paolo_novy Přidat reklamu

Téma: výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?
 
24.2.2015 v 22:08
zdravím všechny, jak už jsme v předešlých diskuzích zmiňoval že mi lifan 140ccm dymí tak se chci zeptat jestli stačí vyměnit gufera kolem ventilů nebo rovnou vyměnit celou hlavu ? přesněji : když to nastartuju tak to dymí modrý dým ale není problém se startem nebo akcelerací to jako letí jak blázen akorát že to dymí ještě víc než nějakej 2T kroužky jsou dobré i válec a jakmile to projedu cca 10 minut tak začne ve spoji u vyfukovýho kolena a výfukovýho otvoru tíct olej vyloženě černej ..a nebo je to tím že tam je moc oleje ...mám ho tam když ponořím měrku jenom po závit(nezašroubovaná) tak je v pulce toho dílku na kterým se to měří

výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

24.2.2015 v 22:17 | Nahoru | #1
Hele nevím jak u tohohle typu, ale u mě známých se měří hladina oleje při zašroubovaném víčku. Ty nemáš manuál?

výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

24.2.2015 v 22:26 | Nahoru | #2
nemám a co jsem se tu ptal tan nezašroubovaná měrka jesik to je tím ? protože než jsme motor opravoval ...tak tma oleje bylo n azašrubovanou měrku a jel krásně a naranu mi tu poradí někdo že se měří na nezašrubované a prostě to dymí jak vlak ..tak skusím upustit a nastartovat ..upustím tak aby to ukázalo na zašrubované

1 reakcí na tento příspěvek výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

24.2.2015 v 22:32 | Nahoru | #3
Spatny gufera dymej hlavne po startu, protoze olej kolem driku stece po chcipnuti do valcu. Po par sekundach uz to nepoznas (aspon u me to tak bylo a to jsem gufera mel vsechny rozlamany), takze jestli to dymi celou jizdu, problem bude jinde.

(reakce na) výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

24.2.2015 v 22:35 | Nahoru | #4
Redguy> no kroužky jsou dobrý ty jsem kontroloval ale zajímavý že to chytne na první kop i při -3 stupních ale jestli toho oleje tam není moc toď otázka :D

výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

24.2.2015 v 22:48 | Nahoru | #5
Dej novou pístní sadu i s guferama na ventily. Stírací kroužky kolikrát jen vypadaj dobrý. A bacha na kroužky při montáži - nový, ale i jetý mají danou stranu montáže.

výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

25.2.2015 v 07:58 | Nahoru | #6
Není to škoda peněz? Taková GO motoru bude stát víc peněz než celej ten čínskej šmelc.

výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

25.2.2015 v 13:06 | Nahoru | #7
Nevěřím, že by pouze kolem ventilů mohl bejt tak brutální únik jako popisuješ. To by tam to gufero snad nemohlo vůbec bejt, aby kapal olej z vejfuku. Myslím spíš, že tě čekají nový kroužky.

Teď jsem to řešil na svý YX140. Kroužky za 350 a gufera za 120 a motor vyřešenej a nekouří.

výměna gufer u ventilů nebo rovnou celá hlava?

26.2.2015 v 08:13 | Nahoru | #8
když sem zhodil hlavu tak na ventilech byly 3mm karbonu na obou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist