Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Tu odkaz na Němcovi: http://www.ncpower.cz/
jsou tím pravým návratem do minulosti !
A nejzajímavějším shledávám fakt, že v těch "dřevních" dobách
příroďáků(nakonec ani v současnosti) nedocházelo k žádným
"masakrům" diváků při haváriích jezdců, když někdy bývali
opravdu v bezprostřední blízkosti trati ...
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO píše: Imoladu - Vůbec nepochybuji, že Rain a Voňka to přenechali a prodali Jawě, v tom máš pravdu!
Tvůrci strojů RAVO pánové Rain a Voňka zkonstruovali stroje nejdříve pro třídu 250ccm a později pro třídu 125ccm. 350tku nikdy. Jawa 350 Rampouch byl čistě počin Jawy. V roce 1965 snad měla být předána do Jawy dokumentace a jeden motocykl pro třídu 250. Jawa podle toho pak vyrobila několik 250tek a 350tky zvané Rampouch. Jak moc stroje oproti RAVU upravila nevím. Snad měl být vyroben i 1 motor stejné koncepce 175ccm. Ten ale nikdy nebyl zabudován do rámu. Kolik zůstalo v Česku motocyklů RAVO?Vím o těch pana Jadrníčka a posledním RAVU 5. Jinak Helikar jezdil v roce 1965 po tom co mu shořely v Dukle motorky ČSAO 350, tedy motocykl podobné konstrukce který mu zapůjčil pan Rathouský. Třeba se AKRO přehlédl Podle pamětníků ale řešili spoustu technických problémů na RAVECH už Rain s Voňkou. A podobné technické trable měl i Rathouský se svýma konstrukcema, takže mě poruchovost Rampouchů nepřekvapuje.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 27.01.2015 03:44:54