IvanDvoutakťák píše: Díky, Josefe58, žes sem tu startovku půllitrů z r.1984 dal
"Jen" mistrovství EVROPY a na startu více než 40 jezdců a že startovnímu
poli, jako i pořadí v cíli "šéfovala" Suzuki, to je pro mně další "bonus" ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
josef58 píše: Tak tajemství startovního čísla 3 je rozluštěno Taky mám dvě nejasnosti, snad někdy vyjasníme . Jedna vlastně není má a je hodně těžká, ale třeba se někdo najde.
Rád bych tedy dokončil Renza Pasoliniho, když už jsem s ním začal. Na foto č.7233 kde sedí zadumaně vedle své motky se mě zdálo, že se "zjevuje" st.č.5, ale nebyl jsem si jist. Když jsem ale chtěl najít "Nakánovy voči", ke kterým ještě dojdem, jsem zcela náhodou a nečekaně narazil na start 350 roku 67 a tam ta PĚTKA je vidět v první řadě zcela jasně
1.Hailwood-Honda, 2.Agostini-MV Agusta, 5.Pasolini, 16.Pagani oba Aermachi, ale každá vypadá zcela jinak.
imoladu a AKRO napsali, že vedle sedícího Renza jde o Benelli. Tak nevím jestli u tohoto fota není překlep
Ta Paganiho Aermacchi č.16 je velmi podobná této Pasoliniho č.17. Může někdo říct, zda jde o snímek z Brna a č.17 měl v roce 66, nebo při premiéře MS 65? Díky Dále by mě zajímalo, to se jedná o jednoválec?, nebo druhý (horní) hrnec má výfuk na druhou stranu? Jinak ten kouřovod vypadá velice zajimavě Ta "Aermacchi" na startu s č.5, to vypadá na čtyřválec.
U této fotky č.17 je zas napsáno: Dvoje oči a dvoje brýle má Renzo Pasolini. Na stroji Benelli patří k nej......., tak a teď babo raď, která je Aermacchi a která Benelli? Ještě si všimněte těch "vočí" na helmě, jsou vidět i na tom startu a i na helmě, která je položena na motce vedle sedícího Renza. No a tím jsme se dostali k těm "Nakánovým vočím", ten je taky míval na přilbě.
Zde přehled jeho st.č. při brěnských startech:
1965 ???
1966- 250cc10 + 350 9 stroj Aermacchi
1967- 350cc 5 + 500 3 Benelli
1968- 250cc 11 +350 DNS 6 Benelli
1969- 250cc 27 +350 DNS 29 Benelli
1970- 350cc 72
1971- 250cc 8 +350 DNS 6 Aermacchi HD
1972- 250cc 11 +350 16 Aermacchi HD
1973- svoje st.č 2 si pro závod 250cc už bohužel vyzvednout nemohl.
Tak doufám, že ti to aspoň trošku pomohlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
jpm píše: tak som rozmyslal nad tou starou zatackou pri pumpe a jak sa vravi ze z nej uz nic neostalo lebo je to cele prestavane
ale vlastne v 72 sa menila a tu na mape ta ulice Svazna by mozno mohla byt ta verzia 72-4?
fotka je zo zavodu 72 a potom jedna aktualna...aj tie biele ciary tam vyzeraju tak okruhovo dnes, tak nevim...nejake napady...ci to je znama vec? :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Darmah píše: S tím Patem a jízdou po zadním máš naprostou pravdu, někde jsem četl, že byl první, kdo s tím začal, fanoušci šíleli. Ano, ten třetí je Barry.
Josefe, Ty jsi takový statistik, co takhle zkusit zmapovat všechny američany, co na starém ( popř. i novém ) okruhu kdy startovali ?
Dobře, pokusím se, ale tak nějak od pasu, pže kdybych to měl hledat, tak tu strávím zas celou neděli . Do těch starých programů se startovky vkládaly a tak je ani nemám a nebo jsou neúplné. Na starém okruhu vím jen o třech a to právě zmiňovaní Pat Hennen a Steve Baker na půllitrech v 77. V tom závodě v prvním kole z lomu jako první vyjel Hartog (NL)těsně sledován právě Patem, který druhé a třetí kolo vedl, než ve čtvrtém kole pole zcela opanoval Cecotto a nastal koncert pro Johnnyho a tři ladičky . Hennen dokončil 4. ještě za Agem a třetím Rougeriem. Zřejmě nejlepší výsledek Američanů na starém okruhu.
Tím třetím byl tenkrát neznámý Randy Mamola, který ve 250 dokončil na 5. místě
V programu 1978 byl v 250 pod číslem 21 zapsán Kenny Roberts (sen.), ale určo nestartoval. Totiž v té době řádil v třídě 500 a udělal hatrick Mistra světa 78-80
Nový Masec co si vzpomenu:
R.Mamola-snad jediný Američan co startoval na obou okruzích, F.Spencer, K.Schwantz, K.Roberts jun., E.Lawson, W.Rainey, J.Kocinski, N.Hayden, C.Edwards, B.Spies.....???, třeba někdo přidá. Tedy 3+9=12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
hehe treba byt vzdy v strehu na detaily asi :)
a prikladam rovno jeden jutub obrazek z 1972 aj so - sikanou! :))
z toho je asi mozne usudzovat preco vsetky 3 sikany potom vypadali rovnako a boli rovnako neprijemne - lebo tato prva bola puovodne len odpocivadlo vedla cesty, vystavane to hentakeho tvaru :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
jpm píše: mamba54>
hehe treba byt vzdy v strehu na detaily asi :)
a prikladam rovno jeden jutub obrazek z 1972 aj so - sikanou! :))
z toho je asi mozne usudzovat preco vsetky 3 sikany potom vypadali rovnako a boli rovnako neprijemne - lebo tato prva bola puovodne len odpocivadlo vedla cesty, vystavane to hentakeho tvaru :)
Takže ta šikana tam byla vybudována daleko před tím, než vlastně sloužila jako šikana doslova. Odpočívadlo?, vlastně této silnici se říkalo tzv. "státní silnice", tedy hlavní tepna mezi Prahou a Brnem dokud neotevřeli D1. Nepředstavitelné,....pokud by při dnešním provozu a tehdejší neexistenci dálnice se tato silnice měla ve čtvrtek komplet uzavřít
"hentakeho tvaru"....rok aj pól som bol na vojne v Nitre a viem, že ta slovenština bola niekedy naozaj krásná (snad jsem to moc nezvoral)
Naposledy editováno 04.01.2015 10:25:29
http://www.s-antikva...rpage=15&from=15
Nový Masec moto: M.Janáková, I.Toušková??, E.Rosellová a A.Carrasco obě Španělky a T.Rine Finsko. Možná nějaká Němka?
auto - nevím o žádné
Starý Masec moto: ME 83-86 - určitě nějaké jely jak solo, tak i side.
MS - 1971 side 500 ccm A.Neumannová
Dane Rowe také jako spolujezdkyně
Co se týče před rokem 65, tedy ZDN, tak vím jen o kolikrát zde zmiňované I.Stohlové jediné ženské oběti Maseku, naši Parusové, snad jela side i sólo a další závoznice, myslím, že startovala v závodě i s p.Parusovou, ale jméno bych musel hledat.
Auto: - tak tam jsou nejznámější dvě italské tygřice či dračice?, které pilotovaly toto obrovské monstrum Camaro Lela Lombardi a Anna Cambiaghi
Lela z prvního místa v lomu havaruje, ale pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
rok / jméno / nár./třída/ výsledek
------------------------------------
ME 83 Inge AHRENDS D 80- 7.
ME 86 Petra GSCHWANDER D 80- 13.
MS 87 Taru RINE FIN 125- 20.
MS 89 Taru RINE FIN 125- 12.
MS 90 Taru RINE FIN 125- 21.
MS 93 Daniela TOGNOLLI I 125- 25.
MS 94 Tomoko IGATA JAP- 12.
MS 95 Tomoko IGATA JAP 125- 7.
MS 03 Markéta JANÁKOVÁ CZ 125-25.
MS 03 Katja POENSGEN D 250- 20.
MS 04 Markéta JANÁKOVÁ CZ 125- 28.
MS 08 Andrea TOUŠKOVÁ CZ 125- 31.
MS 12 Ellena ROSELL SPA M2- 26
MS 13 Ana CARASCO SPA M3- 23.
MS 14 Ana CARASCO SPA M3- DNF.
Ženy spolujezdkyně na side:
---------------------------
Krom notoricky známých (Inge STOLL, Dane ROWE a Agy NEUMANN) To byly:
ZDN 58 Ema PARUSOVÁ CZ 500- 3.
ZDN 58 WINTERSBERGEROVÁ RAK 500- ?
ME 85 Jullie BINGHAM GB 500- 3.
Ženy v automobilech :
---------------------
1932 Anette ITIER ? Bugatti DNF
1933 Edith FRISCH ? Bugatti DNF
ME 70 Christine BECKERS BEL Alfa Romeo 1600- 4.
ME 77 Suster YU VW Scirocco 1600- 3.
ME 78 Suzane Tucker-PEAK GB Škoda 130- ?
ME 78 Lela LOMBARDIOVÁ ITA Alfa Romeo 1300- 2. v div.I
ME 81 LOMBARDIOVÁ - Anna CAMBIAGHIOVÁ ITA Chevrolet Camaro- DNF
MS 87 Ellen LOHR GER BMW M3
MS 87 Anette MEUWISEN GER BMW
MS 87 Mercedes STERMITZ GER
Tento výčet pochopitelně není a asi ani nemůže za ty roky být kompletní. Kdo víte víc, přidejte další jména.