1 reakcí na tento příspěvek Zkušenost Motocentrum Olomouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
laďa-prášil píše: "Mám pocit, že nejsem vítaný" - je potřeba říct prodavačům, aby se naučili říkat "Vítáme vás u nás!" Všeobecná spokojenost
Chlapi, kurňa, buďte chlapi. Když neco chcu, tak si řeknu, ne? Taky berte věci tak, že když má shop nějaký fanda nebo závodník, že taky platí z toho svoje závodění třeba a tím, že něco koupíte u něj a o něco dráž, dáte mu nějaké kačky do jeho sportu. Motocentrum prodává x let a pokud se nic extra nestane, asi bude fungovat dál. Bez ohledu na tuto debatu. Ještě jsem neslyšel, že by někdo řekl U Pavelky mají pěknou XY motorku za dobrou cenu, ale já ji nechci, protože je to od Pavelky.
Mně je to fuck, jezdím filckou do které nepotřebuju ani helmu a motohadry, ale podobný kecy byly kdysi na motoscoot. Stovky nespokojených zákazníků, vadilo že prodává pod značkou jawa a pionýr, ale každý má plné kapsy peněz a schválně nic nekoupí :) Z principu.
to opětzpět z Kozojed: kdejakej šulin mi říká barone, su velkorysý, usměju se a myslím si svoje
já taky nikdy neslyšel že u Pavelku mají dobrou motorku Proč jsi neodpověděl na můj dotaz? (i když sem ten šulin)
Jinak ať si každý udělá obrázek sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
laďa-prášil píše: "Mám pocit, že nejsem vítaný" - je potřeba říct prodavačům, aby se naučili říkat "Vítáme vás u nás!" Všeobecná spokojenost
To je snad samozrejmost ne?
Tvou logiku na jednu stranu chapu, nikdo neni dokonaly, ty lidi muze stvat ze si tam 90% lidi jde jen na cumendu a pak objednavaj pres net atp atp.
Na druhou stranu ocekavam jistou kvalitu a uroven chovani, alespon na urovni bezneho standardu - pozdravi!, prodavacka se bude usmivat, bude mila a ochotna aj kdyby mela jezka v prdeli, to me jako zakaznika nemusi vubec zajimat, to je jeji trabl.
Pokud ti prijde jako nejake scifi a ze to nemuze fungovat, tak si zajed treba do Geneze ve Zline, maly kram, jedna usmevava starsi pani co vi co prodava, proste pohoda (doufam ze se nic nezmenilo, letos sem tam nebyl).
Posledni dobou pozoruju zmenu k lepsimu i v zapadlych hospodach. Kdyz to zvladnou diry plne starych alkacu, zvladnou to i u Pavelky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
fockewulf píše: Tak přijet tam, vysázet prachy na stůl a pak je zase brát zpět je asi blbost(jen na základě toho, co čtu na webu). Já tam třeba na základě recenzí ani nejel a ani nepojedu Je mi úplně jedno, jestli se mezi kupou bordelu najde něco použitelného nebo jestli bude mít prodavač zrovna svůj den.
Abych to uvedl na pravou míru. V Motocentru na zkušební jízdu motorku půjčí jen po složení kompletní ceny. To je naprosto v pořádku a to chápu. To byly ty peníze na stole. Měl jsem vyhlédnutou RSV4 o dvacet kilometrů dál, cestou přes Olomouc, takže proto jsem tam jel.
Jak jsem psal, ta motorka vypadala dobře, jezdila v pořádku. Při projížďce se začalo z motorky brutálně kouřit. Pravděpodobně opravdu netěsnící hadice od chladiče, kterou to chcalo na svody. Kdyby mi stejnou motorku nabízel seriozní prodejce a ne bandička, která si jeden přes druhého vymýšlela pohádky, tak by to byl možná i dobrej stroj.
Takhle jsem raději pokračoval v cestě.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
Asi tak....v jedné nejmenované české firmě mají v každé expedici toto a nebylo od věci se alespoň nad tím zamyslet.
Zákazník je u nás nejdůležitější osobou a je jedno jestli se dostaví osobně, napíše nebo zatelefonuje.
Zákazník není závislý na nás, ale my na něm.
Zákazník nás nikdy neruší v práci! Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, ale on ji dělá nám tím, že nám dává příležitost
Zákazník není někdo, s kým je nutno bojovat. Ještě nikdo nad svým zákazníkem nezvítězil.
Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svým přáním! Naší snahou je toto přání splnit.
Zákazníka je lehčí si udržet, nežli jej znovu získat.
Peřina píše: Jioolk>
Asi tak....v jedné nejmenované české firmě mají v každé expedici toto a nebylo od věci se alespoň nad tím zamyslet.
Zákazník je u nás nejdůležitější osobou a je jedno jestli se dostaví osobně, napíše nebo zatelefonuje.
Zákazník není závislý na nás, ale my na něm.
Zákazník nás nikdy neruší v práci! Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, ale on ji dělá nám tím, že nám dává příležitost
Zákazník není někdo, s kým je nutno bojovat. Ještě nikdo nad svým zákazníkem nezvítězil.
Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svým přáním! Naší snahou je toto přání splnit.
Zákazníka je lehčí si udržet, nežli jej znovu získat.
..krasa,to by se mnelo tesat
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenost Motocentrum Olomouc
V4 píše: Jednou jsem byl v Motocentru pojezdit pár motorek. Složil prachy na stůl, projel tři motorky a jak jsem se vrátil s tou poslední, už jsem nesehnal toho co je prodává. Tak jsem v kanclu u sekretářky (či co to bylo) vyzvedl prachy a koupil jinde. To bylo asi před 4-mi roky. Loni jsem zháněl B12, tak jsem se tam taky stavil a prodejce mi celou dobu jen vyprávěl o tom, jak jde plynem na zadní. Nepochopil jsem, jakou to má vypovídací hodnotu o motorce, případně jaký to má vliv na to jestli koupím nebo ne. Nakonec jsem koupil přes inzerát.
Já to měl něco podobnýho Když jsem řekl že ten tlumič řízení je absolutně nefunkční tak mi odpověděl že jde pořád na zadek,že to ukrutně jede a pak nás chtěl utáhnout na super zvuk.. Po těch všech odpovědích jsme už neměli chut jí slyšet ani nastartovanouStejně se ale divím proč todle téma někdo zakládá a proč na něj ještě někdo reaguje. Klasický místní témata:
Kůže/textil
Motorka do začátku
Jaký olej
Motocentrum Olomouc
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenost Motocentrum Olomouc
Pochop, neobhajuju Pavelku, jen trochu tuším, jak to tam chodí. Asi je to podobné na více místech. Jak viděls, někteří lidi u něj koupili / prodali dobře. A ti kteří nejsou spokojeni, mají potřebu to ventilovat. To je normální.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenost Motocentrum Olomouc
Myslím že každý rozumný majitel firmy by měl své prodejce zaměstnávat s fixem v podobě min. mzdy + % ze zisku z prodaného zboží. To byste pak viděli, jak by se ti prodavači/ky chovali hnedle jinak!! Ale hlavně to naláká i šikovnější lidi, co za almužnu nepracují.
Peřina píše: Jioolk>
Asi tak....v jedné nejmenované české firmě mají v každé expedici toto a nebylo od věci se alespoň nad tím zamyslet.
Zákazník je u nás nejdůležitější osobou a je jedno jestli se dostaví osobně, napíše nebo zatelefonuje.
Zákazník není závislý na nás, ale my na něm.
Zákazník nás nikdy neruší v práci! Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, ale on ji dělá nám tím, že nám dává příležitost
Zákazník není někdo, s kým je nutno bojovat. Ještě nikdo nad svým zákazníkem nezvítězil.
Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svým přáním! Naší snahou je toto přání splnit.
Zákazníka je lehčí si udržet, nežli jej znovu získat.
To je přesně ten "americký" přístup a taky důvod, proč jsou v US služby a firmy na takové úrovni
Ale už se to mění i u nás a stále více na tento přístup jako zákazník narážím
Naposledy editováno 29.01.2015 17:20:52
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenost Motocentrum Olomouc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
Šoty. píše: Motocentrum Olomouc vůbec nebrat ,se divim ze porad existuji,kazdeho koho znam tak jen na ne nadavaj a nemaj dobre zkušenosti.Moto bych tam nikdy nekoupil,znam lidi co tam moto koupili a to byla jejich největší chyba a do dneska toho lituji Ja za me muzu doporucit v Prostejove Free-moto,mam od nich uz druhé moto a naprosta spokojenost a i pristup prodávajícího(majitele) byl vpohode a na nic si nemuzu stezovat
s FM opatrně, taky to není kdo ví co1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
Rebel83 píše: s FM opatrně, taky to není kdo ví co
přestaň už mlžit a řekni to naplno. Vím, žes tam kupoval litrovou Ninju? A máš s ní nějaký problém. Jaký problém konkrétně? Řešil jsi to s F-M? Jak se k tomu postavili?
free moto se netají tím, že prodávají použité motorky a tím pádem i (někdy) padlé motorky, asi těžko odhalí úplně vše, ale je třeba říci, že z toho, co na prodejně mají je to mezi bazarovými kusy to lepší, co jde koupit. Navíc ten přístup je někde jinde.
Pointa je i v tom, že MCO má kupu vraků a sem tam dobrý stroj, zatímco F-M má většinu strojů v dobrém technickém stavu ale holt se sem tam něco vyskytne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
fockewulf píše: přestaň už mlžit a řekni to naplno. Vím, žes tam kupoval litrovou Ninju? A máš s ní nějaký problém. Jaký problém konkrétně? Řešil jsi to s F-M? Jak se k tomu postavili?
free moto se netají tím, že prodávají použité motorky a tím pádem i (někdy) padlé motorky, asi těžko odhalí úplně vše, ale je třeba říci, že z toho, co na prodejně mají je to mezi bazarovými kusy to lepší, co jde koupit. Navíc ten přístup je někde jinde.
Pointa je i v tom, že MCO má kupu vraků a sem tam dobrý stroj, zatímco F-M má většinu strojů v dobrém technickém stavu ale holt se sem tam něco vyskytne.
Asi tak. Sháněl jsem ZX10R. Nabídka přišla od nich. Chtěl jsem jí vyměnit za mou ZX6R 2008.
K tomu bez doplatku došlo. Chtěli za ní 118000,- přičemž se ta má vyměněná zx6r prodala u nich za 128000,-. Nějaký rozdíl ceny ceny mi nedorovnali i když na tom vydělali 2x tolik. Neřeším.
K ZX10R. Jejich vět z webu: "U nás nenajdete motocykl, který má za sebou těžkou havárii nebo nekvalitní opravu." je v celku úsměvná.
Mnou zakoupená desítka z 8 dílů kapot měla 3 solidně posvařované, 6 kusů bylo rozpraskaných a ty dva zbylé jsou kryty pod sedlem. Chcal z toho olej z pod ventilového víka, u krytu volnoběžky a z pod vany. Chcal i jeden tlumič. Levé řídítko bylo ohlé dopředu a pravé dozadu. Toto víceméně nešlo na místě poznat.
Když jsem se optal na stav tak věta: "já o tom nic nevím, jen prodávám, nejezdím na tom, musím dovnitř mám tam lidi...." nebo tak nějak mi nic neřekla.
Asi po týdnu, když jsem se na Kawu lépe podíval a přišel na ty závady tak jsem psal a i volal do FM.
Najednou jim tam Kawu dal dobrý kamarád, že ten to odněkud dovlekl, že tam dával nové svíce a náplně... (což dle stavu oleje, svíček... pravda nebyla)
Pak přísahal na to, že rakovina bude honit jeho rodinu pokud lže...
Poté mi nabídl možnost zdarma přetěsnit motor
Pak levné díly a doplňky za Partsdepotu
Už jen ta přísaha na rakovinu mě odradila si tam motorku nechat opravit. Beztak by třeba právě to víko volnoběžky mázli silikonem. Jelikož to byl jedinej způsob jak ho utěsnit. Já kupoval nové těsnění (origo) a úniku to nezabránilo, jelikož víko po svaření se mírně zkroutilo. A pochybuji že by mi za 12 litrů koupili víko nové v rámci záruky o skrytých vadách.
A takových případů se ke mě dostalo vícero
Tož asi tak, jen jedna má špatná zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenost Motocentrum Olomouc
1) mohl bys nějak víc rozvést "Mnou zakoupená desítka z 8 dílů kapot měla 3 solidně posvařované, 6 kusů bylo rozpraskaných a ty dva zbylé jsou kryty pod sedlem." ty počty jsou nějaké divoké
2)Chcal i jeden tlumič. - tohle nepovažuju za závadu, ale za opravu spotřebáku
3)Levé řídítko bylo ohlé dopředu a pravé dozadu. Toto víceméně nešlo na místě poznat.
-to jako opravdu? Jedno řídítko dopředu, druhé dozadu a nešlo to poznat
4)chcalo víko-při koupi to poznat nebylo?
5)cena 6ky za 10ku-to je tak nějak tvůj boj, žes to neprodal sám nebo to nepodchytil smluvně, i kdyby to prodal za 150, tak bys s tím neudělal nic
Fakt mě to zajímá ze zvědavosti, všichni na F-M pějí chválu, znám osobně několik lidí, co tam koupili motorku v dobrém stavu, ty jsi asi druhý případ, co si stěžuje na kvalitu. Nicméně na jejich obranu dlužno říci, že jsi to tam na opravu nedal a nijak jinak to neřešil...na základě podivných řečí o rakovině(což je sice divné, ale jako argument, proč je označit za nedůvěryhodné?)
Spazik píše: Problém prodavačů/prodavaček s tímhle (post)komunistickým chováním k zákazníkovi je to, že tam makají obvykle za ten fix 13k hrubého. Takže to jestli s nějakým zákazníkem vytřou podlahu je nemusí nijak trápit. Navíc za tyhle peníze tam nejspíš seženou jen naprosté zoufalce.
Myslím že každý rozumný majitel firmy by měl své prodejce zaměstnávat s fixem v podobě min. mzdy + % ze zisku z prodaného zboží. To byste pak viděli, jak by se ti prodavači/ky chovali hnedle jinak!! Ale hlavně to naláká i šikovnější lidi, co za almužnu nepracují.
Hmm znalec. Většina prodavačů a prodavaček u nás dělá za minimální mzdu 9,2k hrubého, takže nějaký fix 13k hrubého jej jejich sen. A o nějakým podílu na zisku nebo obratu si můžou nechat zdát. Navíc se zeptej nějakého prodavače nebo prodavačky na jejich vzdělání v oboru. Nejčastější odpověď bude gympl nebo nějaká jiná střední, ale určitě ne z oboru a to je ten důvod proč je špatná a neznalá obsluha. Hledá se co nejlacinější pracovní síla a na odbornosti moc nezáleží.
Takže můžeš zkusit přesvědčit nějakého majitele obchodu, aby jim začal přidávat a najímal odborníky, že se budou potom lépe chovat k zákazníkům a snažit se víc prodat. Dej vědět jak si dopadl.
Jinak jeden z obchodních řetězců, který to dělá je Okay a mě osobně sere, když hned po tom co vlezu do obchodu na mě skočí prodavač a je neodbytný a chce prodat za každou cenu a je mu jedno co, hlavně aby to bylo drahý, protože z toho má větší provizi k výplatě.
Co se Pavelky týče, skoro všichni tady na něj plujou. Já si myslím že minimálně z 50% je to daň za úspěch, která se jmenuje závist. Kdyby byl takový hajzl jak tady většina z vás píše, tak nebude svou firmu rozšiřovat a investovat do ní, ale pouze vydělávat prachy.
Takže si mohl někde ve stodole opravovat vraky a prodávat je na inzerát. A kdyby jste vy všichni nespokojení u něj nenakupovali, tak už musel dávno zkrachovat.
Sakra mě napadá kdo u něj nakupuje když co čtu tak 95% lidí je z něj zhnusenejch.
fockewulf píše: Rebel83>
1) mohl bys nějak víc rozvést "Mnou zakoupená desítka z 8 dílů kapot měla 3 solidně posvařované, 6 kusů bylo rozpraskaných a ty dva zbylé jsou kryty pod sedlem." ty počty jsou nějaké divoké
2)Chcal i jeden tlumič. - tohle nepovažuju za závadu, ale za opravu spotřebáku
3)Levé řídítko bylo ohlé dopředu a pravé dozadu. Toto víceméně nešlo na místě poznat.
-to jako opravdu? Jedno řídítko dopředu, druhé dozadu a nešlo to poznat
4)chcalo víko-při koupi to poznat nebylo?
5)cena 6ky za 10ku-to je tak nějak tvůj boj, žes to neprodal sám nebo to nepodchytil smluvně, i kdyby to prodal za 150, tak bys s tím neudělal nic
Fakt mě to zajímá ze zvědavosti, všichni na F-M pějí chválu, znám osobně několik lidí, co tam koupili motorku v dobrém stavu, ty jsi asi druhý případ, co si stěžuje na kvalitu. Nicméně na jejich obranu dlužno říci, že jsi to tam na opravu nedal a nijak jinak to neřešil...na základě podivných řečí o rakovině(což je sice divné, ale jako argument, proč je označit za nedůvěryhodné?)
1. Kapotáž je z 8 kusů. 2 kousky OK. Šest dalších s prasklinama. Z těch šesti 3 docela dost posvařované.
2. Ok
3. Kupoval jsem to v říjnu. Kdy zkušební projížďka byla pár metrů. Ohnutá nejsou moc ale při jízdě je to poznat.
4. Víko leží téměř na kapotě. Vidět to bylo až po demontáži kapot
5. Jak jsem psal neřešim
A k tej poslední větě. Kdybych to tam měl odvést musel bych si 2x vyřizovat převoz stroje bo by to nebylo na počkání v celku přes 400km. A když mi bylo řečeno nebylo by to hned protože možná bude potřeba koupit nové těsnění? To jsem si to radši spáchal sám.
Šlo o styl podání ze strany FM