Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO píše: Taky se mi ta jedna 250 ccm zdá málo, ale v té době se už jezdily JAKO JEDINÁ TŘÍDA 250 CCM, JEN JAWY A ČZ DVOUTAKTY JUNIORY a tovární čtyřtakt se nesměl v MČR jet a byl použitelný jen pro MS /Šťastný/ nebo při mezinárodních závodech.Ti další jezdci startovali na ČZ-1xOHC vyrobených před rokem 1962, kdy byl pro Malinu vyrobený nový ČZ-2x OHC a v roce 1964 se objevil převrtaný motor 292ccm v jiném lehčím rámu s užší kapotáží na kterém Malina vyhrál v roce 1964 v Brně. Pak přišly 320 ccm a později i 350 ccm. Havel asi jel na 320 ccm. Přesně to, ale nevím!
Díky za info Akro. Čz ohc myslíš 250tku monoblok? Ta byla předchůdcem modelu 857 pokud se nepletu?
JV píše: Retro> Fantazie, ještě doplň Bočka ve 350 (vyhrál s ČZ 293) a bude to dokonalé. Salzburg ti sedí.
St.č 143 je Gusta Havel na ČZ OHC 125 dvouválec!!!
Až teď mě koplo, že Havel sedí na dvouválci. Holt jsem špatně díval. Díky JV, že jsi sem ten příspěvek vložil
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 10.02.2015 17:56:33
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Pěkné foto z TT. na první je s č. 29 C. Sandford, 44 T. Provini, 1 F. Šťastný, rok 1957
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Cromwel ???
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
dokud na starým Masecu nekončila startovka tím přitroublým retardérem,
ve kterým se "furt děly věci", tak ta partička půllitrářů do Bosonoh
nalítávala ve velkým stylu (a pěkným fofru!) ...
A ta návštěva i podél přímých úseků !
Naposledy editováno 11.02.2015 19:12:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Ta hádanka, tak zkusím 19. B. Ivy, a 53. Paddy Driver, ostatní přenechám znalcům,