Téma: privera ? na k3
9.2.2015 v 13:21
ahoj odpojil jsem priveru a nevim jestli jsem neudelal chybu... v cem se moto zmeni krom toho ze mi to hlasi chybu f1....? dekuji...
1 reakcí na tento příspěvek privera ? na k3
neudělal jsi chybu, taky jsem to nejednomu z kluků vyhazoval ven nebo odpojoval. Možná trošku přijdeš o spodek ale takřka to nepoznáš a k tomu, třeba o zub menší kolečko udělá velký divy! No a chybovku někdo přehlíží, někdo přelepuje, ja ji normálně odletoval.
dekuji chlapi necekal jsem takove rychle odpovedi....a ve sve podstate jste mi akorat potvrili, to co jsem si myslel..a jsem typ ridice ze me spise zajima, to co je predemnou nez nejaka kontrolka a je jasný, ze tam mam ladak a i kn. filtr ...
Naposledy editováno 09.02.2015 20:12:08
Naposledy editováno 09.02.2015 20:12:08
Normálně se odpojej jen lanka a mezisvod s přívěrou se nahradí obyčejným bez přívěry, motorek necháš zapojenej, aby ti to právě neházelo chybu FI... Jako odletovat či zalepit kontrolku, která ti signalizuje i olej a jiné FI závady není moc šťastnej nápad...
v manuálu na kawasaki sem koukal na úkony při servisních intervalech a jednou jsou to brzdový destičky, pak je to výměna oleje, ale pokaždy, úplně pokaždý bylo doporučováno "promazání" systému výfukové přívěry. V tu chvíli sem byl rád že mam ladák bez přívěry a tohle se mě netýká.
1 reakcí na tento příspěvek privera ? na k3
Takže ta přívěra je tam jen proto, aby si ji každý druhý majitel motocyklu v ČR vymontoval, protože je vlastně zbytečná a tady se to ví nejlíp...
Plno lidí se ji zbavuje, kvůli tomu, že na to každej prděl (údržba) a pak se přidřela a tím pádem pokurvila servomotor (ti přelepujou tu kontrolku), pak je druhej druh lidí, kteří si koupí laďák i s mezisvodem a původní svod s přívěrou hoděj do kopřiv a servo nechaj, aby jim kontrolka mohla dál hlásit i jiné chyby než přívěru, no a pak jsou okruháři a ti honí každý gram a nepotřebují spodek, tak to vyhodí a servo nahradí odporem, aby jim furt nesvítila kontrolka FI...
1 reakcí na tento příspěvek privera ? na k3
S tím bych právě úplně nesouhlasil, protože přívěru používá i plno týmů v SBK a MotoGP. Tam to asi z hlukových či emisních důvodů nebude. A v nízkých otáčkách také moc nejezdí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) privera ? na k3
BlackSabbath> co já vim tak přívěra je ve vysokých otáčkách stejně otevřená takže jako by tam nebyla, protože v tu chvíli nic nepřivírá. Je dobrá na rozjezdy a ty jsou při závodech také rozhodující. Proto jí tam mají.
Osobně bych jí tam taky chtěl mít. Stejně mam ten ladák zacpanej killerem, protože jezdim dlouhý štreky a řev se nedal vydržet a na brzdě to laděný nikdy nebylo. Je tam jenom na parádu, protože sériovka vypadala vskutku blitně
Naposledy editováno 10.02.2015 08:12:06
Osobně bych jí tam taky chtěl mít. Stejně mam ten ladák zacpanej killerem, protože jezdim dlouhý štreky a řev se nedal vydržet a na brzdě to laděný nikdy nebylo. Je tam jenom na parádu, protože sériovka vypadala vskutku blitně
Naposledy editováno 10.02.2015 08:12:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) privera ? na k3
Mlsoun13> Na rozjezdy? Ale jdi ty, víš na kolik startuje profík s SBK možná i SS, mrkni jen na on boardy Hořic atd (dělám mechanika jednomu z jezdců RT. Ti klucí (pokud nemají lounch control) startujou kolem 7 tisíc a motorku drží při zemi zadní brzdou, takže přívěra dávno otevřena a ikdyž je otevřená má negativní dopad na osvod splodin protože přecijen je pořád něco ve výfuku a akorát další vyfikundace co se může posrat, když to třeba zahodíš a se zavřenou přívěrou to fakt moc nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) privera ? na k3
Blesk90> aha...sem zase chytřejší. Já jí tam mam teda na hbitější rozjezdy, třeba ve městě
Mlsoun13> nemyslím to nikterak špatně, je hbitej rozjezd a hbitej rozjezd.. jezdec kterýmu dělám mechoše... v Dymokurech letos v litrech 2. místo.. je to tam vidět, jak to drží brzdou při startu - je to Kawa 2006 151Kw na brzdě.
Edit: jo a nezdá se to divoký, divoký to je, upadnul tlumič řízení
Naposledy editováno 10.02.2015 08:51:30
Edit: jo a nezdá se to divoký, divoký to je, upadnul tlumič řízení
Naposledy editováno 10.02.2015 08:51:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1249, 1250] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37480 | Včera v 18:56 Ozzy_ |
kola Titax Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 12 | 24.12.2024 v 10:54 perak89 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 840 | 12.11.2024 v 19:55 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |