2 reakcí na tento příspěvek Montáž nového předního kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče
Asi takhle : davat si enduro kola na silnicni podvozek je blbost.
davat stary desky na novej kotouce , je to prose divny, ikdyz nemyslim ze by ti neco strasnyho udelalo, akorat proste si zacne ten kotouc nerovnomerne vobrzdovat tak jak byl treba vobrzenej ten starej. Minimalne bych ty stary asi srovnal, zase pokud je zbrousis dokriva tak si vic uskodis. Jestli dobre chapu jde o jeden kotouc takze se bavime o 450 kc ?
14 litru benzinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče
Rischwon píše: Chlapi děkuji moc za odpověď, nad těma deskama jsem taky přemýšlel, ale říkal jsem si že na tom je najetých 7000km tak ty desky musí byt relativně v poho. Nebo myslíte že ne? Já právě mám motarda, a budu si tam dávat enduro kola (21" a 18") u kterých bude fungl novej kotouč.
U starých desek jde o to, že mají vybroušené rýhy ze starého kotouče a jednak budou mít malou brzdnou plochu a jednak můžou poškodit nový kotouč.
Pokud jsou desky sjeté méně než do poloviny, dal bych smirek na něco rovného a srovnal třecí plochu. Tím vytvoříš styčnou plochu nové desky. Měnit bezhlavě téměř nové desky je zbytečné. Pokud je 3/4 desky pryč, neřešil bych to a dal nové.
2 reakcí na tento příspěvek Montáž nového předního kotouče
S těmi destičkami máš určitě pravdu, litr ještě přitlačím a budu střídat i destičky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče
gugo píše: ..... 7tis na desky je skoro dost to neni auto.......
Sám tomu nevěřím, ale ty mé originálky mají na předku 52 000km a to brzdím tak 70 - 80% předkem. Už budou na výměnu , ale 55 000 dají.
Naposledy editováno 26.01.2015 13:55:17
Pokud je ten kotouc jen uzsi, ale nejsou v nem nejaky drazky, zarez nebo neco, a desky sou rovny, tak proste prehodit a neresit.
Pokud na deskach bude neco videt, tak samozrejme prehodit ... ale zas bych to nedramatizoval.
Naposledy editováno 26.01.2015 14:01:06
fidlimydli píše: Sám tomu nevěřím, ale ty mé originálky mají na předku 52 000km a to brzdím tak 70 - 80% předkem. Už budou na výměnu , ale 55 000 dají.
Prijde na to, na fazeru jsem jezdil poklidne na silnici a pomalu po okruhu, a desky sem tam mel 38 tisic Na okruhovce mam najeto 12 a jedu patou sadu desticek (sjel sem i originaly a nic extra lepivyho tam nedavam ) Takze tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče
1 reakcí na tento příspěvek Montáž nového předního kotouče
Samozřejmě, že záleží na stylu jízdy, tvrdosti desek a taky na podmínkách provozu. Naopak letos před dlouhou cestou jsem kontroloval zadek, kde bylo 3/4 a v Rumunsku v písčitém blátě, kde jsem používal více méně převážně zadní brzdu ty 3/4 shořely během 20km na plech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče
Díky všem za informace, dozvěděl jsem se to co jsem vědět chtěl!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče
fidlimydli píše: gugo, Ozzy:
Samozřejmě, že záleží na stylu jízdy, tvrdosti desek a taky na podmínkách provozu. Naopak letos před dlouhou cestou jsem kontroloval zadek, kde bylo 3/4 a v Rumunsku v písčitém blátě, kde jsem používal více méně převážně zadní brzdu ty 3/4 shořely během 20km na plech.
jj, Rumunsko... Tam jsem nechal pořádný kus předku a zadek šel taky na plech. Posledních pár dnů jsem na zadek už nesměl ani sáhnout a to na těch šotolinách a písčitém blátíčku byla paráda, brzdit jenom předkem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Montáž nového předního kotouče
Rischwon píše: Ja mám Yamahu WR250X,..takže ten podvozek je úplně stejný jak na WR250R, takže v tomto bych problém rozhodně nehledal. Rozdíl mezi verzí X a R je akorád ve velikosti kol a velikosti předního kotouče, který mi nesedí vnitřím průměrem na enduro kolo,...takže proto ten nový kotouč.
S těmi destičkami máš určitě pravdu, litr ještě přitlačím a budu střídat i destičky.
Pokud na kotouč jinej vnější prumer, tak to tam bez adaptéru na třmen asi nedáš...
Bafan21 píše: jj, Rumunsko... Tam jsem nechal pořádný kus předku a zadek šel taky na plech. Posledních pár dnů jsem na zadek už nesměl ani sáhnout a to na těch šotolinách a písčitém blátíčku byla paráda, brzdit jenom předkem...
Taky jsem pak další 4000 km odjel jen na předek. I když mám rozšířenou motorku, nechtělo se mi shánět desky. Kdyby nastala krizovka, zadek brzdil normálně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Za kolik prodat Yamaha WR 250X | mikouš | 23 | 17.7.2023 v 14:44 Gahan37 |
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | Dovi | 1815 | 27.1.2023 v 13:31 cross119 |
Yamaha WR 250X píská v motoru Yamaha WR 250X | karikat1 | 6 | 22.6.2022 v 21:22 Eug |
Zkušenosti s pneu Yamaha WR 250X | Myrys | 2 | 16.7.2021 v 07:28 Bugs |