Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..
Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..
Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Hyperstrada má 150/150, 130/130 má lower verze
Hypermotard 821 170/150
Hypermotard 821 SP 185/175
Hypermotard 1100 165/141
Hypermotadd 1100 SP 195/156
Ale ani u 821 SP to zvýšení podvozku nic moc neřeší, stále nejdřív člověk škrtá brzdou
a řadičkou a často i stupačkama..
Kayaba, Öhlins uměj, ale Marzocchi u Hypermotardů je fakt naprd.
Naposledy editováno 31.01.2015 11:18:18
šance na Husqvarnu Nudu 900 R
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Nez dat 250 za nudu tak to 50 priplatim a koupim HP2 :) teda uz bude skoro 10let stare :)
Pak Mupo, ale za 1000 euro, andreani je za polovic a spolupracuji s ohlinsem, delaji fakt dobry podvozky a majitele, co andreani maji, tak pisou, ze je to neskutecny rozdil oproti originalu, na podzim do nich pujdu..
Jasny, Bimota tam ma lepsi vidlice, na obyc modelech MV Agusta taky ty predky nebudou nic moc, ale na tech RR verzich, tam jsou ty top vidle od Marzocchi. Myslim, ze ma oznaceni RAC 50 a ty jsou top..
Naposledy editováno 31.01.2015 14:08:13
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
dadic píše: NP: podľa môjho názoru motardy tvoria tri skupiny:
veľké ( HM, SM, Dorsoduro, Nuda,...) štíhla stavba, zachovaný posed ala motard, ale o niečo pohdlnejší pre dlhší výjazd, motka aj pre spolujazdca, dlhšie servisné intervaly,....
malé (SMC, FS570, TM SMR, XT,...) nižšia váha, motka pre jedného, kratšie servisné intervaly, výjazdy max okolo komínu, menšie náklady pri páde ( par plastov),......
A tretia skupina závodne žiletky, tak to sú prekopané krosky alebo endura na motardy a to nieje asi potrebné komentovať, to je iný level.
Takže hádzať všetky motardy do jedného koša je asi nezmysel. Je to ako mať v košíku jablka, hrušky a banány a spoločné majú len to že to je ovocie.
docela to ovoce michas dohromady
fs 570, tm 450 smr sou zavodni vostry motorky se zabijackejma intervalama, za to 660, 690 smc sou takovej kompromis mezi vostrym a tupym motardem - jede to, ale ten servis neni tak hroznej. a jestli myslis xt660x, tak to za motard vubec nepovazuju. velky, slaby a tezky.
jinak hypermotard je muj sen, jednou ho urcite budu mit. a nebude jedinej
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Petta píše: No vida, že bychom to spáchali ještě tento rok? Alespoň pár lidí, kdyby se sešlo, tak by to bylo fajn..
Tak jestli to budeš dělat někde tady na moravě, tak bych se dojel rád podívat, když mě tam pustíte.... duc sice nemám, ale ital to je...
husaberga a tm-ko som mal na mysli homologované to že je to pomaly ostrý stroj tak je za to nemôžem, ale je to super či nie? (keď chceš kúpiš, keď nie tak si kúpiš lenivé XT-čko)
XT-čko, ( to samé FMX od hondy), ja tak isto nepovažujem za bohvieakeho motarda, ale predpovedajú ako motárd. A nemôžeš ho priradiť k veľkým (dorsoduro, hm, nuda) ale ani k ostrým závodným strojom. Takže mi to nejak tak príde že ho považujem za malého motárda.
Keď to tak vezmem, od doby keď frantíci na enduro nahodili cestné kolesá a zrodil sa motard, tak sa nám hojne naklonoval.
Niektoré klony sa podarili viac , iné zase menej
Veškeré zázemí tam je, je možnost tam postavit stan nebo se ubytovat v chatkách.
Sprchy, restaurace, atd. je tam toho mraky.
A pak v sobotu odpoledne bychom mohli zajet na malý motárdový okruh pod Vídní, kde už jsem jednou byl..
Já myslím, že nás víc jak 10 asi nebude, a tak od 14 - 15 hodin tam už nikdo nebývá, takže bychom měli okruh jen pro sebe.
Samozřejmě bych to tam domluvil, aby třeba od 14 hodin byla rezervace jen pro nás.
Já prostě nechci jen přijet na sraz, odložit mašinu do neděle a jen kecat, pít atd.
Co vy na to?