1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450
Brůča. píše: Ve světě to najdeš pod názvy TOKENS, LX 450 ENDURO, FORSAGE, ZONGSHEN, PZF 450 ENDURO, GOMAX, 450 CC ENDURO, ODES, SELL 450 CC, SHOOTOUT 450 ENDURO, BOROSSI BT450LX, SLONG, PITSTER PRO LXT, ASIAWING LD 450, BACKFIRE, MONSTRA a samozřejmě mnoho dalších názvů. Tak se můžeš na ceny podívat při troše hledání. I pár videí na ťůbku. Viděl jsem to, pojezdil na tom víkend. Zkušenosti jak se starším, tak s novým modelem jsem už veřejně prezentoval, takže bych se nerad opakoval.
Když už se nechceš opakovat čemu se moc nedivím tak alespoň napiš kde jsi zkušenosti veřejně prezentoval,nebo nahoď link
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Ale za 100 tis. v ČR, myslím moc zájemců nebude, za podobné, nebo jen nepatrně vyšší ceny se dají na konci sezony sehnat ve výprodeji nové motorky (starší model) renomovaných výrobců.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450
SirIndy píše: Pridej 30000 a mas funglovku Gas Gas EC 300. Je potreba neco dodavat?
Třeba ceník ND. A jestli na enduru nic nerozlámeš, tak klobouk dolů. Já mám na svojí Yamaze posvařováno už kde co a až zakuká v motoru, tak vzhledem k ceně ND půjde na šroťák Ono to koupí bohužel nekončí, ale právě naopak začíná . A zrovna ceny ND na GG mě od koupě 450 FSE odradily.
Naposledy editováno 19.03.2013 23:03:53
Mě je 45let a jsem mrd.l. Jezdím Yamahu YZ a je na mě moc ostrá. 2012 mě jízdně vyhovoval více než model 2013, ten už je dost ostrý a přibližuje se to k Yamaze. Ještě by mě zajímalo svezení na modelu 2013 osazeným podtlakovým karburátorem. To by mě mohlo vyhovovat asi nejvíc. Bohužel jak ztrácím fyzičku, tak každé nechtěné vrknutí plynem při použití Keihinu s pumpičkou způsobuje prodloužení horních končetin. Ale jak už jsem psal - není nad osobní zkušenost, takže stejně vám nezbyde nic jiného, než se na tom svést. Mě se to poštěstilo díky klukovi ze vsi, který to vlastní.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Brůča. píše: Třeba ceník ND. A jestli na enduru nic nerozlámeš, tak klobouk dolů. Já mám na svojí Yamaze posvařováno už kde co a až zakuká v motoru, tak vzhledem k ceně ND půjde na šroťák Ono to koupí bohužel nekončí, ale právě naopak začíná . A zrovna ceny ND na GG mě od koupě 450 FSE odradily.
Jedine co jsem behem desitek padu rozlamal jsou bastry a SPZ. Samozrejme mluvim o enduru bez blinkru a zrcatek, ty by sly hned. Pokud svarujes tak asi jezdis trochu neco jineho nez ja U funglovky Gase 2T by v motoru nic kukat nemelo, desitky MTH nic a pak se meni pist, 4T je neco jinyho.
Brůča. píše: Stejně všichni umíme využít tak cca 20% možností motorky a zbytek je jen uspokojení vlastního ega. Profík to nekoupí a pro hobíka je to více než dobré. Já dokonce na číňanovi porychlil a i ve výjezdech jsem byl lepší...........takže i kdybych měl motorku mistra světa, lépe jezdit nebudu No a až si to přiznáte i vy, a začnete se z jízdy na motorce radovat, zjistíte, že název motorky to nedělá. A když polepíte číňana polepy Honda, bude jen málo znalců, co to poznají...........je to totiž klon modelu Honda CRF 06. A v SRN firma Borossi na to dává dokonce možnost tříleté záruky - to asi proto, že je to vyrobené z plechovek od rybiček
Proto jezdím mikilon 250,protože ostrou motorku já prostě nevyužiju
A za usetřených 30 000Kč bych si koupil spojku Rekluse a ještě bych měl finance na rok ježdění vlastivědy.
Naposledy editováno 19.03.2013 23:39:19
Samozrejme nektere komponenty jsou slabsi, jako riditka a tak dal. Prase se spojkou strasliva, odhadem tak 3x horsi nez KTM...
Nahradni dily za hubicku a pristup dovozce vzorovy.
Jo a hroznej hluk jak s origo tak Creptusem, vytoci to kazdyho na mile daleko...
K tomu pricist velmi spatnou prodejnost kdyz to clovek chce vymenit. Nebo spis velkou ztratu ceny...
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Motorku jsem si pořídil - model 2013
Úpravy - karburátor Keihin (volitelná nabídka dovozce),výfuk Creptus, zaslepení ekoventilu, větší přední kotouč, změna převodu (více do síly), montáž ventilátoru chladiče, montáž bástrů s výztuhou, nástavce řidítek, spojka Rekluse, vyprošťovací popruhy, prodloužení klíče spojky a pod. .......prostě individuální přizpůsobení pro účel použití.
Jezdím enduro, mx tratě nevyhledávám, a spíše stylem co ještě jo a co už ani náhodou (a protože nic neumím, motorka dostává dost záhul)
Protože se pořád válím, bástry nutností - výztuhy chladičů zatím neřeším, protože jsem stále někde zakopán, ventilátor nutností - protože necítím správnou trakci, Rekluse velkou berličkou. Je mě 46let a terénní motorku ojíždím druhým rokem - takže se to lepší jen velmi pomalu.
Motorka najeto cca 2000km.....závady a zkušenosti z provozu
800km přestal točit starter (opraveno v garanci do třech dnů)
900km gufera vidlic materiál dodal dovozce (opraveno svépomocí)
1300km volnoběžka starteru (opraveno v garanci do třech dnů)
1500km přerušovač blinkrů (opraveno v garanci na počkání)
Průběžně: uklepané mínus od baterie - svépomocí, proklepané vodiče u krku řízení - svépomocí, spálená spojka (závody v Ředhošti) nahrazeno Rekluse - svépomocí, nedobíjelo - zkorodovaný kontakt ve štekru, promazání přepáčka a výměna ložisek, výměna ložisek přední kolo - material dodal dovozce, práce svépomocí........takže spíše provozní údržba.
Kupoval jsem spotřebák - blatník, páka brzdy, páčky, plyn. rukojeť, žaluzie chladičů, zadní světlo s podblatníkem, tlačítko starteru s vypínačem zapalování, blinkr........prostě to, co jsem dojebal padáním.
Motorka projede více, než dovolí moje hlava. Výkon dostatečný, dobře dávkovatelný, podvozkově těžší na předek (oproti YZ, kterou občas ještě provětrám), zvýšenou péči bych doporučil elektroinstalaci a mazacím místům........asi v Číně namají vazelínu.
Hodnocení po cca 2000km v terénu (body 1 - 10)
Motor 9
Podvozek a nastavení 7
Startování 8
Brzdy 6
Spojka 3 (opravdu tuhá - na jeden prst zapoměňte)
Kola,špice 7
Plasty 7
Elektroinstalace 4
Ergonomie 9
Cena ND a dostupnost 1O
Na hardenduro těžké na MX také a na dnešní dobu nestíhající podvozek. Motorku bych nejspíše přirovnal k trošku lepší Suzuki DRZ 400 S za super cenu. Pro opravdu závodní nasazení požaduje pár úprav, kde jejich cena dorovná ve výsledku cenu konkurence a jedinou výhodou zůstane cena ND. Stále více se přesvědčuji, že pro moje využití byla koupě dobrou volbou.
Snad jsem někomu usnadnil rozhodování - ať už pro a nebo proti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450
Tahle neřest spojky byla i na mojí Yamaze - upekl se korek (což na enduru problém nebyl) a potom to místo klouzání začínalo lepit.......vždy až po zahřátí.
Přesněji ti to řeknu až příští týden - jedu prvně otevřít motor......kouknout na ventily, změřit tlaky a ev. píst. No a ta hydraulika je na motorce pro Bohumila Posledního......náš první motorkář na Dakaru - ten si jí vyžádal.
Jinak jsem si prohlédl i VV MX 250 R............a je tam stejný motor jako v AJP PR5. Nemá to vstřikování, není v základu ventilátor chladiče, ale má to ke starteru i kick. Jinak je to stejný - šestikvalt, homologace pro dva, výkon téměř shodný, hmotnost také..............ale je to (i ve verzi se spoustou CNC dílů a v lepším podvozku) stále o cca 40 - 75 000Kč levnější než Portugalec Zbytek motorky samozřejmě jak jinak - klon Hondy CRF. A ventilátor jako doplněk je dokoupitelný. Tak jen počkat na stříkačku a finálovou cenu.........a pozorovat pohyb ceny i u AJP. Číňan může zdražit, Portugalec bude muset zlevnit.
Christini to předělávají na AWD - předek, zadek......................je zajímavé, že si k předělání vybrali tento motocykl.
2 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Pozor také na přední destičky - z Hondy nepasují. Jezdím Goldfreny a myslím, že Honda má desky 031, ale do číňana je nutno koupit 011..................čísla z katalogu Goldfrenu.
Jinak se na origo vidlicích poměrně rychle ošoupají vodící teflonová futra. Vidle sice stále pruží, ale nechce reagovat na jemné nerovnosti. Jakoby zakopává a kope do rukou. Dovozce futra neřeší, tak až bude chuť, zkusím dohledat nějakou náhradu třeba od jiných výrobců.
Zvažuji koupi výše uvedeného motocyklu ale v obsahu 250 ccm. Už mě nebaví vybírat z těch stále dokola ohraných inzerátů na pár let staré značkové endura, jetý teréňák je prostě jetý ať si říká kdo chce, funglovka je funglovka. Dobrý přístup prodejce p. Vizingera, levné nahradní díly a doplňky, a pár celkem slušných recenzí na tuto motorku mě přesvědčily k možnému zakoupení nového stroje.
Mám pár dotazů k dvěstěpadesátce (výkon 450 bych nevyužil.) Nemá někdo s nižší kubatůrou zkušenosti? Nemůže mi sem někdo hodit link na detailnější fotografie než ze stránek prodejce?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
VV MX 250 najdeš i jako Zongshen SSR, Defenda, Monnier, M1NSK, Odes, BM (Baltmotors) Dakar 250...........................nejčastěji ale jako Asiawing NC 250L.
Četl jsem pár recenzí na zahraničních stránkách a všichni se shodují, že výkon není veliký, ale je dobře nastavena křivka točivého momentu. Jízda je tedy nezáludná a lze říci, že pilot vždy ví, co má na zadním kole podle otočení plynové rukojeti.
Na Google zadej Asiawing 250 a máš tam fotek milion.
Díky jinak za info. 2 roky jezdím Itala s továrním motorem z Yamahy WR 125 s kitem Mallossi na 182 ccm (zdvih je menší jak vrtání válce) takže průběh motoru naprosto neodpovídající pro kros či enduro ježdění. Dodávám ještě že motor mám osazený karburátorem s konstantním tlakem, jako na cesťáku Takže o průběh VVMX 250 s klasickým šoupátkovým karbcem nemám fakt strach ale určitě budu před koupí u prodejce testovat, to je jasný.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Také se chystám zajet na testovačku , jen až se udělá trochu pěkně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 | Babettttta | 41 | 3.2.2020 v 17:11 mariano |
VVMX 450 Shineray VV MX 450 | mrakoplaš80 | 15 | 17.2.2018 v 21:03 erwas |
Nechce startovat Shineray VV MX 450 | erwas | 19 | 27.10.2017 v 20:09 erwas |
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 | Cthulhu | 12 | 31.5.2017 v 21:30 puffybodie |
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 | pavelpavelpavel | 6 | 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel |