V-tree píše: Tak to určitě, soudruzi z MLR,BLR,NDR,PLR...by chrochtali blahem, pokud by si mohli koupit takový vehikl. Vždyť i já jsem si v roce 88 připadal na eMZetě 250 jako king
Vždy jen do té doby než mě na silnici střihnul zbloudilý vykořisťovaný západní němec na nějakém tom BMW nebo Hondě
,no mít v tý době např. fourku, co mám v profilu (v CS reg. od roku 81), to muselo bejt něco...
Spoléhám na to, že když na něm pracuje člobrda, co jezdí na TALPU 650 (to se ví na 100% !!!), tak snad bude mít aspoň trochu estetického cítění... (snad by netvořil něco méně pěkného než ten TALP)
Snad musí bejt slepej, a nemá cit pro motorky. Navíc asi chodí do práce protože musí a nebaví ho to.Jinak by se aspon koukal co se děje ne scéně u jiných značek a mohl by zapojit fantazii a mozek ke konkurenceschopnému vzhledu
2 reakcí na tento příspěvek Kdo má foto nové Jawy))))
1 reakcí na tento příspěvek Kdo má foto nové Jawy))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
Clanek 25.11.2014
A i o tech budikach se tam pise.
Naposledy editováno 03.02.2015 22:09:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
XTeZeto> Ohledně těch budíků mě takto z fleku nenapadá, čím by mohly být nebezpečné... Vysoké rámečky, které by se mohly vytrhnout, rozlámat a jezdce zranit? Nebo úraz vysypanými skly? Kupa jiných motorek má budík v nádrži (navíc skutečné nádrži, kde je okolo "kobky" s elektrikou benzin) a nevím o případu, kdy by měl nějaký vliv na zranění při nehodě. Tím ovšem tvé tvrzení nerozporuji, rád se nechám poučit, čím by mohly být takto řešené budíky nebezpečné.
Naposledy editováno 04.02.2015 01:12:45
Naposledy editováno 04.02.2015 00:46:46
Naposledy editováno 04.02.2015 01:04:30
1 reakcí na tento příspěvek Kdo má foto nové Jawy))))
Naposledy editováno 04.02.2015 07:30:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
Koudy01 píše: dave-lister> A co teprv kdyby to bylo to sani...a tankvak
to sání je na falešné nádrži schválně právě kvůli tankvaku. Podtlakové uchycení je jedna z vychytávek nové Jawy. Takže žádné řemínky nebo magnety. Budoucnost je v podtlaku!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
elevator píše: to sání je na falešné nádrži schválně právě kvůli tankvaku. Podtlakové uchycení je jedna z vychytávek nové Jawy. Takže žádné řemínky nebo magnety. Budoucnost je v podtlaku!
... ale jedine, kdyz je z aluminia!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
Klasik píše: Jen pro informaci. Ty otvory na nádrži nejsou budíky, ale sací otvory. Nesmíte věřit všemu, co se kde píše.
a jak je to řešený proti vodě? V tom případě to vypadá jak dva sifony umyvadla.1 reakcí na tento příspěvek Kdo má foto nové Jawy))))
A pakliže by to byly vstupy sání, jak to dle proporcí motoru MZ1000 vypadá, tak nejen, jak to bude chráněné proti vodě, ale hlavně, kam se do těch malých hrdel vejdou filtry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
J.M.K. píše: Chlapi, děkuju za osvícení... ta špatná viditelnost s nutností odvracet pohled od dění před motorkou, natož montáž tankvaku, mě nenapadly. Ale znám to - vzpomínám, jak jsem jezdil na GS500 v přilbě podobné této, měla na horní hraně (u čela) ještě tmavý "kšiltík" proti slunci a při pozici na GS500 - mírně v předklonu, mně štítek už znatelně bránil ve výhledu, musel jsem vědomě a ne málo zaklánět hlavu, abych viděl pořádně do dálky. U vzpřímeného posazu na XV535 nebyl problém. Takže vím, co to je, když nevidím pořádně dopředu.
A pakliže by to byly vstupy sání, jak to dle proporcí motoru MZ1000 vypadá, tak nejen, jak to bude chráněné proti vodě, ale hlavně, kam se do těch malých hrdel vejdou filtry?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo má foto nové Jawy))))
J.M.K. píše: elevator> U drátěného filtru, je-li tím myšlena síťka s otočnou clonou, jako třeba na 250/353, nemám moc důvěry v jeho účinnost, hlavně proti jemnému prachu. Leda, že by to bylo několik jemných drátěnek, namočených v oleji, ale zase každou chvíli je prát a znovu máčet... to už se asi dneska jen tak někomu chtít nebude.
Jawař byl vždy umaštěný od oleje. Tak to chodí už 86 let. A tradice se mají držet. Zvláště u modelu, který postaví opět značku na nohy.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr skútru či motorky Jawa 1000/837 | Anna_per | 11 | 30.11.2022 v 22:20 Borntobewild |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
JAWA 1000 [1, 2, 3, 4] Jawa 1000/837 | Che | 92 | 2.4.2019 v 09:38 Sofía |
Poradi nekdo, co je toto za znacku ... Jawa 1000/837 | K.H.1 | 4 | 23.7.2017 v 09:09 kawapavel |