Téma: spojka u babetty
15.4.2011 v 16:38
nazdarek Moje stará babetta 210 v ní neco rachti a přišel sem na to že ,je to spojka ale nevim jak vyndat ten kotouč tam jak je řemen pod kritem poradtě pls....)
Když stáhneš přední buben, ukážou se ti startovací a rozběhové čelisti. Otázka je zda ti to cvaká tam, nebo v zadním bubnu, kde jsou řadící čelisti s unášeči.Nejdřív přesně zjisti odkud se ten zvuk dostává a to pak rozdělej, taky to může jít z motoru, kde je uložená volnoběžka, to by jsi musel půlit motor.
1 reakcí na tento příspěvek spojka u babetty
jak je řemen pod kri tem
¨Nádherná čeština



Naposledy editováno 15.04.2011 18:34:16
1 reakcí na tento příspěvek spojka u babetty
Tady najdeš úplně všechno http://www.speaker.cz/motoboard_305/, ochotně ti ostatní poradí, nemachrujou tam, jako někteří tady.
Naposledy editováno 15.04.2011 18:53:33
Naposledy editováno 15.04.2011 18:53:33
2 reakcí na tento příspěvek spojka u babetty
zdravim nechci zakládat další téma tak píšu sem mám babbetu 210 s težkýma čelistma vyměnil jsem ložisko v motoru, gufero i těsnící kroužky uvnitř čelistí a stále se mi do bubnů dostává mastnota nemáte s tymhle nekdo zkušenosti??
pepa93> Jsi si jist, že to opravdu sákne olej? Jak se projevuje ta mastnota? Vyloženě olej v bubnu a nebo to "jen" klouže? Jestliže jednou bylo obložení "utopené" v oleji tak už ho neodmastí pravděpodobně nic. Jako už stokrát tady doporučuji nastrouhat do bubnu trochu obyčejné křídy, která odmastí i zbytky olejového filmu. Jestliže se tímto problém na delší dobu odstraní tak to byly jen mastné ruce při montáži, jestliže ne tak některé gufero nebo o-kroužek. Scorpioooo zmiňoval i moc oleje v převodovce, ten se pak může tlačit ven. Každopádně díky spoustě pohyblivých dílů se může sáknoucí olej rozprskat úplně všude.
Jsem si jist že je to olej kdyz vezmu čistič brzd otřu buben a težké čelisti a hadra je černa. potom vše funguje jak má. po pár nastartování je vše ja bylo. ještě jsem se dočetl tady na fořru o 1 mm menši vnitrni prumer gufera a nižší hladina jinak uz me nic jinyho nenapada. jinak jak píše scorpioooo ocelocej kroužek mám
1 reakcí na tento příspěvek spojka u babetty
Vyzkoušej místo jedné podložky dát o-kroužek, tzn. že budeš mít dva o-kroužky za sebou. Vyzkoušené, osobně tak dělám všechny své babetí motory. Jestliže by teklo gufero pod svařeným bubnem tak to se jen tak lehko nedostane hned na spojky, proto bych doporučil se zaměřit právě na ty o-kroužky.
PS: fakt nebylo obložení v oleji? To by potom dělalo to co popisuješ. Odmastíš, ale odstředivou silou (není zrovna malá) se olej zevnitř obložení dostane na povrch.
PS: fakt nebylo obložení v oleji? To by potom dělalo to co popisuješ. Odmastíš, ale odstředivou silou (není zrovna malá) se olej zevnitř obložení dostane na povrch.
Kalimerro> Jeden o kroužek musí stačit.. Taky se občas setkám s tím, že tam někdo narve dva a tu podložku vyhodí, pak se vztekám, že temu zas něco chybí..
Jinak k věci, to, že po zahřátí bába přestane řadit může být i tím, že na těch čelistech už není obložení, to, že po přejetí čistým hadrem je hadr černej není směrodatný, ptotože to je normální jev..
Jinak k věci, to, že po zahřátí bába přestane řadit může být i tím, že na těch čelistech už není obložení, to, že po přejetí čistým hadrem je hadr černej není směrodatný, ptotože to je normální jev..
1 reakcí na tento příspěvek spojka u babetty
Já tam mam teď jeden o-kroužek u těžkých řadících čelistí tam má být jen jeden, ale když jich je tam víc tak neuškodí.
Když tam jsou 2 tak to pak líp těsní četl jsem že je dobré měnit o-kroužek co 500-1000km
Taky kamarádovi po zahřátí špatně řadila a občas ani nechtěla zařadit a měl už špatné řad.čelisti to obložení jak píše scorpioooo.
Naposledy editováno 04.03.2015 09:39:53
Když tam jsou 2 tak to pak líp těsní četl jsem že je dobré měnit o-kroužek co 500-1000km

Taky kamarádovi po zahřátí špatně řadila a občas ani nechtěla zařadit a měl už špatné řad.čelisti to obložení jak píše scorpioooo.
Naposledy editováno 04.03.2015 09:39:53
1 reakcí na tento příspěvek spojka u babetty
Jistě, jeden o-kroužek by měl stačit, ale občas prostě nestačí, proto doporučuji dát dva. Stojí to hovno nic a může to kupodivu i pomoci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka u babetty
Kalimerro> Já nevím, asi jsem těch motorů poskládal ještě málo... Podle mě pokud jeden nestačí, tak je něco špatně.. Jako do svejch motorů ať si těch kroužků napere kdo chce kolik chce.. Ale sere mě, když někdo přišlape že mu nejede bába, že to měl 5x támhle u Franty od vedle, kterej na tom taky jezdí a tak tomu rozumí... Ve výsledku potom stačí opravdu dát tam to, co tam patří a akorát se zbytečně vztekáš, že tomu chybí kroužek, kterej už se tam nevlezl a navíc se blbě shání..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka u babetty
Scorpioooo> Možná by bylo lepší, kdyby se vyjádřil autor vlákna, my se tu můžeme dohadovat jak chceme, ale ničemu to nepomůže.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tuning babetty Babetta 210 | Giant13 | 28 | Včera v 07:49 elvis78 |
Babeta 210 je neustále zařazena dvo... Babetta 210 Jawa 210 Jawa 210 | Talíř | 7 | 24.4.2025 v 10:28 Anti |
babetta 210 píst Babetta 210 | žalud_1 | 14 | 10.4.2025 v 10:12 žalud_1 |
B210 pískot v karburátoru jikov Babetta 210 | Rider237 | 3 | 3.4.2025 v 16:55 semperit |
Vynechavani po zavření plynu Babetta 210 | Rider237 | 8 | 28.3.2025 v 21:25 Rider237 |