Motor delali puvodne v Divisove a vychazi z pohone jednotky pro plochou drahu. Jedna se o ostrou verzi pro ruzne zavodni specialy. Nekde jsem se ale docetl, ze byla nebo se chystala i komercni verze.
Kdyby Jawa tento motor vyuzila, mohla by postavit nejaky jednoduchy a vykony enduro. Zadny zbytecnosti. Popripade cokoliv jineho, do ceho by se tento motor hodil. Zde jako inspirace, finska stavba s motorem z plochodrazky z Divišova:
Nebo by se do toho mohli pustit v Mates moto v ramci nejakeho comebacku endura z sestideni. Upravit ram ze Sportardu a mame tu skoro ryze ceskej stroj. V clanku, co nedavno vysel na motorkarich jsem videl, ze pasovali nejakej motor Rotax do ramu 350ky, takze by si s tim urcite nejak vyhrali...:)
Je mi jasny, ze se jedna o labuti pisen... ale, co si o tom myslite?
Naposledy editováno 05.02.2015 14:39:01
Bola to fungl nova masina,motor 500ccm dvojvalec,5 rychlosti velkost motorky asi tak ako jawa350 basic blizzsie info budem mat za dva dni,a cena 4100 euro.Vyrabaju 125ccm,250ccm,500ccm,zatial ako retro style a scrambler...
1 reakcí na tento příspěvek Motor Jawa 625 cm3
1 reakcí na tento příspěvek Motor Jawa 625 cm3
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Jawa 625 cm3
jawa350Basic píše: Preco nevie nieco taketo jawa vyrobit,zaujemcov by bolo dost myslim,nejake enduro k tomu a classic,pripadne na prianie zakaznika.myslim ze by o to zaujem bol ako nahrada jawa 350 style
Na tomhle foru tak asi 50 procent lidí myslí. Mají představu, že někdo by měl vyrábět něco, co jim se líbí, s tím, že by to měl obvykle kupovat někdo jiný.
1 reakcí na tento příspěvek Motor Jawa 625 cm3
Mně jen přijde legrační, že někdo říká: Myslím, že zájemců by bylo dost.
Kolik je to dost?
Znak na nádrži je jen znak.
Naposledy editováno 09.02.2015 09:14:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Jawa 625 cm3
tomas.s. píše: Jawa ČZ neee protože číza se staví na nohy sama Krásný endurka vycházející z TM kdy vše co je k dodání tuzemské je tuzemské (řetěz, řidítka a podobné komponenty, motor a rám TM)
Kolego nezlob se, ale ČZ s těmi stroji kromě jejich řetězu a nálepky nemají nic společného, nestojí za tím ani fabrika ve Strakonicích, nýbrž jeden dovozce, který zaplatil za možnost užití loga.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Jawa 625 cm3
laďa-prášil píše: Na tomhle foru tak asi 50 procent lidí myslí. Mají představu, že někdo by měl vyrábět něco, co jim se líbí, s tím, že by to měl obvykle kupovat někdo jiný.
máš pravdu, lepší je navrhnout hnusnou motorku, kterou nikdo nechce...stejně tak postupoval výrobce mého auta, jemu se to líbilo, blbě se to prodávalo a já mám aspoň auto, které nepotkám všude..
1 reakcí na tento příspěvek Motor Jawa 625 cm3
Jawa to mala okopírovať, mohla mať "svoj" motocykel s minimálnymi nákladmi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Jawa 625 cm3
VeFeRák píše: máš pravdu, lepší je navrhnout hnusnou motorku, kterou nikdo nechce...stejně tak postupoval výrobce mého auta, jemu se to líbilo, blbě se to prodávalo a já mám aspoň auto, které nepotkám všude..
Jestli myslíš Multiplu tak za odvahu
A SPT bol pomerne úspešný stroj.
Laďa, mimochodom, multiplu mám aj ja a je to veľmi dobré auto na používanie. Špatné je...
Naposledy editováno 09.02.2015 11:44:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Jawa 625 cm3
1 reakcí na tento příspěvek Motor Jawa 625 cm3
Jawa
- kupování čín a prodávání pod vlastní značkou? - na to nepotřebuješ fabriku
- výroba = na to potřebuješ továrnu a lidi, co tam budou dělat a další, co to budou prodávat. Ženský od pásu už jsou většinou v důchodovém věku asi, nejsou pásy, je torzo továrny, která bude mít problém vyrábět větší počty (1. dojdou motory, 2. budou mít problém to prodat). Když budeš vyrábět, musíš vyrábět tolik, aby to ty lidi uživilo. V Ćesku pohádka. Stejně jako výroba motorů. Prostě když někdo chce koupit motorku, tak si nějakou vybere, protože vybírat je z čeho. Plus mraky ojetin. U jawistů je problém, že nemají pEníze. Těch několik, co mají, to nezachrání. Ti co nemají, sní o pětistovce za 40 tisíc a k tomu aspoň ve třech verzích.. Ale svět už nebude jaký byl, aspoň ne nějakou dobu.
Multiplu velice chválil známý, říkal, že měl 80 aut a že je to to nejlepší, co měl. Musím říct, že po projetí s tímto autem, na které jsem se těšil, nesdílím jeho nadšení. I když jsem o něm uvažoval kdysi. Šest míst naštěstí nepotřebuju.
Lancia je jiný kafe, tomu není co vytknout. Že lancia skončila je důkaz, že pro slabé a drahé na trhu není místo
Což nic nemění na tom co jsi napsal že lidi okolo Jaw nemaj prachy atd... a proto to nemůže fungovat, protože potřebná série se nikdy nerozprodá.
1 reakcí na tento příspěvek Motor Jawa 625 cm3
Otázka co s motorem: Smysl by mělo, kdyby byl motor, který by šel jako přestavba do rámu 632-640, otázka ceny motoru do tohoto zbytku..... hoši, je to prostě neřešitelny problém.
Pokud bude válka, budou dělat cokoli a vše se udá, ostatně - kda mají výbavu, udělají cokoli, takže.. ostatně na návrat ke zbrojní výrobě bude nebo je jawa asi lehce přesměrovatelná. Je to mnohem lepší byznys.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Jawa 625 cm3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Jawa 625 cm3
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |