- před třemi lety se vyměnily zadní destičky
- od té doby má pedál jen velmi malý chod, takže mi nespíná zadní světlo.
- resp. spíná, ale nastavování je natolik citlivý, že za chvilku buď svítí pořád, nebo se nerožne vůbec
- najeto mají cca 12. tis km, ale i když se snažím brzdit zadní hodně, jsou pořád jak nové.
- na funkčnost to až tak nevadí. Mám to teď seřízený že nesvítí a při brždění použiju i přední. Ale problém je s STK.
- brzdy jsem čistil, i pístek byl venku, ale nepomohlo to
- co jsem pročítal témata, může být problém v množství kapaliny a taky bych asi měl rovnou vyměnit ty těsnění.
- teď se v tom hrabat nebudu, ale spíš abych věděl, na co se na jaře zaměřit a připravit.
Dík za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý chod zadní brzdy
1 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
Tady kup novej a nevymejšlej kraviny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý chod zadní brzdy
hrochino píše: altmanmoto.cz/shop/spinac-zadni-brzdy-p-3820.html
Tady kup novej a nevymejšlej kraviny
1 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
Rebel83 píše: Ne. Toto se dává místo šroubu co spojuje hadici s pístem
Dobrý vědět
hrochino píše: altmanmoto.cz/shop/spinac-zadni-brzdy-p-3820.html
Tady kup novej a nevymejšlej kraviny
Toto je v pořádku. Ale prostě s tou pružinou pohnu jen malinko.
ja1 píše: chod páky se dá nastavit na tyčce pumpy
Taky jsem zkoušel - bez efektu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý chod zadní brzdy
ja1 píše: chod páky se dá nastavit na tyčce pumpy
tím se šteluje sklon páky, ne delka chodu1 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
2 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
1 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý chod zadní brzdy
ja1 píše: povolit 22 kontramatka, pozice 11 zatáčet do pozice15 a tím nastavit krok
tak ještě jednou, tím se nastavuje sklon pák Tudíž délka konce páky od země. Nikoliv délka pracovního chodu.Pokud tu kontra člověk bude povolovat. Páka půjde nahoru a naopak.
Zakladatel má problém s chodem páky. Vzhledem k tomu že mu nefunguje brzdové čidlo. Pod chodem se představuji, že dřív mu šla páka zmáčknout 3cm příčemž nyní to je pouze například 1cm.
Pokud mu to dělá až po výměně desek, tak se mi celý problém jeví jako moc kapaliny v okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
Na páčce přední brzdy bývá štelovací element (kolečko, páčka...) díky němuž lze nastavit vzdálenost páčky od heftu nebo-li od řidítka. Kupříkladu na pozici 1 na štelovacím elementu je páčka od řidítka 5cm. Na pozici 5 třeba už jen 4cm. Toto seřízení je tam proto, jelikož všichni nemáme stejně dlouhé prsty.
Pracovní chod páčky bude 1.5 cm. Toto je myšleno tak, že musím páku zmáčknout 1,5 cm aby stroj začal brzdit.
Když nastavím páčku na pozici 1. budu jí mít 5cm od heftu. Aby stroj začal brzdit, musím ji zmáčknou o 1,5cm čímž ji dostanu k heftu na vzdálenost 3,5cm
Když nastavím páčku na pozici 5. budu jí mít od heftu 4cm. Stejně jak v předešlém případě ji budu muset zmáčknout o 1,5 cm aby začal stroj brzdit. Tudíž bude páka od řidítka 2,5 cm.
Délka pracovního chodu se nemění. Je dána konstrukcí pístku. Může ji ovlivnit množství kapaliny, zavdzušnění systému....
U zadní brzdy je to naprosto stejné! Tou kontramatkou se šteluje sklon páky nebo-li vzdálenost od země. Má to stejnou funkci jak kolečko na páčce přední brzdy.
Pracovní chod bude stejný!
Pokud má zakladatel vlákna problém s délkou pracovního chodu páky. Setup jejího sklonu mu hovno pomůže.
Už to chápem všichni?
Rebel83 píše:
Zakladatel má problém s chodem páky. Vzhledem k tomu že mu nefunguje brzdové čidlo. Pod chodem se představuji, že dřív mu šla páka zmáčknout 3cm příčemž nyní to je pouze například 1cm.
Pokud mu to dělá až po výměně desek, tak se mi celý problém jeví jako moc kapaliny v okruhu
Zdar borci,
dík za konstruktivní dizkuzi.
Je to jak píše Rebel, potřebuju zvětšit chod, aby šlo rozumně nastavit čidlo.
Jak bude možnost, začnu tím množstvím kapaliny.
Dikec.
2 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
- jako první jsem odčerpal brzdovku. Byla na horní hranici, dal jsem na spodní.
- to nepomohlo
- zkoušel jsem štelovat ten šroub - krásně to nastavuje pozici pedálu, ale na chod to vliv nemá
- když šroubovákem odsunu destičky od kotouče, vznikne mezera cca 5 mm. To roztáhnutí jde celkem přiměřenou silou, nemusím to rvat.
- po sešlápnutí je chod parádní, ale destičky se jen přiblíží ke kotouči a už se zpět nevrátí
- problém bude tedy ve vracení pístku. Vyřešilo by to nový těsnění?
- nevím, jestli nejjednodušší nebude fakt ten tlakový spínač
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý chod zadní brzdy
Lcf666 píše: Tak mně to nedalo a když je takový počasí, výtahl jsem to chvilku na slunko.
- jako první jsem odčerpal brzdovku. Byla na horní hranici, dal jsem na spodní.
- to nepomohlo
- zkoušel jsem štelovat ten šroub - krásně to nastavuje pozici pedálu, ale na chod to vliv nemá
- když šroubovákem odsunu destičky od kotouče, vznikne mezera cca 5 mm. To roztáhnutí jde celkem přiměřenou silou, nemusím to rvat.
- po sešlápnutí je chod parádní, ale destičky se jen přiblíží ke kotouči a už se zpět nevrátí
- problém bude tedy ve vracení pístku. Vyřešilo by to nový těsnění?
- nevím, jestli nejjednodušší nebude fakt ten tlakový spínač
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý chod zadní brzdy
Rebel83 píše: Jelikož dle PM to někteří stále nechápu vysvětlím štelování sklonu páky na přední brzdě, kde to funguje na stejném principu jak u zadní a na pochopení to bude snad stačit i těm "natvrdlým".
Na páčce přední brzdy bývá štelovací element (kolečko, páčka...) díky němuž lze nastavit vzdálenost páčky od heftu nebo-li od řidítka. Kupříkladu na pozici 1 na štelovacím elementu je páčka od řidítka 5cm. Na pozici 5 třeba už jen 4cm. Toto seřízení je tam proto, jelikož všichni nemáme stejně dlouhé prsty.
Pracovní chod páčky bude 1.5 cm. Toto je myšleno tak, že musím páku zmáčknout 1,5 cm aby stroj začal brzdit.
Když nastavím páčku na pozici 1. budu jí mít 5cm od heftu. Aby stroj začal brzdit, musím ji zmáčknou o 1,5cm čímž ji dostanu k heftu na vzdálenost 3,5cm
Když nastavím páčku na pozici 5. budu jí mít od heftu 4cm. Stejně jak v předešlém případě ji budu muset zmáčknout o 1,5 cm aby začal stroj brzdit. Tudíž bude páka od řidítka 2,5 cm.
Délka pracovního chodu se nemění. Je dána konstrukcí pístku. Může ji ovlivnit množství kapaliny, zavdzušnění systému....
U zadní brzdy je to naprosto stejné! Tou kontramatkou se šteluje sklon páky nebo-li vzdálenost od země. Má to stejnou funkci jak kolečko na páčce přední brzdy.
Pracovní chod bude stejný!
Pokud má zakladatel vlákna problém s délkou pracovního chodu páky. Setup jejího sklonu mu hovno pomůže.
Už to chápem všichni?
já ne .. páčku brzdy mam pořád stejně daleko od heftu a štelováním nastavuju krok. stejně jako pedál který mi vrací pružina do stejné polohy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý chod zadní brzdy
2 reakcí na tento příspěvek Malý chod zadní brzdy
Lcf666 píše: Tak mně to nedalo a když je takový počasí, výtahl jsem to chvilku na slunko.
- jako první jsem odčerpal brzdovku. Byla na horní hranici, dal jsem na spodní.
- to nepomohlo
- zkoušel jsem štelovat ten šroub - krásně to nastavuje pozici pedálu, ale na chod to vliv nemá
- když šroubovákem odsunu destičky od kotouče, vznikne mezera cca 5 mm. To roztáhnutí jde celkem přiměřenou silou, nemusím to rvat.
- po sešlápnutí je chod parádní, ale destičky se jen přiblíží ke kotouči a už se zpět nevrátí
- problém bude tedy ve vracení pístku. Vyřešilo by to nový těsnění?
- nevím, jestli nejjednodušší nebude fakt ten tlakový spínač
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
N Honda CB 500 | Dee7005 | 0 | 22.9.2024 v 12:15 Dee7005 |
Schéma budíků CB 500 1999 Honda CB 500 | Bodlin | 2 | 30.8.2024 v 05:22 Bodlin |
Honda CB500 1996 - světla Honda CB 500 | dzouunas | 5 | 17.7.2024 v 00:17 dzouunas |
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |