premyslim, ze na jare poridim cabrio. Ma to byt treti auto do rodiny, vikendovka. Jeste do nedavna jsem byl presvedcen, ze to bude Boxster - pripada mi nejsportovnejsi, ale jak tak do toho zabredavam vice a vice, vychazi mi z toho ted mozna trochu lepe Z4 - za dane penize koupim lepsi kousek, vetsi vyber, asi levnejsi udrzba, chapu Z4 vice jako auto pro denni jezdeni (coz by se mi vlastne hodilo, jezdim 50tkm rocne, tak ze bych auta stridal).
SLK asi ne, ale zase ma vyhodu plechove strechy, nevyhodou je, ze 6V motoru je malo a jsou drahe, levne jsou 200 kompressory. A ja chci 6 valec, v Z4 jedine 3.0.
Zkuste polozit na stul duvody, proc to ma byt Z4 nebo proc by to mel byt Boxster.
A DULEZITE - merim 190cm - jak dobre se vejdu do obou?
Jeste pridavam info, ze to ma stat kolem 300t Kc, tzn. Boxster rok 2001/2002, Z4 urcite o 2-3 roky novejsi.
Diky!
assassin píše: No co si kde pojezdil ti nevyvratim - s tima pomerama vykon hmotnost si zacal ty a 540 ho ma proste lepsi, to je fakt.
330xi zrovna lip nez 540 nepojede, hledat a cisla ale asi nema smysl, kdyz ses udrzel i sti... Btw ta papirove umi kilo nejak kolem 5s, itr 7s - podle me propastnej rozdil...
Jinak věřim že kdyby jsi seděl Ty v Integře a já v tom bmw tak mi ujedeš zrovna tak protože já bych se s nim nikdy nerozjel tak dobře jak je napsáno že to má z 0-100 za nějakejch 6.2. kdežto s ITR jo protože je prostě dokonale postavená...
Viz i to video s tou audinou co má o 120koní víc na tom videu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
han píše: assassin> V tom videu frajer v integře hlavně nezvládl start... Imho pro porovnání aut mi přijde vhodnější letmý start.
si spíš myslím, že start nezvládly přední kola
2 reakcí na tento příspěvek Boxster nebo Z4
Sleduju vaší debatu a jen můj pohled na věc.
Poměr výkonu a váhy je hodně vypovídající, ale jak už tady někdo napsal-pokud v dobrým autě nesedí dobrej řidič, tak jsou papírový hodnoty na nic. S tímto modrým mazlem sice vypráším kdejaký auto nebo motorku, ale tvrdit že to s ní umím si ani po roce a půl ježdění netroufnu. Na rozjezdu při zapnuté trakci cítím, že má auto na víc a při vyplé je mně malá silnice , ale jak se zase kola chytnou, tak je to mazec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
Jirka749 píše: V čem? Třeba při rozjezdu ve sprintu,osobně vyzkoušeno ale byla to E39 a její největší nepřítel byla oproti integre převodovka. Ono si stačí spočítat i hmotnost a výkon ono než améba že když má auto 8 válců a o 100 koni víc že je rychlejší. Integra měla 1120kg a 190ps tak si spočítejte poměr koní na kila a uvidíš co ti vyjde a jinak to dle nejsou kidy jak píšeš ale realita...
Integra 1.8 190PS 0-100 6,7s
E39 540i 286PS 0-100 6,2s
integra
e39
Vic neni treba dodavat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
Ze dvou set jsme si dali sprint, kdy jsem mu solidne uletel, jenze kdyz jsem motorku drzel za sest v cervenym (+/- 300), tak me ten chuligan zacal v klidu dojizdet.
Jo se zadokolkama, co maj kone je sranda velika.
1 reakcí na tento příspěvek Boxster nebo Z4
Já už mám vybráno, M3 E46 rok 2003 výše.(to jsem Hondista-ex majitel CRX ED9)
Jsem pracovně hodně na cestách (60 000km za 1/2 roku),
a když přijedu domů, sere mě, že mám rodinu opustit a jet se projet na motorce.
Už jsem došel k takovému názoru, že si raději nějaký peníz pošetřím a vyrazím na Buse
někde za hranice.
M3 má výhodu, že se tam vlezou v klidu 4 lidi=tradá někde na víkend.
Jestli Z4,
tak pošetřit a tuhle. Mňam....
V tomhle bárbiny nejezdí.
Odkaz:
http://www.bmwklub.c...ewtopic&t=141594
http://resize.like....2-45_14165611651.jpg
Naposledy editováno 14.01.2015 22:20:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
karf píše: assassin> to bylo opravdu neočekávaný
si spíš myslím, že start nezvládly přední kola
No bylo to ode me trosku nefer, vybral jsem video kde to integra projela, ale je fakt ze ve vetsine videi valcuje o 100 i 200ps silnejsi auta (treba 400ps sti nebo e46 m3) zas na jinych videich se jj pomerne uspesne drzi obycejna 328i ... Kazdopadne z videi vypada ze to ma neuveritelnou trakci, fakt neztrati ani tuk na zadnou zadokolku ani z nuly ...
Osobne se mi moc nezda ze by to na letmym startu dalo e46 m3 s prstem v nose..ale...
Naposledy editováno 14.01.2015 22:26:25
1 reakcí na tento příspěvek Boxster nebo Z4
Ale můžu říct, že jsem ji řídil! I když asi 40 metrů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
Lízin píše: S těma "rukama a nohama" je to velká pravda. Skoro před dvaceti lety, kdy jsem měl sotva papíry a prakticky neřídil, jsem měl možnost svézt se (na rovince) s kamarádovo Testarossou. Dvakrát mi to akorát chcíplo, napotřetí jsem protočil kola a skončil bokem a zpocený jak snad nikdy jsem se už raději o nic dalšího nepokusil...
Ale můžu říct, že jsem ji řídil! I když asi 40 metrů...
a dál!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
Dál už nic :) Nikdy už jsem se k ničemu podobnému nedostal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4
Co počkat na Toyotu???
Naposledy editováno 15.01.2015 21:05:45
assassin píše: No bylo to ode me trosku nefer, vybral jsem video kde to integra projela, ale je fakt ze ve vetsine videi valcuje o 100 i 200ps silnejsi auta (treba 400ps sti nebo e46 m3) zas na jinych videich se jj pomerne uspesne drzi obycejna 328i ... Kazdopadne z videi vypada ze to ma neuveritelnou trakci, fakt neztrati ani tuk na zadnou zadokolku ani z nuly ...
Osobne se mi moc nezda ze by to na letmym startu dalo e46 m3 s prstem v nose..ale...
Integru už nejde rovnat s BMW s písmenkem M a když vemu M3csl tak ta se už může téměř rovnat s Hondou Nsx-R
M3csl má neskutečnej potenciál si dávat auta o desítky koní silnější na okruhu k snídani