Naposledy editováno 23.03.2014 20:13:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Edit:projížděl sem model 014 a měl by dorazit 015,tak jsem zvědavéj na ty inovace
Co sem zjišťoval tak hydro spojka stojí kolem 8ky,což mě přijde zbytečnost-neměl sem s ní žádnej problém,SM kola kolem 13 bez gum mě přijde taky nesmysl,páč to na nějaký zavodění není...i kdyby se dala ještě menší rozeta,furt to bude lenochod
Otevřený filtr na to zatím není...
Jen bych se zeptal Fidžiho:ptal sem se na tu krytku víčka nádrže,prodejce netuší,neslyšel-jak ta krytka vypadá?
Naposledy editováno 25.02.2015 17:35:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
A to, že by ho někdo přetěžoval váhou spolujezdce asi taky moc nehrozí, protože jízda vzadu je fakt utrpení. Měl jsem tu čest se kousek svézt po louce jako spolujezdec na PR4ce a musím říct, že v tomhle ohledu zlatej Fichlt . I zadní pérování si docela nezdravě keclo, a to jsme hubeňouři...
Jinak taky uvitám co možná nejvíce informací a poznatků
Naposledy editováno 25.02.2015 22:32:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Ale jak sem psal,jako strojař co dře ve fabrice vyrábějící zemědělskou techniku,vidím věci,co jinej přehlídne
Edit:add ten podsedlák-i kdyby se ohnul,přes koleno se dá srovnat,pokud ne,v práci děláme se stejným profilem
Naposledy editováno 25.02.2015 22:50:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
http://www.vvmx450.eu/node/85
Pokud jsi strijař, máš jedno jestli budeš opravovat/tunit AJP - Nebo VVMX né?
To myslíš že VVMX je kvalitou horší než podstatně držší AJP?
Jak to odtebe čtu, tak bych teda neřek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Jelikož jezdím sám a nehodlám jezdit po silnici,tyhle fičury nepotřebuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Ja nechci rejt, jen me to zajima.Verim ze i to AJP ma komponenty stejne vyrobeny v Cine...tak kde je hacek?
1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
Prostě se mi "holá" AJP líbí,detaily homologace sice nejsou tím,čím by se mohli dovozci(podle mě oni skládají do homo stavu) chlubit.
Na AJP se mi líbí "značkový" podvozek,přičemž u VVMX pro mě laika noname
Pro ty, kteří by shlédli další video:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
Streetmoto píše: COMATIK> Motorka už je přichystaná doufám, že se 2015 bude líbit, ty ohyzdný díry na zrcátko, jak říkáš atd. už tam nejsou Jinak k tomu podsedláku - je pevnej,nebojte je krátkej a dobře vymyšlenej, vyplněnej nádrží..naše testovací motorky by mohly vyprávět co už saltovaly a skákaly a drží...
Díkec
Nepsal sem ohyzdný díry na zrcátko,jen trošku nesmyslně je origo závit jen na pravé straně,když legislativně by stačilo jedno vlevo.(ale chápu,že se do "továrního otvoru" zrdcátko nedává,při prvním blbým pádu by mohlo rozloupnout pumpu)
Jelikož zatím nikde seznam náhradních dílů není,chtěl bych se zeptat,dá se sehnat rozeta v rozměru mezi SM a Enduro? Dnes sem byl projet PR5ku na špalkách s 50ti zuby a to mě přijde už moc do síly-zato ta Králíkářská na SM zas dost do rychla (ani sem nikde nezjistil poměr SM/E)
Edit: tak už sem to našel,rozety jsou 46-48-50-52 zubů
Naposledy editováno 27.02.2015 19:59:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)
2 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
http://www.motorkari.cz/tema/?t=173174
https://vimeo.com/129527852
Naposledy editováno 20.06.2015 14:12:54
1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)
Naposledy editováno 25.07.2015 09:50:03
V den, kdy nám byla přivezena přímo na trať a kde ji projelo asi 10 enduristů si dost užila, ale nikdo z přítomných na ní nenašel nic negativního. Bohužel mi to teď s koupí nevyšlo, ale pokud ještě budu mít šanci, bez váhání jdu do PR5. Ještě bych chtěl ocenit přístup prodejce z plzeňského Streetmota
Doplnil bych, že se jedná o postřehy začátečníka, takže prosím "zkušené mistry", aby to podle toho brali. Určitě nechci PR5 srovnávat s EXC 350, to prostě nejde. KTM jede a podvozkově funguje famózně. Pro mě, jakožto neználka, který by ji nedokázal využít ani na 50%, je naprosto zbytečná.
AJP bych s klidným srdcem doporučil všem začínajícím enduristům. Pokud nevěříte, domluvte si zkušební projížďku anebo běžte na volné jízdy, které se občas konají a uvidíte!
Naposledy editováno 21.02.2016 00:36:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro | Juri10 | 1 | 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife |
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro | DanielKu | 3 | 13.12.2021 v 11:24 udinar |
Problém s KTM Freeride 350 KTM Freeride 350 | DirtBike120 | 14 | 22.4.2020 v 20:27 zdenysrx6 |
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro | Jakub_ttr | 2 | 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr |