Naposledy editováno 02.02.2015 22:01:12
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka


jawasy píše: Za mě - Varadero XL 1000 Je sice těžké,ale na tu váhu si za krátko zvykneš a především cestování na delší trasy ve dvou je super a pohodlné.Oproti Transalpu-ten je na delší cesty ve dvou docela utahanej.To že jsi začátešník a že ti ještě nezaschnuly razítka na řidičáku? Můžu ti říct, že já si pořídil varana k padesátinám a před tím moje největší mašina byla 250 panelka. Takže jsem vlastně začínal jako ty od píky.Člověk nesmí mít srach z tak velké mašiny,ale určitý respekt musí mít vždycky.Přeju dobrý výběr mnoho šťasných kilometrů
A jestli má chlápek 100 kilo a skoro 2 metry, tak si s manupulací na místě hravě poradí
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
Hele, jako zacatecnik nebo pokrocilejsi, Vstrom 650 a budes spokojen. Nebo litr, ale asi bych se priklanel k mladsi 650. Tahle motorka je proste za ty penize super a to se shodneme vsichni.
Jiste, Varadero, stary BMW, Caponord, Tiger... Super stroje, ale za me a za tve dane situace rikam: Vstrom 650

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka

Naposledy editováno 31.01.2015 08:00:17
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
pragovak píše: Proč to všichni tak řešej. Jsem stejně vysokej jako ty, mám o 30 kilo víc a jezdím na ybr125 nebo cb125 z roku 1972. Na obě se docela pohodlně naskládám.
to musí být hodně vtipnej pohled
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
Anti píše: Potok01> Kdyby byl Transalp tak super,tak by jsi přeci nepřešel,ne?Při vší úctě,mít sto tisíc na motorku tak mě TA ani nenapadne.
tak určitě.Hlavně zkus na toho břichoplaza naložit 180 kilo posádky a nedejbože ještě nějaké kufry. A budeš rád když pojedeš 130, natož abys to roztočil na 180kmh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
Anti píše: gulliver> Mě by zajímalo co je na tom V-Stromu 650 tak atraktivního.Měl jsem tu čest,sice jen krátce,ale ničím mě nezaujal.Jeden z mnoha.
Taky jsem vybíral enduro, porovnával různé varianty a V strom mi vyšel nejlépe. Je mezi šestkama prostě bezkonkurenční v motoru. Krom Versyse, který je ale ještě více silniční a subjektivně hrozně ošklivý. Transalp, 650GS apod. jsou prostě zdechliny navíc s 5 kvalty. Proti Transalpu 650 má Strom +10kw +10Nm +1kvalt. Zkrátka je to jediná šestka se kterou se dá díky výkonu a charakteristice motoru dobře cestovat v pohodě ve dvou a zátěží. (nesrovnávat s litry a ano, cestovat se dá na všem)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro vysokého začátečníka

Edit: Ono těch typů moto zase tolik není, tak se holt doporučuje pořád to samé. POkud někdo chce třeba doporučit endurovou šestku, ozvou se postupně majitelé Transalpa, BMW650GS, Stroma a sem tam nějaká exotika Canyon, nebo Freewind. K tomu samozřejmě pár doporučení na Bandita 1200 a XJR 1400, protože to je ta jediná motorka pro chlapy.

Naposledy editováno 31.01.2015 17:31:27
ludom píše: Crowley: Zatial som nic take nezistil.... to bude tým, že mam 191
Fakt to neposoudím, protože nejsem takový prcek, jako ty

Musel jsem si sednout hodně dozadu, abych se tam poskládal, ale pak už to bylo nepohodlné a byla z toho jednomístná motorka.
To už se líp vejdu na Afriku a předtím na TA600.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
Bohužel vstupních informací je zoufalý nedostatek. S jeho rozpočtem bych se díval i na stroje typu Yamaha XT 660 Z Tenere, BMW G 650 X challenge, KTM LC640 , DR 650 SE .............při požadavku jízdy na východ si vybavím lehčí OFF.
Olepit ostrou stanem a spacákem je skoro stejná blbost, jako jezdit v horách v Varaderem nebo Caponordem.
Pokud bude chtít na východě jen asfalt, tak jakoukoli motorku v jeho cenové relaci......volil bych Hondu,to je nejrozšířenější značka a opraví to na cestách velký počet lidí.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
Třeba když si potom přečtu v jiném vlákně (KOV o Rumunsku), že tři kilometry od cíle to museli otočit a nedojeli tam - věčné ohně - jel Varadero ve dvou a nastrojené, asi bych na tom byl podobně i s mým Triumphem. Prostě na silnici jeden stroj, do terénu druhý - mezičlánky jsou jen o kompromisech, které se přikládají jednou více k asfaltu, jednou více k terénu.
Rada ohledně výběru neexistuje - jen jsem upozornil na stroje více se přiklánějící k terénu. Což by třeba mě vyhovovalo více. Jezdím silnici na cestování a ostrou na zábavu.
Na silnici s námi jezdí kluk na Pegassu, a v Rumunsku s námi jezdil i kluk na KLXu 650 od Kawasaki. A dokázal jí dostat do pěkných terénů. Kde je chuť, je i vůle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro pro vysokého začátečníka
Ale co se týče delších cest ve dvou,tam bych si radši odpustil těžší terén na úkor komfortu.
Moc si nedovedu představit jet třeba na Baklal na trialce jen z toho důvodu, kdybych náhodou potřeboval přeskákat zával jedné serpentiny někde na Urale

Tyhle cesty jsou hlavně o hltání kilometrů...
Anti píše: Brůča.> ...Já jsem v tomto schozofrenní.Když mám lehký a obratný jednoválec,stýská se mi po komfortu dvouválu.Když to vyměním tak jsem nešťastný z té váhy a vzpomínám na ten parádně ovladatelný stroječek.
Ale co se týče delších cest ve dvou,tam bych si radši odpustil těžší terén na úkor komfortu.
absolutní souhlas....přešel jsem z LC8 na 690 ..70 kg dole v terénu super, ale na silnici a to i hodně špatné se slzou v oku vzpomínám na 2vál - větší hmotnost s lepší stabilitou, ochranou, rychlostí...
Tazatel sám píše, že se na velké těžké enduro necítí, tak ze šestek patří k největším a nejsilnějším opravdu výše zmiňovaný V Strom, který je zároveň nejvhodnější na silnici, kde najede 99% km a cenovka je ideál. Jelikož je naprostý začátečník, nějaký divočejší terén by stejně byl o průser, nejistý bude i na polňačce .
Samozřejmě cestovat se dá na čemkoliv a sám jsem na naháči SV650 objel okruh přes Théti v AL a spoustu terénů po Balkáně, ale nikomu bych to nedoporučil. Proč se třepat na zmrzlině, když si můžu pořídit vhodnější moto pro své účely.
K Varaderu, BMW GS a podobným mastodontům se vyjadřovat nebudu. Mám rád lehké motorky a proti mastodontům jsem zaujatý, tak by z toho nic rozumného nevzešlo i když uznávám, že na polykačku asfaltových cest v jakémkoliv stavu a polňaček ve dvou jsou ideál.
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro vysokého začátečníka

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel Řazení Honda XL 1000V Varadero | Martin130 | 16 | 28.2.2025 v 09:24 PecaP |
Nejde povolit sroub :-( Honda XL 1000V Varadero | Roman123 | 11 | 11.2.2025 v 20:21 _Kovboj_ |
Honda transalp nejde otáčkoměr Honda XL 650V Transalp, Honda XL 600V Transalp | martin-n | 3 | 3.1.2025 v 13:20 tox232 |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 75 | 9.11.2024 v 18:02 sery. |
Jaké pneu 80% terén/20% asfalt Honda XL 650V Transalp | Trumen28 | 13 | 23.10.2024 v 07:51 CloudJumper |