Naposledy editováno 14.02.2015 18:17:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
VeFeRák píše: hledal jsem prodejní výsledky Guzzi, stačí mi čísla, kolik se vyrobilo třeba Stelvií, Brev a třeba V11, v jakých počtech se cca pohybujeme, netuší někdo?
nevím jak vloni, ale předloni vyrobila MG 8800 kusů modelu V7. A V7 je zdaleka nejprodávanější model. Odhaduju že jejich produkce bude kolem 15tis motorek ročněedit: nedá díkybohu srovnávat...
Naposledy editováno 17.02.2015 16:21:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
XVavron píše: VeFeRák> To máš to samý, jako o škodovce napsat, že to je mrdka pod palcem koncernu. Taky se bude kupa škůdkařů čertit. Musíš to brát trochu s nadsázkou...
Když čtu tvoje příspěvky, vzpoměl jsem si na tuto scénu...
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
1929: 2,500 units
1971: 46,487 units (historic high)[11]
1993: 3,274 units (historical low)[11]
1994: 4,300 units (approx)[11]
1997: 5,600 units (approx)[11]
1998: 5,647 units[18]
1999: 6,275 units[11]
2004: fewer than 4,000 units[19]
2005: fewer than 5,000 units[20]
2006: greater than 10,000 units[19] Triumph v tomto roce 45,000 Honda víc než 13 000 000
2011: 5,763[21]
2012: 6,664[22]
2013: 6,800[23]
V roce 2007 se jen za červenec prodalo víc Hond VTX 1800 než Guzzi vyrobila motorek za celý rok.
Článek třeba tu:Piaggio Reports 2012
Naposledy editováno 17.02.2015 19:01:59
Sport 1100 carb + ie + limitovaná edice corsa dohromady 3285 kusů.
Když Harley udělá limitovanou edici, třeba výroční, jsou to čísla kolem 10,000 kusů
Ale co se Tvého dotazu týče. Měl jsem čest dvakrát předchozí Guzzi otestovat. Poprvé lehkej skluz kdy mi vjelo zvedlejší auto cca 5m. Padák sedřenej do půlky a válec a víko nepoškozené. Stejně se bohužel nedalo mluvit o výfuku.
Po druhé náraz do pevné překážky v cca 50 km a odhození motorky asi bok.
Opět pádák odřenej a víko , válec ok. Bohužel motorka na odpis.plus.google.com/photos/115257058604735933527/albums/5809667306262061425/5809669847139940658
Naposledy editováno 17.02.2015 19:36:55
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
Ohledně absence strojařiny v itálii - to byl zase výkřik do tmy... země co stvořila Masserati, Ferrari, Lamborghini ... značky jež v sedmdesátých letech tvořili osmi, deseti, dvanáctiválce a z 3 - 4litrů objemu ždímaly při 8t rpm výkony na který amíci potřebovali až 7litrů. Jak to proboha může někdo napsat? Jako sranda a popichování ano, ale tohle je prostě jen blud. V polovině minulýho století nebylo na světě lepších motorářů než Italů - probuď se proboha - výstřelkem japonský strojařiny tehdá byl motor Mitsubishi v Zeru.
A ohledně Italský spolehlivosti - je to přesně jak psal kolega. Protože jsou to dražší motorky(ať už z jakýhokoli důvodu) majitelé často osírali následný servis - známe přece české hlavičky ... "co, vyměnit? proč...je to jak nový...zbytečný...Ducati? ventily? neslyším nic....jsou v pohodě" Dokonce jsem nedávno na jednom vlákně o Ducati tohle četl - mesíc zpět - "koupil jsem Ducati, podle km bych měl zkontrolovat ventily, ale nejsou vůbec slyšet ...není to zbytečný"... tak pokud se servis odvíjí v ČR tímhle způsobem, nedivím se, že tu jsou italský mrdky.
Jediný co občas na Italech zlobilo, byla elektrika... reglery a běžný elektrosoučástky.
U každýho stroje je ale alfou a omegou spolehlivosti péče a servis.
LiibaaGT>...ale MG jsou těžkopádný mrchy
Naposledy editováno 18.02.2015 07:02:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Když MG spadne no bok, co ty válce?
VeFeRák píše: t_freedom> no zase co se motorů a letadel týče, tak na tom italové taky nebyli nejlíp, němci a britové to dokázali lépe...
no řekněme, že v automobilovým průmyslu to byli rovní konkurenti. Taloši šli vždy cestou lehkosti a menších objemů...jízdními vlastnostmi a ovladatelností. Měli jinej přístup než extra nadopovaný výkony. No a Angláni... ti taky nebyli žádnej velkej příklad spolehlivosti...ale svoje měli...o tom žádná MG, Morgan, Lotus, Triumph (bavíme se o autech)...souhlas
poletucha píše: Tak to tady pročítám a říkám si, "že vás to baví.." Chybí vám všem počasí na ježdění, ne ?! Kuva chlapi . Právě dnes jsem od Průchy v Sušici koupil MG Stelvio NTX a je mi buřt co se komu líbí. Já ji žeru, ale stejně tak žeru i svou dosavadní Yamahu Tenere. Nejradši bych si nechal vobě
wowLiibaaGT píše: Vladimír > Jak můžeš říct, že to jsou těžkopádné mrchy? Mě teda přijdou mrštný až až. Z MG jsem jel na V65, Stelviu, Bellagiu a V11. A všechny mi teda přišly vělice dobře ovladatelný. Je fakt, že Stelvio je teda naprosto neskutečný ... Jinak na jiných motorkách jsem vlastně ani nejel, když nepočítám bandita v autoškole a pár set km na BMW GS 650. A ani mě to neláká
to bylo rýpnutí, podívej co Vladimír sedlá2 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
Centauro mělo skvělej motor kterej se pěkně točil a překvapivě slušnej podvozek. Vypadalo sice trochu jako scooter , no škoda ho, ohnul se rám , shořela elektrika atd.
1 reakcí na tento příspěvek Když MG spadne no bok, co ty válce?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |