Stavím motorku z kostry Yamaha DT80 a chci do toho napasovat Lifan 200. Celkem se mi to tam vejde, ale mám problém se sáním, karburátor musím umístit níže a dál, tzn. Nasávaná směs půjde trubkou nahoru a na delší vzdálenost.
Myslíte, že by s tím mohl být nějaký problém? Z čeho by jste mi doporučili vyrobit přírubu sání mezi karbcem a hlavou?
Díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Délka sání při přestavbě!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Délka sání při přestavbě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Délka sání při přestavbě!
Promiň, ale nedalo mi to.
Hoffec píše: StiefTomas> Otázku jsem mínil trochu jinak. Šlo mě o to, jestli, když to sání bude mít tak prudkou zatáčku a stoupání, jestli to nebude dělat problém v chodu motoru.
U tohohle motoru to nepoznáš neboj. Pokud nemáš někde zmenšený průměr a máš to jen do kolena, tak to bue ok. By jsi měl někdy vidět jak je řešený sání na čtyřkolách když je nad kapotu :)
A Mám to udělat z nerezu? nebo z hliníku? Tyto materiály jsem ještě nesvařoval. šlo by to taky udělat z nějakých gumových/plastových trubek? myslám tím, že bych rozřízl stávající přirubu a nějakým způsobem vyrobil sání z nějaké gumové trubky např z auta (vodních trubek) nesežere to benzín?
2 reakcí na tento příspěvek Délka sání při přestavbě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Délka sání při přestavbě!
1 reakcí na tento příspěvek Délka sání při přestavbě!
hrnous píše: A proč ho nedat nabok ? Neni důvod ho cpad dule.. Problém bude, jen když tam uděláš takové ohyby a úhly kdy začne vznikat víření směsi..a taky tam bude kondenzovat směs v kapky pokud bude motor studený
Jak říkáš, k turbulentnímu proudění zde docházet nesmí.
Co se týče materiálu. Z klasického čistého hliníku bych to nedělal. Tipuju, že to bude na kros či něco podobného, tak aby neprasknul. Nacpi tam gumu ze sání. Ta něco vydrží a je to cesta nejmenšího zla. Co se týče oceli. Byl by trochu problém chytit ten tvar a obrobit to. Musel by jsi to odlejt nebo postupně svařovat z kousků a vniřek leštit. Ale to v domácích podmínkách je fakt trochu problém :)
Mám to jen tak pro radost na občasný zprasení v blátě
Asi to udělám z takové tvarovací trubky na sání - karbec bude mít ještě na rámu nabodovanej plechovej držák. Akorát ta trubka ohýbací není vevnitř hladká. Tak snad to bude ok.
1 reakcí na tento příspěvek Délka sání při přestavbě!
1 reakcí na tento příspěvek Délka sání při přestavbě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Délka sání při přestavbě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Délka sání při přestavbě!
ja1 píše: Hoffec> tak není zač...jinak možná by šlo vyrobit mezikus z hliníku a dát karbec šikmo co nejblíže motoru. tak nahradit tu gumovou původní
Tak jsem to měřil a nepude to. Mám už materiál, udělám to z nerezu, trochu delší to bude, ale snad to bude cajk, o trochu menší výkon, o trochu vyšší krouťák. Snad to nenaseká moc bordelu v sání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Délka sání při přestavbě!
noves píše: Hoffec> osobně pokud by to vyšlo tak bych skusil umístit jinak ten tlumič což asik bude dost obtížný :/
Já to zkoušel ale on má tak půl metru a jinak tam dát prostě nejde, vede až skoro k řidítkům. Napadlo mě dát tam zadní centrál z pita, stím, že bych vytvořil jiné přepákování, ale když jsem viděl rozdíl, mezi těmito tlumiči, tak mě polilo. Ono to tam vyjde dobře ten karbec, v podsteatě tam ani nebudou takový zákruty ani zatáčky, bude to rovná trubka s tím, že k přírubám je navařená šikmo, a ty spoje vevnitř zahladím do rádiusu bruskou, takže by to mnohlo bejt celkem slušný, mám dost materiálu, takže když se to nepovede, tak můžu tvořit dál Dám pak fotky...