Petr-Huska píše: gugo> Nóóó,o tom se dá polemizovat-proč by mi mělo padat závažíčko,když mi ho tam dal mistr gumař,dal mi nové s nevytahaným perkem-a ne ti šarlatáni,co vyvažují ve sklepě činžáku,závaží mají v kbelíku a vyvažují na stroji z časů Husáka-ten rozdíl dělá pár gramů a většinou si toho ani nevšimneš(myslím to "zajetí"gumy). Je to věc do diskuse,která je s Tebou možná-na rozdíl od "Pawky",který je už v jiné dimenzi-podle něj už asi ani jeden nepozná,že nemá kolo...
Prostě-jedu nechat zvážit kolo,když kmitá ...a ne když mě tam pošle Pawka,co tomu rozumí P-H.
jsi hloupý! a co šíříš o lidech je ubohý
kolik jsi vyvazil kol?
Naposledy editováno 29.01.2015 21:03:44
Jinak zavazi bezne lidem pada protoze jim ulitne puklice a vodrbou je vo chodnik ev. kdyz skocis s diskem do hodne velky diry, kerejch je po CZ dost , tak proste ulitne.
Ja nejak porad nechapu ty tvoje odkazy na to kdo kde kdy vyvazuje na starych vyvazovackach a jestli je to ve sklepe nebo na pude je uplne jedno. Ja to treba delam v kulne .
Kdyz nekdo prijede a chce prezout a ma to na diskach vetsinou se ho zeptam jestli to chce vyvazit. Kdyz rekne jo vyvazim , kdyz rekne ne tak mu to nenutim.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) univerzální pneu na auto
Převažování po určitých kilometrech chápu ale vázat to na sundání kola mi přijde divný.
Naposledy editováno 29.01.2015 20:48:17
jinak peto,všechno jde říct jedním slovem od stolu,horší to je jít udělat a nejhorší je u toho myslet..nešiř přehnané pomluvy a bludy
stráťa píše: gugo> Odpovídáš na něco na co sem se neptal. Ptal jsem se proč převažovat při každém sundání kol? Přece té gumě je jedno jestli kolo sundám nebo ne.
Převažování po určitých kilometrech chápu ale vázat to na sundání kola mi přijde divný.
jasný, už jsem to psal pokud od posledního vyvážení najedeš pár km a jsi si jistej, že závaží ti nikde neodlítlo a jezdíš kochačku a vyhýbáš se nekvalitním cestám, auto se chová standardně tak to převažovat nemusíš a jen sundáš kola, uložíš je do komínku, pak si je zas po cca 6. měsících dofoukneš vyměníš a jedeš... Někdo je zas po uložení vyndá z vlhké místnosti, zjistí, že závaží chytlo lišku, je estét tak to jede nechat převážit, nebo si myslí, že mu třeba odlítlo a za ten pocit jistoty mu to stojí... Prostě je to služba pneuservisů, kterou můžeš využít a nemusíš.
Já si dělal třeba test na svý moto, obul jsem nový pneu Rosso Corsa 100% vzorku, vyvážil jsem je, na zadní přišlo 45g a na přední 30g, po 800km jsem je sundal, hodil znovu na váhu a zadní(cca 68%vzorku) mělo 28g a přední (cca 80% vzorku) 15g. Takže to ojetí udělá hodně... Jo byly staticky vyvažované...
Naposledy editováno 29.01.2015 23:51:59
2 reakcí na tento příspěvek univerzální pneu na auto
jeste reknu: pneu do kominu, a navrch z dodavky a od babicky a od strejdy a ty spodni jsou jak šiška(nastojaka našikmáka nahromadu,kazdej jinak),pak mu to 14dni hazi a nechape proc
nebo, das kola z mycky do pytle a reknes ze jsou mokry,vyndej si je. borec za 6mesiců priveze shnilotinu, ze ani neseděj nikde..to je jak vypravet zubaroj kolikrat si čistíš zuby...jasne ze víc jak dvakrát denne ale ten kámen seme dela,ze pisu štávu!
nebo prijde ten nejlepsi franta ridic! fakt fajn chlapek,jen je to bydlo a pořád mudruje..vymysli ale max píčovinu. dodrzuje 90ku(110),pridava olej a kupuje i aditiva, lešti cely auto 3x mesicne, vse ma porad jak novy.ALE TREBA uvidi rafky,jak jenom na dosedaci ploše jsou krapet hnědy, (kurva proč jáá)veme kybl s barvou,nejdriv kurevsky ocistit,nejlip dá někde opiskovat žulou(a cely ráfky vem toníku,ja sem ti taky..)...pak rašply, kartář a na vrh 2x ne to je malo(jsou to kola a jedou ve vodě).. 3x základ a 2x vrchni a jeste vyzdimat štětku a cely to roztaplat od ředidla.. co ty stěry tady u patky?je to sice jen sotva pul desetina,ale 2atmosféry se nikoho neptaj
víš jak jsi mě měnil kola (5měsíců zpet)? pořád mě to uchází,si to odfláknul..musím dofukovat kazdy tyden a vzdycky se to nehodí
v hospodě: dej tam duše rada pana vola s prominutím
Naposledy editováno 30.01.2015 01:10:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) univerzální pneu na auto
JInak mozna me nekdo ukamenuje, ale treba na svejch motorkach co obvykle jezdej do 150kmh, tak treba zadni kolo nevyvazuju vubec. Nikdy jsem nic nepozoroval, na alpu mam zadni loziska puvodni a ma najeto 90k. Predek , tak bajlajfik +- 10g na enduru malo kdo pozna.
Samozrejme pokud nekdo prijede s pajonyrem a rekne ze to chce vyvazit na 0, tak to tak ma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) univerzální pneu na auto
neboť: dam do v servise na auto bez vyvazeni,platím: sundaní/nandaní kola na osu, borec za 5 km přijede zpět že to hází! přijeli další peníze! znova osa a vyvážit! tzn: platíš dvě osy + vývaž.a ještě stratíš cca 30 minut času a hrnek nervů.
nebo protektory,vraník ujde,ale ty no name, jen kouknu dovnitř a už vidim jak je ta kostra stará, čoveče ani 250g z náklaďáku by to nezachránilo,jaký to haže čísla. říkám borcoj,pane,když to nevyvážíme uděláme nejlíp.
a zase ušetřil(-2000 vprdeli) koupil levny pneu!+ sadu nových a ted je nabízí na bazoži,kdo se na tu slepeninu chytne dalsi.
všude stejný,to je jak mě naučit psát s diakritikou, to prostě nejde,sem zvykle z dom ,kdy to nešlo háčkovat.
a lidi jak lžou,takže kolik ste na ni najel,je jasný že když najede cca do 2000 a jede opatrne nemusí nic. jenže si nevzpomene na každou díru! každej podle sebe!
1 reakcí na tento příspěvek univerzální pneu na auto
...a jinak ty M+S TOYO fungují skutečně skvěle/Honda CRV /...u nás trvale už měsíc sníh a led a námraza!
Naposledy editováno 03.02.2015 09:16:43