Kdyz jsem jim pred více nez týdnem poslal mail, ze chci koupit u nich masinu a k ni 3 nové kufry, tak ani neodpovedeli.
Nákup přes 200litru je pro ne nezajímavy? Jaké mate kdo zkusenosti???
2 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
A kdyz na stránkach mají napsáno: "Napište nam", tak jsem jim napsal. Tedy přesně je tam na te strance tučně napis "Napsat mail", at me zas někdo nechyta za slovo.
A z mobilu na pevnou jsem holt do prodejny volat nechtěl. Mobil na prodejnu stránka neuvádí.
Lidem to vysvětluju pořád dokola: Mail je negarantovaný přenos, stejně jako obyčejný dopis. Trasa se nedá sledovat, může se ztratit, skončí ve spamovém koši nebo nějakém filtru. Kdo chce opravdu něco vyřešit, použije telefon, Skype nebo nějaký messenger, kde někdo na druhé straně může reagovat ihned.
Pokud nesouhlasíš, dočkáš se podobných zklamání ještě mockrát.
1 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
5 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Dr.Magor píše: Jen pro upřesnění - mail má dnes stejnou váhu jako doporučený dopis,pak už jen datová schránka. Jinak pokud chci něco koupit a chci do toho nasypat love,tak zvednu prdel a dojedu se podívat osobně i kdyby přes půl republiky. Takže vlastně tu motku ani moc nechceš a záminka ke skuhrání jsou asi kufry...........
no nesouhlasím, nedávno jsem někde četl článek že email je spíše jako býval korespondenční lístek, přečte si ho skoro každej kdo má zájem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Dr.Magor píše: Jen pro upřesnění - mail má dnes stejnou váhu jako doporučený dopis,pak už jen datová schránka. Jinak pokud chci něco koupit a chci do toho nasypat love,tak zvednu prdel a dojedu se podívat osobně i kdyby přes půl republiky. Takže vlastně tu motku ani moc nechceš a záminka ke skuhrání jsou asi kufry...........
zvednes prdel a pojedeš přes půl republiky bez předchozí třeba mailové komunikace? Já ne.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Dr.Magor píše: Jen pro upřesnění - mail má dnes stejnou váhu jako doporučený dopis,pak už jen datová schránka. Jinak pokud chci něco koupit a chci do toho nasypat love,tak zvednu prdel a dojedu se podívat osobně i kdyby přes půl republiky. Takže vlastně tu motku ani moc nechceš a záminka ke skuhrání jsou asi kufry...........
A na to jsi přišel jak?
Abajovec píše:
A z mobilu na pevnou jsem holt do prodejny volat nechtěl. Mobil na prodejnu stránka neuvádí.
V dnešní době neomezených tarifů?volání za 1.50,-/min? To seš taková socka když chceš uvalit 200 000,- že nemáš na hovor za pár korun?
Já taky na debilní odpovědi k inzerátu neodpovídal....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Vzhledem k technickému řešení e-mailu opravdu není možné zaručit doručení.
3 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
A kdyz uz mam 200k na motorku, tak mam i 3Kc na telefon. A na kufry bych se osobne podival na miste.
Navic Zlin -Brno neni pres pul republiky. 45 minut autem.
Edit: ale chapu. Kdyz si nekdo koupi cervenou Hondu CBF, tak bude asi "trochu jinej..."
Naposledy editováno 02.03.2015 07:44:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
seikos píše: Tak ja jsem asi divnej. Ja kdyz kupuju motorku, tak tam nejdriv zavolam. Pak vezmu prachy a jedu se na ni podivat.
A kdyz uz mam 200k na motorku, tak mam i 3Kc na telefon. A na kufry bych se osobne podival na miste.
Navic Zlin -Brno neni pres pul republiky. 45 minut autem.
Edit: ale chapu. Kdyz si nekdo koupi cervenou Hondu CBF 600, tak bude asi "trochu jinej..."
Tou editací, jsi to zase zazdil!
Ad e-mail = doporučené psaní, to se mi moc nezdá. Datovka ano, ale obyčejný mail?
Dr.Magor píše: Jen pro upřesnění - mail má dnes stejnou váhu jako doporučený dopis,pak už jen datová schránka. Jinak pokud chci něco koupit a chci do toho nasypat love,tak zvednu prdel a dojedu se podívat osobně i kdyby přes půl republiky. Takže vlastně tu motku ani moc nechceš a záminka ke skuhrání jsou asi kufry...........
tohle je velká blbost,co píšeš!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Také preferuji řešit věci po mailu, člověk má pak přehled, co kdy která strana napsala. A fakt nejde o cenu hovoru, mám neomezené minuty.
Abajovec píše: 1100Virago> Protože kdyz chci kufry vidět, chci fotky poslat mailem. Včetně držáku.
A kdyz na stránkach mají napsáno: "Napište nam", tak jsem jim napsal. Tedy přesně je tam na te strance tučně napis "Napsat mail", at me zas někdo nechyta za slovo.
A z mobilu na pevnou jsem holt do prodejny volat nechtěl. Mobil na prodejnu stránka neuvádí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Dr.Magor píše: Jen pro upřesnění - mail má dnes stejnou váhu jako doporučený dopis,pak už jen datová schránka. Jinak pokud chci něco koupit a chci do toho nasypat love,tak zvednu prdel a dojedu se podívat osobně i kdyby přes půl republiky. Takže vlastně tu motku ani moc nechceš a záminka ke skuhrání jsou asi kufry...........
ale to jen v pripade ze na tvuj e-mail nekdo reagoval(znamka toho ze byl dorucen)...at uz odepsanim nebo telefonatem..minimalne takhle nam to vysvetloval pravnik...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman Brno nepotřebuje zákazníky?
Číkus píše: Abych se zakladatele tématu zastal:
Také preferuji řešit věci po mailu, člověk má pak přehled, co kdy která strana napsala. A fakt nejde o cenu hovoru, mám neomezené minuty.