Požadavky:
- malý obsah (nejvíce 300, limit 400 ccm)
- nízká hmotnost
- co nejjednodušší technika (vzducháč a karburátor-může ale být i vstřikování)
-nízká pořizovací cena a provozní náklady
z těch malých obsahů mě napadá jen léty ověřená Yamaha YBR 125 nebo i Honda CBF 125. Dále pak Honda NX 250.
Nejraději bych bral YBR ale chci znát i další alternativy.
Poradíte ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
Vudo píše: Twinshot> Nešetřím jí. V příručce píšou, že po 1000km můžu. "Udržujte otáčky mimo červenou zónu" - to dělám. Je nová, pokud se má něco vysypat, ať je to v záruce. Ale jí to vracím! Meju, čistím, mažu, vše podle příručky.
Tak ona to ta motorka asi vydrží. Tyhle motorky musí odolat zacházení teenagerů, takže jsou bytelný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
Naposledy editováno 17.02.2015 14:00:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
bledemon píše: Vudo> ale ten tachometr by si měl reklamovat, takhle 8kw zkrátka nejede
Skútra Kymco 125ccm jsem vyhnal na tachometrových něco přes 100km/hod a po odečtení ověřeného proměření tachometru jsem na reálných 97km/hod se 7kw. Nevidím důvod proč by nový japonec nedal maximálku 100 -110km/hod.
Vudo: Tachometry v autech taky cca 5km/hod podměřují. Ty měřící cedule budou asi přesnější, protože všude mi jejich rychlost více méně sedí s GPS a přesně zkalibrovaným cyklotachometrem co mám na moto.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
Stewe píše: pernik92> hele a co Suzuki VAN-VAN 125? Je to vzducháč, houno žere, obrovský sedlo a dobrá cena. Jen je horší, že jich na prodej moc nejni. Dá se koupit i jako replika z číny a dokonce i ve 250 ccm za cca 60.000,- Kč vč DPH
Jukni
VanVan ma jednu chybu kterou nedokazu prominout - malou nadrz
A jeho replika V-raptor ??? Opet mala nadrz a taky si nejsem jisty jestli by ujela cca 35 000 km bez vazne poruchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
pernik92 píše: VanVan ma jednu chybu kterou nedokazu prominout - malou nadrz
A jeho replika V-raptor ??? Opet mala nadrz a taky si nejsem jisty jestli by ujela cca 35 000 km bez vazne poruchy
To máš pravdu, teoretický dojezd asi 280 km, chápu tvé požadavky, sám mám nádrž na 33l.
Musím se smát, včera stál ten 250 V-Raptor 59.990,- a dnes už 65.990,-
fidlimydli píše: Vudo> Taky jsem toužil po MT03, ale nechtělo se mi do toho vrážet tolik peněz. Nakonec jsem za polovinu koupil Suzuki SV 650N se kterou jsem už projel půl Evropy. Když prodáš 125, doplatíš pár kaček a máš super motorku, která bez problému zvládne cestování a rozhodně lépe než MT03.
SV je nedoceněná luxusní motorka za skvělé peníze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
Stewe píše: To máš pravdu, teoretický dojezd asi 280 km, chápu tvé požadavky, sám mám nádrž na 33l.
Musím se smát, včera stál ten 250 V-Raptor 59.990,- a dnes už 65.990,-
33 litrů? co to máš?
BMW GS Adventure s velkou nádrží?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
Vudo píše: pernik92> Kdybys jel na YBR125, máš přídavný štít? Jak to funguje, kde a za kolik se to dá sehnat?
Jaky pridavny stit myslis ?
Nerozumim
2 reakcí na tento příspěvek malá moto na dlouhé cesty - výběr
Za druhe bych si radsi koupil jedno velke plexi
A za treti se snazim dalnicim vyhybat
Jeste ani nevim na ktere motorce pojedu takze resit plexi je zatim brzy.
A stejne si myslim ze pro me ucely je plexi zbytecne. Jezdim vetsinou do 80 max 90 kmh, takze pochybuji o ucelnosti plexi
1 reakcí na tento příspěvek malá moto na dlouhé cesty - výběr
pernik92 píše: Za prve nevim co wildshield je
Za druhe bych si radsi koupil jedno velke plexi
A za treti se snazim dalnicim vyhybat
Jeste ani nevim na ktere motorce pojedu takze resit plexi je zatim brzy.
A stejne si myslim ze pro me ucely je plexi zbytecne. Jezdim vetsinou do 80 max 90 kmh, takze pochybuji o ucelnosti plexi
v dešti to poznat je.. když máš teda samozřejmě nějaké větší..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
Roman2bk píše: 33 litrů? co to máš?
BMW GS Adventure s velkou nádrží?
Igor má 45l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malá moto na dlouhé cesty - výběr
Stewe píše: naprcccs> To je ale už zhovadilost, Já jednou natankoval v IT necelých 36L, musel jsem dojet na tu čerpačku snad na výpary. Nicméně když je takhle nacvaklá bandaska, tak je ta motorka neuvěřitelně těžká.
36?? to jsi tam fakt dal?
Tak Igor to ma tak ve fullu ze 15kg navic nejak nepozná :))
Akorát je potřeba jich asi vyzkoušet víc... aby netáhlo mezi světlem a jeho spodkem (tříšť na helmu za deště), po krajách (mrznů ramena) a aby šel průvan nad přilbu...
No a konečně tady nekdo "objevil Ameriku" - 250ku.
To je totiž ta správná třída.
Už to trošku jede a eště to nežere...
jel jsem. Najezdil skoro 2tis. a dopadlo to pohodově. Pohodlné sezení (160cm) nic nebolí, nic netlačí ani po asi 500km nonstop. Žádná porucha, žádná nehoda, na dálnici plyn na doraz, po rovince 110, z kopce s větrem v zádech hlídat červené otáčky, jinak to zakucká. Projedu všude, se svými 70kg, plus 3 kufříky, něco málo přes 2 litry na 100km.