1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
JV píše: knizepekel>Tady máš obě z Brna 1968.
Objem "půllitra" byl těsně pod 370 ccm (350 měla 345 ccm). Podle BS bylo cca 12 motorů + 6 rámů.
Ahoj, díky za info To jsem si myslel, že byl objem 500vky vyšší... Jestli tedy dobře chápu, tak byl vyroben jen 1 stroj pro třídu 500ccm? Nevíš, zda se tento stroj, nebo motor dochoval? Počet Tebou uváděných motorů a rámů by tedy vysvětloval různé zaručené originály v zahraničí. Ještě bych měl dotaz, jestli kromě známých jmen jezdců jezdil čtyřválec i někdo jiný z našich závodníků? A ještě mnohokrát otevřené téma. Kde skončili originály? Co třeba ten, co měl pan Faber ve svém muzeu?
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Jedna je třeba tady...
Darmah píše: Aby to s těmi závoďáky nedopadlo jako s Čechiemi - Boohmerlandy, dnes jich prý u nás jezdí pomalu dvakrát tolik, co jich bylo kdysi vyrobeno
Já myslím, že už to tak dávno dopadlo. Čtyřválců po světě jsou možná desítky. Jen co jich je, nebo bylo za poslední 2 roky na prodej a skoro každý byl originál po Ivym...
JV píše: knizepekel> Kde to skončilo, to nevím, ale jezdí jich hodně. Z našich jezdců 4V jel jen Šťastný a Bíma. Staša se svez jen v roce 1971 na letišti. Zahraniční..to je také velmi známé. Ivy, Findlay, Grasetti, Molloy. Poprvé s 4V vyjeli v Assenu 1967, skončili po havárii Bímy a po nedohodě se Stašou v roce 1971.
Jedna je třeba tady...
Ta na fotce je orginál? Tato jména, jak píšeš jsou známá, ale myslel jsem jestli to nezkusil i někdo jiný z našich.
JV píše: knizepekel> Kde to skončilo, to nevím, ale jezdí jich hodně. Z našich jezdců 4V jel jen Šťastný a Bíma. Staša se svez jen v roce 1971 na letišti. Zahraniční..to je také velmi známé. Ivy, Findlay, Grasetti, Molloy. Poprvé s 4V vyjeli v Assenu 1967, skončili po havárii Bímy a po nedohodě se Stašou v roce 1971.
Jedna je třeba tady...
Jinak vidím, jsi z Českých Budějovic. Nebyl jsi náhodou loni na srazu k 95. výročí ČZ ve Strakonicích? Já byl v té době mimo Česko, takže jsem viděl jen fotky, ale byl tam vystaven dvouválec ČZ 125 ohc typ 858 a já se snažím dopátrat, jestli to byla replika nebo originál. Nevím o tom něco?
JV píše: knizepekel> Kde to skončilo, to nevím, ale jezdí jich hodně. Z našich jezdců 4V jel jen Šťastný a Bíma. Staša se svez jen v roce 1971 na letišti. Zahraniční..to je také velmi známé. Ivy, Findlay, Grasetti, Molloy. Poprvé s 4V vyjeli v Assenu 1967, skončili po havárii Bímy a po nedohodě se Stašou v roce 1971.
Jedna je třeba tady...
Vypadá to jako u Bohouše S.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Jenže Jawa 4V vrtání 49,5, zdvih 47,6 (366,4 ccm). Oproti 350 (345) 48x47,6.
Dále ČZ pro 500 jeli 372. Neřešili to vrtáním, ale překvapivě zdvihem (rozdíl 5 mm).
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Moje amatérské záběry z depa v roce 1994
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
těch laviček na pravé straně Farinky už je málo Když člověk tudy jede
dneska, ani ho nenapadne, že tam někdy byly - je tam už normální les.
T.zv. náletový - nikdo ho nesázel.
Uvnitř zatáčky se po řadu let,počínaje 1971,"odehrávaly"pravidelné pondělní
srazy členů MotoKlubuBrno a poté,co akce vešla ve známost,i všech okoloje-
doucích. Provoz byl tenkrát na této spojnici Žebětín/Bystrc - Kohoutovice
minimální. Ani netřeba říkat, že tam proběhlo "exhibic pilotáže Farinky" ne-
počítaně ... Sanitky nikdy nebylo třeba, až na jediný případ, kdy se odshora
z Kohoutovic přijel předvést "pilot" Fechtla a na výjezdu to poslal do svodidel.
Naposledy editováno 04.02.2015 19:26:01
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Ještě trochu historie z roku 1994
Naposledy editováno 04.02.2015 20:51:19