Naposledy editováno 14.02.2015 18:17:24
3 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
Takže jestli chceš motorku, kterou si bude každej na parkovišti prohlížet, kup to Ale jestli na ní chceš i jezdit jinak než jako na odrážedle, tak vyškrtni itálii z výběru. Ale kámoš třeba říkal, že měl italskou motorku vyrobenou v úterý a ta se "moc" nesrala.
Jinak když to pošleš pod náklaďák, bude ti buřt, jestli se utrh válec nebo ne. Každá motorka má něco, co o Scanii vočešeš...
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
Když si vzpomenu na všechny ty bouračky, co jsem viděl a urvané držáky na motorech a nebo rámech, probroušená víka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
Amerika se zasekla u vzduchem chlazeného dvouválce, Evropa bez Itálie, taky nic převratného nenabídla a Japonci? Jediná Honda dělá zajímavé koncepce motorek. jako podelný vidlicový čtyřvál, plochý šestiválec, NR750, řada VFR.. Zbytek mele dokola furt to samé.
A u nás? Vrchol techniky je JAWA Retard 1000, nebo FGR a to všecko navíc VERY limited edition.
Naposledy editováno 16.02.2015 21:26:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
mvmoto píše: XVavron> To mi chceš tvrdit, že národ, kterej stvořil značky jako Gilera, MV Agusta, Laverda, Ducati, Benelli nemá talent na strojařinu? To co měli odvahu stvořit a pustit na silnice, nikdo na světě neudělal... podívej se co tyhle fabriky pouštěly na závody před i po válce, co vyráběli v 60-tých letech.
Amerika se zasekla u vzduchem chlazeného dvouválce, Evropa bez Itálie, taky nic převratného nenabídla a Japonci? Jediná Honda dělá zajímavé koncepce motorek. jako podelný vidlicový čtyřvál, plochý šestiválec, NR750, řada VFR.. Zbytek mele dokola furt to samé.
A u nás? Vrchol techniky je JAWA Retard 1000, nebo FGR a to všecko navíc VERY limited edition.
Čekal jsem nějakou takovou reakci. Možná máš v lecčem pravdu. Já mám s italskejma strojema blbý zkušenosti, tak na ně mám blbej názor. Ten tvůj ti neberu
Bohužel, o vrcholu NAŠÍ techniky se dnes už opravdu mluvit nedá...
e: Moje konkrétní zkušenosti: Fiat Ducato s geniálnim přístupem k čemukoliv, Alfa Romeo 155 s jejich fantastickym vysokootáčkovym twin sparkem, Cagiva Roadster - jedna z posledních čezet po zásahu italů, Balicí mašina už nevimjakýho typu s přístupem k čemukoliv obdobně jako u Ducata, a dá se pokračovat... Na údržbu jsou ty jejich stroje prostě na hovno a že ji docela vyžadujou...
Naposledy editováno 16.02.2015 21:47:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
Naposledy editováno 16.02.2015 23:13:44
XVavron píše: Jmenovat všechny příspěvky nebudu, ale souhlasim, že italové jsou geniální dizajnéři, ty guziny vypadaj suprově Nebejt to italská mrdka, tak do ní snad jdu - a to je druhá stránka věci: Dizajnéři sou to skvělý, ale posledního slušnýho strojaře měli v 16.století, jmenoval se Leonardo... (Mluvím ze zkušenosti a srdcařům se předem omlouvám )
Takže jestli chceš motorku, kterou si bude každej na parkovišti prohlížet, kup to Ale jestli na ní chceš i jezdit jinak než jako na odrážedle, tak vyškrtni itálii z výběru. Ale kámoš třeba říkal, že měl italskou motorku vyrobenou v úterý a ta se "moc" nesrala.
Jinak když to pošleš pod náklaďák, bude ti buřt, jestli se utrh válec nebo ne. Každá motorka má něco, co o Scanii vočešeš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
A kedže téma je Guzzi, mohol by si mi ten náročnejší servis ozrejmiť ? Možno mi niečo ušlo
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |