jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
-myslím že ten rám v tvých rukou vydržel ještě hodně a nevypadá tak zle.
-nicméně je to nepříjemné,ale zima se ještě nevzdává tak snad to stihneš do sezóny opravit.
Martin-zx píše: Bubrak-ZX10R> Slušná práce.... .
-myslím že ten rám v tvých rukou vydržel ještě hodně a nevypadá tak zle.
-nicméně je to nepříjemné,ale zima se ještě nevzdává tak snad to stihneš do sezóny opravit.
jojo taky rikam, ze je to slabota na to co to dostava
snad se to nejak nezkomplikuje no, cas je v pohode, a ted mam ST4 k popojizdeni po Praglu tak dobry , kamos co ji vlastni na ni loni najel 100km
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše:
si kous do citronu jo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: si kous do citronu jo?
Né, četl jsem něco jako ST4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Né, četl jsem něco jako ST4
Já zas myslel, že jsi objevil prasklinku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: dewwil> Ještě toho trošku
Néé, dělám si prdel, on Bubrák má dvě kola jen aby to stálo na stojánku takže se není moc čemu divit Ale asi to není zas tak nic extrémně nebezpečnýho, protože ta prasklina na pravý straně musí být dost dlouho, už je zanesená prachem cest. Ono když vidíš ty sváry na japan bikes tak to je vlastně jen politej rám hliníkem, vůbec to není provařený, takže výlisky rámu jsou pružný a pracujou, kdežto ten plivanec z robotický svářečky praskne, takže lidský svářeč to provaří pořádně a bude to cajk...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dnes sem mluvil se svarecem, http://j2alu.cz/ , jsou vyhlaseny v okoli svoji kvalitou, takze jsem byl rozhodnutej jim ten ram dat, nicmene dnes mi rikal (pote co videl fotky), ze by bylo potreba vyndat i motor, ze tam sice nad hlavou je trochu mista, ale ze aby to bylo poradne a nejak to vypadalo atd. tak je nutny ten motor vyndat a taky je nutny sundat kyvku, ze si musi dat samotnej ram vzhuru nohama a varit to zezhora nejakou masinou ...
ja do toho nejak moc nevidim, takze to beru jako bernou minci, ok, nicmene presto bych se zde chtel zeptat jestli tu neni nekdo zkusenej, kdo by to mohl potvrdit, ze to nejde jednoduseji s namontovanym motorem
diky za pripadny postrehy, samo na jednu stranu to chci nechat udelat kvalitne a poradne, protoze se to bude delat nespis jen jednou (i dle toho co psal dewwil ze jde jen o nalepenou housenku a provareni bude pak 100x kvalitnejsi spoj), nicmene presto mi to vrta hlavou zda je to jediny mozny reseni atd.
Buď to chceš flikovat nalepením druhý housenky, nebo to chceš mít pořádně, pak asi není o čem. A u takovýhlo motorky, která je v podstatě jedno velký lego do kterýho kopneš a ono se rozloží na prvočinitele není o čem už tuplem.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jinak kdybych mel K5/6 bez vyztuhy, tak bych to rozlozil na dve pulky stoprocentne na podzim kdyz sem s tim brutalne riznul ze zadniho az mi popraskaly kapoty a urval se ram-air, takze zlata ZX10R
Už mě fakt nebaví mít ZASE pravdu
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: a kolik tak soudruzi vydrzej vidle prasknuti, nez zacnou chcat?
Většinou dřív odejdou ložiska v krku a kole než gufera...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: a kolik tak soudruzi vydrzej vidle prasknuti, nez zacnou chcat?
Co si pamatuju bubrovu kawu, tak moc ne, kdyz ses tam zhoupnul na predku v tlumicich, tak zustali zasekly dole
Ozzy_ píše: Co si pamatuju bubrovu kawu, tak moc ne, kdyz ses tam zhoupnul na predku v tlumicich, tak zustali zasekly dole
to jo ale to sou vadny vidlice a za jizdy to nedela, staci trochu vibraci
jinak me vidle na ZX10R netekly jeste nikdy, ale snazim se pravidelne po 2-3 letech menit olej a s tim i gufera
desitka ma zvlastni ty predni vidle, kdyz nepocitam ze je mam nejak poskozeny, tak pri prudsim dopadu ze zadniho to ma takovej jakoby progresivni ucinek ze je to dopad jak do perin (samo kdyz se to fakt na ferovku prezene a triskne se s tim, tak je to jak do tvrdejch perin )
a i treba jizda po drncavy D1 je mnohem prijemnejsi ... to vsechno kdyz to srovnam treba se ZX9R nebo R1 98 i 05, a mela to i 06-08-13 ZX10R, ale nevim cim to presne je, ale je to supr
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... nikdo tu ještě nezmínil super fíčuru vidlí na ZX10R... Nemaj futra, takže až se vymlátěj, je to šmytec
Esli se mi vymlatej ve 200tis tak mi to asi bude fuk stejne jako mikroprasklina svaru a nikoli ramu v 93tis, ty jeden pesimisto pesimistovej zapesimistovatelej spatnozpravoposle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: dewwil> projevuje se to jak? Zacne to mit nakej vakl? nikdy sem na nicem podobnym asi nejel...
Jo je vakl v rizeni prip. lehka aretace v centralni poloze riditek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Jo je vakl v rizeni prip. lehka aretace v centralni poloze riditek.
Tak tak na plnejch brzdach to najednou v krku udela "cvak" .... moc "bezva" svezeni Uz sem resil na Daytone i na R6ce, na Daytone vymackany loziska v krku, na R6ce se jen povolil krk ...
Ozzy_ píše: Tak tak na plnejch brzdach to najednou v krku udela "cvak" .... moc "bezva" svezeni Uz sem resil na Daytone i na R6ce, na Daytone vymackany loziska v krku, na R6ce se jen povolil krk ...
ja menil loziska v 19tis u ZX10R a pak ty dalsi tam vydrzely do 70tis, coz me dost prekvapilo, holt se delaji asi ruzne mekosti, pak sem menil znova v 79tis jelikoz u tech predtim se nejak ponicila prachovka a nalital do nich bordel, tak se vymenily komplet preventivne
ale v podstate 50tis by mely vydrzet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |