2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit aby motorka voněla po benzínu
Uch píše: Presne tak, jakakoliv zapadni ropa krasne voni, ale ta ruska vzdycky hnusne smrdi...
Sorry Pertumr, ale jsi stejnej tydyt jako ten, kdo se pta na tu vuni. Spíš větší...
Aj mna by zaujimal rozdiel v rope z ruska a ostatneho sveta ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit aby motorka voněla po benzínu
V ruské (a rumunské) ropě je výrazně větší obsah cyklických uhlovodíků. Z tohoto důvodu jsou nutné odlišné technologické postupy při zpracování. Rovněž složení výsledných produktů je mírně jiné.
Stačí?
Ruská ropa má větší podíl síry, jedná se o tzv. těžkou ropu. U nás běžně zpracovávanou, na výsledný produkt to asi nemá vliv, mění se jen trochu technologie zpracování.
@docent
Byl jsi rychlejší
Naposledy editováno 22.02.2015 14:41:09
1 reakcí na tento příspěvek Jak docílit aby motorka voněla po benzínu
Ricinový olej jedovatý není, jak tady někdo psal, používal se jako projímadlo, po spálení ve dvoutaktu moc hezky voní.
Wikipedie:
Ricin je bílkovinný toxin, fungující jako tzv. buněčný jed. Prochází skrze buněčné membrány, inhibuje produkci některých základních bílkovin a v důsledku způsobí odumírání buněk. Získává se ze semen skočce obecného (Ricinus communis). Od jeho dřívějšího používání při výzkumu rakoviny se pro extrémní jedovatost, zejména při vdechnutí, upustilo. Smrtelná dávka činí cca 70-500 mikrogramů. Záleží na způsobu aplikace.
Maxipes_Fík píše: Kdysi, asi tak před třiceti lety ještě benzín voněl jako benzín, dnes smrdí jako směs nějakých hnusných ředidel, divím se, že se na to dá jezdit.
A to kyselo bylo taky kyselejší a brambory bramborovější...
To co cítíš u vyloženě závodního auta , tu sladkou vůni, to jsou speciální závodní benzíny, kde jseš s cenou kolem 100Kč/litr a k tomu ta velká bohatost směsi. Bavíme-li se teda o 4 taktním motoru a ne ricínovým smradu u 2T.
Naposledy editováno 22.02.2015 20:28:05
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit aby motorka voněla po benzínu
docent píše: SO545, Uch> Možná by bylo lepší se méně pošklebovat a mít více informací.
V ruské (a rumunské) ropě je výrazně větší obsah cyklických uhlovodíků. Z tohoto důvodu jsou nutné odlišné technologické postupy při zpracování. Rovněž složení výsledných produktů je mírně jiné.
Stačí?
Vazne ??? URCITE NESTACI ... Potom nechapem preco to tlacia az do USA a tam sa tesi necakanej pozornosti.
Naco je nam kurva vela informacii ked su pravdive asi ako ..... kseft je kseft
http://auto.sme.sk/c...-je-hitom-v-usa.html
A teraz si mozme prehadzovat linky o kvalite a nekvalite ale tankovat budeme rovnako.
A prd budeme vediet z coho ten nas benzin stocili...
Je to o peniazoch az potom o chemii. Precital som si par clankov a akosi sa to stale toci len o : nakup - predaj - zisk.
Ak by bolo mozne navaria nam benzin aj z blata.
Naposledy editováno 22.02.2015 22:28:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak docílit aby motorka voněla po benzínu
Ani jsi si nevšiml, že o "kvalitě či nekvalitě" jsem nenapsal ani slovo. Jen jsem upozorňoval, že skutečně neexistuje jen JEDNA ropa. Ruská ropa je ve světě žádaná právě jako bohatý zdroj cyklických uhlovodíků.
Podle toho, co a jak píšeš jsi zřejmě příznivcem konspiračních teorií. U takových lidí nemá diskuze z principu smysl. Máš svou pravdu - tak si ji užij
(A získávej informace i ze zdrojů, které ti třeba nejsou po chuti)
Ak by bolo mozne navaria nam benzin aj z blata.
Ale to možné je, dokonce se to i děje (frakování ropy z břidlic)
A v takových vojenských prostorech po soudruzích z CCCP kde tankovali PHM je těch (blat) požehnaně.
OK.
Frakovanie ropy je nieco na sposob... dopestujeme naftu na poli.
Ak to niekto nedotuje je to naprd. Alebo cena musi vyletiet do neba aby to bolo rentabilne.
Ale uz asi zase budu v klude smer a cenotvorba je jasna.
A za tu cenu nam to musi voniat aj keby nie.
Paradne frakovacie mobilne zariadenie je postavene na podvozku Tatra
Technicka lahodka s jednym pohonom ako na pojazd tak na samotne vyskokotlake cerpadlo...