MirekDušín píše: assassin> Jiste ze ji muzes chtit a proc by jsi nemel? Jen je blbost rikat jooo me uz je to slaby, hovno to jede atd. Podle ceho to hovno jede? Normalne kdyz chci uprimne poradit mladymu klukovi co zacina a nemel nic si myslim ze motorka ktera ma 35-40 koni je dostatecne vykonna na to, aby se na ni opravdu paradne vyjezdil cca ty 3 roky nez pujde do velke. Jeste k tomu kdyz je rozpocet 60k. Taky jde trosku o servisni naklady, vydrz motoru atd.
No treba motard je o blbnuti - ja mam starou te410 a hovno to jede, na zadni to dostanu na dvojku v celkem maly rychlosti a musim to houpnout hned pobliz mrtvyho uhlu a udrzet to tam a nepustit to ani o kousek niz protoze jinak uz se to tam vykonem nedostane - takze asi tak. Samozrejme me na draze pojedou prckove na 80kach kroskach...
superkoko111 píše: Co se týče spolehlivosti, FMX na tom bude asi líp, že?
Jo tam je starej vzduchac puvodem z dominatora, ty jsou skoro nesmrtelny, me ale ten motor prubehem moc nesedel (jezdil jsem ho ale v slr650 a xbr500 - takze nevim jestli se ve fmx nepovedl nejak lepe naladit)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motarda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
gugo píše: Ozzy_> Musis obcas zanechat vymluv , ze ziminka, nemoc atd a jit na stenu. Nejak me dosli jistici a jisticky a normalne zahalim.
tak pardon Uz jsem cajk. Dneska sem prohanel draka. Teren je prijemne prituhlej, obcas jeste zbytky snehu, driftiky na tom jdou sami
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motarda
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motarda
Adamek17 píše: Za mě určitě Honda FMX. Důvody jsou hlavně životnost motoru, servisní náklady, vzhled, 650 vs 400, pro začínajícího mě příjde FMX více tzv. "User friendly", ale toť jen osobní názor.
...ale s DR-Z je podstatně víc srandy, o což jak jsem pochopil, jde tazateli nejvíc ...a servis je naprosto v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motarda
Dá se napsat nějaká nevýhoda/výhoda mezi 400ccm a 650ccm? Nebo prostě jen záleží na výkonu, který hraje ve prospěch DRZ..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motarda
nejde o nějaký počty koní, ale pro mě ta motorka byla taková divně nevyvážená - předek (vidle+brzda) docela ostrej, posez akční, jak kdyby se mělo v jednom kuse driftovat a k tomu ten motor z cestovní motorky prostě nešel.
nějaký koně se tomu dají vrátit úpravou výfuku a sání (je tu na to i speciál vlákno), s kratším převodem se dá zvedat na dvojku, ale pořád jsem měl pocit, že ta kusy motorky k sobě neladí.
srala mě dost vysoká spotřeba (6 litrů +). s bandou na 11 litrů, z toho jsou 4 litry rezerva...hladový voko to nemá, takže tankuješ každejch 120 kiláků...
asi poslední kapka, po který jsem jí prodal byla, když na jižní spojce v prostředním pruhu, obloženej autama a v rychlosti kolem kila, mi zhasnul motor a musel jsem šátrat po kohoutku, abych přepnul na rezervu... ani to necukalo, prostě náhlá smrt.
kromě toho mě štvalo měnit olej každý 3000km (2 litry), shánět gumy s podivně nízkým profilovým číslem...
jo, ten terén jsem taky zkusil a tvrdá vidle + nízkoprofilový gumy ti zkazej radost jak nic.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
Hmm, díky ... Zajímavý, že tady na motorkářích FMXko hodně vychvalujou.. Ale asi není nad zkušenost někoho kdo ji jezdil delší dobu... Máš možnost srovnat s DR-Z? :)
U tý bude asi spotřeba menší, když to je menší obsah, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
superkoko111 píše: callowsick>
Hmm, díky ... Zajímavý, že tady na motorkářích FMXko hodně vychvalujou.. Ale asi není nad zkušenost někoho kdo ji jezdil delší dobu... Máš možnost srovnat s DR-Z? :)
U tý bude asi spotřeba menší, když to je menší obsah, že?
DRko jsem měl jen na odpoledne, netroufám si hodnotit. působila na mě o dost hravějším dojmem.
FMX si asi musí najít toho správnýho pilota a pak jsou spokojení oba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
callowsick> OK, dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
stejne te to po pulce sezony omrzi a budes chtit KTM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
EDIT: Teď jsem si všimnul, že ten Duke má 37KW a ten na kterej jsem dal odkaz dokonce 40,takže odpadá...
Naposledy editováno 05.01.2015 21:09:25
Kup si co chces, ja jen ze bych tedy duka jako prvni motorku nechtel. Jinak ten zelenej duke, bud neni 2003 nebo ma jiny plasty, protoze v rv 2003 se zelenej duke (lime) nedelal. Tusim ze se delal v rv 2001-2002. Coz jeste nemusi nic znamenat, ale obvykle se jen tak plasty nemenej. Ale zrovna u tyhle motorky bych totalni bouracku pokud je ram rovnej fakt neresil.
Ten, kdo tu píše, že Husu ne,ten by si měl dát facku a vsadim boty, že má v garáži japonce...
Jel jsem i na XT 660 a motor mě vůbec nebavil. Když jsem sedl na moji Husu,tak hnedle jsem měl úsměv na tváři To bylo jiný kafe. Já na Husu nedám dopustit a tu svojí asi z jara prodám a pořídím novší. Uvidíme,jak mi dopadne refinancování Ale mám jasno! Zustanu věrný. Už jen proto,že motor udělám po slepu a znám každý šroubek.
Takže za mě. Husy se nebát. Je to dobrý povození a když dostane co má,tak neni problém. A drobný mochy má každá motorka,záleží,jak jsi šikovnej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motarda
Jinak jen tak pro zajímavost pár dat, fmx 160kg/37,5hp , dr-z 135kg/33,4hp , exc 113kg/cca38hp
A to že to má málo koní toho se neboj, poměr váha/výkon a krátké kvalty udělají své.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zlepsit zvuk Suzuki RM-Z450 | hejzljan | 20 | 22.9.2024 v 13:34 assassin |
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 | borec638 | 6 | 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 | davidsur | 4 | 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry |
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 | borec638 | 7 | 1.1.2024 v 16:12 borec638 |