadlý talíř, kus vodítka a výsledek je tu vidět
proč se nic neodehrálo na předním válci zase neumím vysvětlit já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
...to dopadlo ještě relativně dobře ...těžko spekulovat, proč k tomu došlo, mohlo se tam toho odehrát víc...každopádně na unavenou pružinu nevěřim...spíš ventil nebo vodítko, ale čort znájet...
Jasek píše: havrajz> zní to logicky,ale když tenkrát stopli Dewwila fízlové,tak už docela valil a Murkinovi se to prý potkalo při 60% a to už Honza určo jel i při zajíždění.
jj, točeno dle otáčkoměru cca 8700ot./min. a pak už následoval Pašík co mi hodil kotvu při rozletu... Jestli byly klapky otevřený na 60% to nevím, ale asi víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Já bych to asi hodil na špatný hlavy,kdyby byly blbě ty střechy na pístech tak je to i na předním.
To že na V-dvouválci je na každém válci odlišné časování rozvodů je poměrně běžná věc, jsou tam výrobní tolerance, prověšení rozvoďáků apod. Zkontrolovat vůli mezi ventilama a pístem bych viděl jako zásadní věc, nejen v HÚ ale i 5,10,15 stupňů před i po, v úvrati se píst moc nepohybuje, zato zdvih ventilů se mění opravdu razantně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
geloš píše: To že na V-dvouválci je na každém válci odlišné časování rozvodů je poměrně běžná věc, jsou tam výrobní tolerance, prověšení rozvoďáků apod. Zkontrolovat vůli mezi ventilama a pístem bych viděl jako zásadní věc, nejen v HÚ ale i 5,10,15 stupňů před i po, v úvrati se píst moc nepohybuje, zato zdvih ventilů se mění opravdu razantně.
Ve vůlích to nebude, kontrolováno cca 10x než se to zadeklovalo ve víc možnostech natočení kliky... Někde to mám zapsaný kolik byly sací a výfukový, tak až to najdu tak je sem písnu...