Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Bude po těchto bestií hlad a bude se sahat alespoň po SF1098S a pod. Ale S4RS se vzhledem původního Monstra nebudou a lidi je budou chtít ( včetně mě ).
Já bych bral i toho z Plzně abych si ho udělal pro sebe, ale bohužel tyhle peníze musim točit,aby zas vydělávaly..a nemohu si je dovolit teď uložit do další motorky (a že motosráčů tak málo nemám ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: Londoner> teď jsem viděl ty tvý NOVÝ Zardy za 1460€ ...což je tedy cena jak fík...
Neprodávej... pokud nemusíš, nedělej to...kdybys měl Hyproše, SFko nebo jinou masovku... ale S4RSko...ještě v Sku...je pitomost...budeš jen litovat...až zase bude víc času.
Mě už nový mašiny nic neříkaj...
apropos ...plánuju vejlet do GB...za známým do Newberry a na přespání do Londýna...
Jo ty zardy jsou mastny.....ale kraaaasny
Tak dej vedet a neco vymyslime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
z nudy to ani neni, jen nejak vyhledove nevidim vic toho casu .....
tak ja si to teda necham no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: Londoner> já to myslel, že proti novejm termíkům mi zase 35tCZK za celosvody s koncovkama zase tam moc nepříjde...
Aha, me se to zda dost no.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
ECU sice nepotrebujes, ale zase zaplatis za jinou mapu/ladeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Londoner píše: no pekny...
ECU sice nepotrebujes, ale zase zaplatis za jinou mapu/ladeni
Při volbě dobrého ladiče bude zas výsledek lepší než jen s DP ECU...
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Franco82 píše: Při volbě dobrého ladiče bude zas výsledek lepší než jen s DP ECU...
ono toho ladiče potřebuješ i když máš komplet ...protože když dobře nenatriumuješ, neuděláš podtlaky a nepoladíš TPS ...bude to i na DP sadu ucukaný a nic moc. Rozhodně to není plug and play
moje SS900 umí jet 210km/h ... a do 150km/h se odhadem dostane do 10-15sekund(a to má převod 15/36...monster bude mít víc)...je to slabý ?
Naposledy editováno 30.01.2015 15:38:41
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
caba29 píše: Keďže nechcem zbytočne zakladať novú tému, a tu som sa dočítal ze M900 je pocitovo dosť slabá, viete to bližšie niekto vysvetliť? Mám možnosť kúpiť kompletne spravenu ducnu a rozhodujem sa či ísť do nej. Jazdil som tri roky TA700, potom CBR600F. Chcem to len na občasné zvezenie pár tisíc km ročne 😎 Dik za info.
v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou seselkie píše: v zatáčkách je stejně rychlá jako cokoliv jinýho, za celou dobu, co jsem jí měl se mi nestalo, že by mi v zatáčkách někdo ujel. Na výjezdech a rovinkách chybí výkon/krouťák...mě chybělo tak 30 koní, abych se držel Libora :D na druhou stranu, je to naháč, takže "Vmax" je stejně kolem 150...pak už je to nepohodlný a pro 200+ neřiditelný...jinak M900, stejně jako ostatní státy dvouventilový, vzduch-olejem chlazený motory mají dvě výhody - nežerou a neserou se
Taky jsem s SS900i (stejný srdce) v zatáčkovitých úsecích nikdy neměl problém držet se čehokoliv... opravdu čehokoliv. Delší rovinka, rychlost nad 140 a 150ti koňové bestie už utíkali... ale skutečně jen trochu delší rovinky.
Rozdíl začíná od vyšších (státem nepovolených rychlostí)...ale ujišťuju tě, že pokud cesta nebude vysloveně rovná rychlostka a ti před tebou budou klasičtí rovinkáři - máš je za chvilku a v zatáčkách budou oni se 160BHP spíš hodně při zdi, zatímco ty budeš v klidu ovládat svých 90BHP.
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Ďuričko píše: Svým způsobem je SS i celkem zajímavá mašina
celkem? ... já jsem to pochopil až teď, když jsem se na něm svezl.
SSo přišlo myslím v 89-90.roce. Mělo 70HP a vážilo 198kg - pozdější modely 77hp/196kg. Tehdá byla největší střela Honda CBR1000F (73kW/254kg) a Kawa ZX10 (100kW/260kg)
Jednoduchými počty dojdete k tomu, co v tý době vládlo silnicím ...
jestli si myslíte, že Kawa poměrem 0,38kW/kg tak jste "tabulkáři" jako většina dnešních zákazníků v moto-salónech. A nezapomeňte se mrknout jaký brzdy a podvozky se daly porovnat na těhle třech bajcích.
Naposledy editováno 03.02.2015 10:55:55
t_freedom píše: celkem? ... já jsem to pochopil až teď, když jsem se na něm svezl.
SSo přišlo myslím v 89-90.roce. Mělo 70HP a vážilo 198kg - pozdější modely 77hp/196kg. Tehdá byla největší střela Honda CBR1000F (73kW/254kg) a Kawa ZX10 (100kW/260kg)
Jednoduchými počty dojdete k tomu, co v tý době vládlo silnicím ...
jestli si myslíte, že Kawa poměrem 0,38kW/kg tak jste "tabulkáři" jako většina dnešních zákazníků v moto-salónech. A nezapomeňte se mrknout jaký brzdy a podvozky se daly porovnat na těhle třech bajcích.