musíš vyšroubovat dvě zátky (na imbus) na levé straně boku motoru pod šusplechem. Je důležité aby motorka stála na hlavním stojanu nebo aspoň podepřená kolmo, aby nevytékal ze spodní zátky olej.
Pod horní menší zátkou jsou rysky na bloku a na setrvačníku. Na setrvačníku je několik rysek a písmen. Pro seřizování ventilů jsou určeny rysky s písmeny RT a FT. Pozor, písmeno T je velmi důležité, protože samotné F bez T je ryska pro kontrolu předstihu a vůle ventilů by byly špatně seřízeny! Takže RT je pro zadní váec a FT pro přední. Místo spodní zátky si nasaď ráčnu s golou a otáčej proti směru hodinových ručiček dokud se rysky na klice neprotnou s ryskou na bloku. Zkontroluj, aby ventily na seřizovaném válci nebyly "ve střihu", tedy zda mají vůli a právě nenadzdvihávají ventily. Pokud jsou ve střihu = ventily nemají vůli, tak musíš otočit klikou ještě jednou dokola, aby byly ventily zavřené a tím i vahadla mírně volná. Když se protne ryska s FT s ryskou na bloku tak se seřizuje přední válec a když s RT, tak zadní válec.
Na podržení seřizovacího šroubu na vahadlu ventilu budeš potřebovat malý klíč č. 4, není to na šroubovák (dá se vyrobit pilníkem ze silnějšího plocháče. Dvouventily blíž ke karburátoru jsou sací a mají mít vůli +-0,15 mm a jednoventil výfukový má mít +-0,20 mm. Když se ti to podaří seřídit, tak protoč motor ráčnou ručně dvakrát dokola zpět na rysky a ještě jednou pro jistotu zkontroluj vůle. Pak to všechno slož opačným způsobem.
A na podtlaky musíš mít podtlakový budíky, nebo nějaký měřák na podtlaky, hadičky zašroubuješ do každého válce, nastartuješ a šroubkem mezi karburátory, kterej je krásně přístupný nastavíš podtlaky. Podle toho co ti budou ukazovat budíky, budeš povolovat nebo utahovat.
Naposledy editováno 03.02.2015 20:07:45
http://flateric.cz/category/opravy-a-udrzba/
1 reakcí na tento příspěvek manuál v češtině
Na TA je seřizovací šroubek krásně přístupný shora, narozdíl od Afriky...
Edit: pozdě....... Ale jsou stejné!
Jestli se s tím budeš babrat, tak si vyčisti a nastav karbecy, když budou venku....
Naposledy editováno 03.02.2015 23:00:32
1 reakcí na tento příspěvek manuál v češtině
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) manuál v češtině
http://www.motorkari...s%5BmotorkaId%5D=254
Duchod píše: kuzmič> Tak jsem psal do Hondy (konkrétně honda Lety) a bylo mi odepsáno, že vůle ventilů na sání i výfuku je 0,10 mm. Toto se mi zdá poněkud málo. Tak teď babo raď....
autorizovaným servisum nevěřím ani to, že vymění olej. nikdy bych tam motorku nedal a tady je další případ
2 reakcí na tento příspěvek manuál v češtině
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) manuál v češtině
Všechy ostatní ročníky mají klasických 0,15 a 0,20 mm.
Moc tomu nerozumím a také se mi zdá divné, že by zrovna jen první ročník měl takhle malé vůle. Nikdy jsem to ale naštěstí nemusel řešit a dohledávat, jestli to není jen překlep nebo šotek.
Naposledy editováno 07.02.2015 08:49:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |