2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Monty: samo auto nemam v autorizaku - mam ho u "garazisty" co se specializuje na volva ... Neni levnej - ale pro me momentalne tohle je vec srovnani - bud se v tom vrtam sam a utikaj mi penize za to co umim nebo naopak - a obavam se ze momentakne moje hodina stoji vic nez hodina autorizaku = jasna volba
Hehe, na me servisak taky trochu koukal, kdyz jsem mu rekl. Ze se mi to klepe na volnobeh a ze jsou tam spatne civky 4,5,6, at je vymneni a da nove svicky
A ted: Tady dejte novej blatnik, ten mate tady, tady v rohu ho vybrousit, na to dat Dinitrol convert rust, na to tenhle gumoasfalt, ten mate taky v kufru. U klimy vymnenit tohle, tesneni, to mate tady, naplnit, vydenzifikovat.
No rikal si, proc si to ten idiot neudela sam . Ale hold ja mam v garazi zimu
Ja si asi jen postavim na zahrade velkou vytapenou garaz a nekam do rohu dam oddelenou postel a pocitac, to mi bude stacit
Naposledy editováno 03.03.2015 09:57:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: assassin> Jo to chapu..treba to nebude tak zly, kdyz da na podvozek druhovyrobu..
tenhle servisák je drahej hlavně proto že tam nedává nic co by nebylo srovnatelný s originálem. Většinou tam dává origo díly.
Londoner píše: Tak dneska jsem si na tebe vzpomel a asi tady popularni bude, ponevadz jsem jich predjizdel asi 5 . No vzhledove zadnej slagr teda....takovej osklivejsi golf
Dost se to libi zenam, asi ze to je bavorak, ale pritom takovy prijemny na parkovani. :)SVSkritek píše: ...Ja si asi jen postavim na zahrade velkou vytapenou garaz a nekam do rohu dam oddelenou postel a pocitac, to mi bude stacit
Stejny napad jsem mel pred casem taky a uz stoji
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
...po městě to fakt s bídou vyleze na těch 75 - 80 st.c...ale až po dlouhé době cca 25 min.
...na krátké úseky cca 60 st.a to je dost málo i když voda je cca 90 st.
...do pár km za studena ten teploměr neukazuje nic....měří až od 55 st.
...na normální cestě kolem rychlostí 100 km/h..po 10 min.cca 95 - 100 st.
...při 120-140 km/h..je to kolem 107 st.
...ale když se jede pár km svižněji tak i 118 st...čili se to hřeje už dost.
...a ochlazení velmi pomalu a postupně dost dlouhou dobu
...vše měřeno při cca 4.st venku.
...to popojíždění po městě za studena,dle mě mechanickým dílům motoru dává dost zabrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: 2LEKO> Proto měním olej po 8kkm.
..ty novější auta to mají "doporučené" po 30 t.km a nebo po 18 měs....podle mě to už ten olej bude bez funkce...osobně to měním po 10 a nebo 15.t.podle auta a užití.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: assassin> Jo to chapu..treba to nebude tak zly, kdyz da na podvozek druhovyrobu..
jak rika stev, ja uz nemam cas ani hledat na netu co ma smysl na volvu menit a za co... jako jsem si to zjistoval u BMW - takze mi nezbejva nez verit tomu servisakovi, zatim mi prijde ze vi co dela. U podvozku jsem mu treba rikal ze chci neco co funguje a vydrzi a ze jestli to je podle nej original at tam da ten. rikal ze to je kus od kusu ze na s80 treba funguje na predku jinej tlumic nez na v70 .. jednou origo, jindy sachs, pak zas kyb...
no uz to je ready... necelejch 40
LEKO: volho ma origo interval 30 - "predchozi majitel" ten posledni interval prejel o 15 - tz 45tis na oleji :) me to ted v servisu preprogramovali na 20...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO> Ty teploty pri vysokejch rychlostech mi celkem prekvapily..jezdim s autem 90% casu na petku 90kou a menil sem olej po 10 kkm..naposled sem to zkusil prodlouzit na 15 a ten rozdil u vypustenyho oleje byl dost velkej..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: ..
2LEKO> Ty teploty pri vysokejch rychlostech mi celkem prekvapily..jezdim s autem 90% casu na petku 90kou a menil sem olej po 10 kkm..naposled sem to zkusil prodlouzit na 15 a ten rozdil u vypustenyho oleje byl dost velkej..
cituji kolegu : No co mám odsledovaný u sebe v autě / má BMW e34 M5 /takže budík teploty oleje origo ,tak by to mělo trochu odpovídat, olej CASTROL 10w60 Edge Sport teď přes léto taková normální sportovní jízda s tím, že to občas někde podržím v otáčkách tak se nedostanu nad 100°C což je na budíku střední hodnota. Když tomu hodně šlapu tak se dostanu na nějakých 110°C, co mám informace, tak ta 10w60 začíná mazat při nějakých 75°C a potom nad 125°C už údajně hůře ,spíše olej ztráci vlastnosti a kvalitu.
Naposledy editováno 04.03.2015 15:42:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO píše: ..ty novější auta to mají "doporučené" po 30 t.km a nebo po 18 měs....podle mě to už ten olej bude bez funkce...osobně to měním po 10 a nebo 15.t.podle auta a užití.
Ted si nechavam menit olej v automaticky prevodovce - Jaguar to odmita delat a ma to oznaceny "sealed for life" nevim teda jestli myslej zivot auta nebo muj :) A pritom ZF (vyrobce prevodoky) doporucuje 10let/150.000km a pri "sportovnejsim" pouzivani 80.000-120.000km.
Von je to vlastne dobrej byznys, serte na olej a po 200.000km vam vymenime prevodovku :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: Ted si nechavam menit olej v automaticky prevodovce - Jaguar to odmita delat a ma to oznaceny "sealed for life" nevim teda jestli myslej zivot auta nebo muj :) A pritom ZF (vyrobce prevodoky) doporucuje 10let/150.000km a pri "sportovnejsim" pouzivani 80.000-120.000km.
Von je to vlastne dobrej byznys, serte na olej a po 200.000km vam vymenime prevodovku :)
..to řešíme neustále...ono se do toho nikomu nechce..on totiž nikdo přesně neví, co tam za olej nalít,aby se to "nepokazilo"!
..a třeba je veliký rozdíl provozovat auto s aut.přev.na Floridě a nebo u nás...tady v okolí mnoho aut už "odešlo" a moc "kutilů" co to dovedou opravit u nás V ČR není..jak píšeš kus za kus..a "solit"!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner> To nechavas menit i s tim filtrem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO píše: ..to řešíme neustále...ono se do toho nikomu nechce..on totiž nikdo přesně neví, co tam za olej nalít,aby se to "nepokazilo"!
..a třeba je veliký rozdíl provozovat auto s aut.přev.na Floridě a nebo u nás...tady v okolí mnoho aut už "odešlo" a moc "kutilů" co to dovedou opravit u nás V ČR není..jak píšeš kus za kus..a "solit"!
Jo tady to delaj specialisti na danou znacku a mas pravdu s tim olejem....do kazdyho typu je trosku jinej a drahej jak svine - ja ho tam mam 6L a stoji 25liber/litr.
Jinak kdyz si udelas vylet to dortmundu, tak tam to umet budou (teda jestli se bavime o ZF prevodovkach)ZF servis
_monty píše: 2LEKO> Ten diesel je namahanej asi vic..o to vic nechapu, ze longlife oleje maji viskozitu treba 0w30..
Londoner> To nechavas menit i s tim filtrem?
....asi chtějí výrobci a prodejci a aut.servisy mít jistotu ,že se to "posere"! ....ty 3 roky a 100 t. to asi vydrží a pak tom "příjde"!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: Jo tady to delaj specialisti na danou znacku a mas pravdu s tim olejem....do kazdyho typu je trosku jinej a drahej jak svine - ja ho tam mam 6L a stoji 25liber/litr.
Jinak kdyz si udelas vylet to dortmundu, tak tam to umet budou (teda jestli se bavime o ZF prevodovkach)ZF servis
..mě to vyšlo výměna olej aut.přev... MB SL 560 r.v. 1983.... údajně 5l...za "bůrečko",tedy i s prací!!
..kámošovi repase,bez záruky 20.000.-Kč ..plus ten olej..takže 25.000!
Naposledy editováno 04.03.2015 16:15:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: 2LEKO> Ten diesel je namahanej asi vic..o to vic nechapu, ze longlife oleje maji viskozitu treba 0w30..
Londoner> To nechavas menit i s tim filtrem?
Jo a s cerpadlem ponevadz filtr je v tom a meni se to cely.......zadna lace, ale planuju si to nechat delsi dobu tak chci mit klid na dusi. Jinak to radi krasne plynule:)
2LEKO píše: ..mě to vyšlo výměna olej aut.přev... MB SL 560 r.v. 1983.... údajně 5l...za "bůrečko",tedy i s prací!!
..kámošovi repase,bez záruky 20.000.-Kč ..plus ten olej..takže 25.000!
Burecko je krasny u mne to bude petibaba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: assassin> Hele jak funguji ty podrbane cidla na brzdach ? Jakmile je probrousis tak se rozpoji ? Tudiz kdyz je chci ted dat do hajzlu tak ustipnout a ty dratky spojit ? Nejde mi to ani zresetovat.
nedokazu rict jestli u jednicky neni nejaka novota - ale u starsich BMW ala moje e36 je to presne jak pises - prebrousi se kontakt. ja sem s novejma deskama cidla nedaval, oholil sem draty a spajel (mozna zamotal zu nevim) a do smrstovacky... a byl od kontrolky klid :) zu si to blbe pamatuju ale skoro bych rekl ze mam senzor na jednom prednim a na jednom zadnim kole...ne na vsech 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: Jo a s cerpadlem ponevadz filtr je v tom a meni se to cely.......zadna lace, ale planuju si to nechat delsi dobu tak chci mit klid na dusi. Jinak to radi krasne plynule:)
...já si dával do kupy takto BMW X3 i E90..nešetřil a udržoval..a stejně postupně odcházely další a další věci..sice maličkosti,ale pořád něco!..obě najeto kolem 150 t.km..taky jsem myslel,že si to nechám delší dobu..ale po cca 4 letech to začlo...asi jsem měl smůlu na oba kusy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO píše: ...já si dával do kupy takto BMW X3 i E90..nešetřil a udržoval..a stejně postupně odcházely další a další věci..sice maličkosti,ale pořád něco!..obě najeto kolem 150 t.km..taky jsem myslel,že si to nechám delší dobu..ale po cca 4 letech to začlo...asi jsem měl smůlu na oba kusy!
no to doufam!!! tomu mymu budou 4 roky za mesic!!! no nastesti mam 3 letou zaruku do hodnoty opravy 2000liber.....to bude tak akorat na ty malickosti:)
_monty píše: assassin> Jestli je to i za to servo a sterace, tak neni az tak drahej a ocividne tomu rozumi podle toho, co pises..
2LEKO> Ty teploty pri vysokejch rychlostech mi celkem prekvapily..jezdim s autem 90% casu na petku 90kou a menil sem olej po 10 kkm..naposled sem to zkusil prodlouzit na 15 a ten rozdil u vypustenyho oleje byl dost velkej..
jo je to komplet, sterace se mu podarilo sehnat samotnej motor a ne celou "assembly" ktera se prodava jako nahradni dil za cca 8500,- no a uvnitr motoru je samo naka "ridici jednotka" ktera u me odesla...
cena to neni na novy volva spatna - to samo - ale ja mel vzdy soukromy auta tak max v hodnote takovyho servisu na tehle "cinske pomste" :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: 2LEKO> Ten diesel je namahanej asi vic..o to vic nechapu, ze longlife oleje maji viskozitu treba 0w30..
Londoner> To nechavas menit i s tim filtrem?
vysokorozsahovej olej ala 0W50 snese velky teploty - ale zas rychleji odejde mechanickym namahanim, tyhle oleje tolik km nedaj...
proto ty longlife jsou tyhle nizkorozsahovy s tim ze se asi obcas pokusi vyresit k tomu lip chlazeni oleje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: no to doufam!!! tomu mymu budou 4 roky za mesic!!! no nastesti mam 3 letou zaruku do hodnoty opravy 2000liber.....to bude tak akorat na ty malickosti:)
...podle mě to je kus od kusu a trochu o štěstí a náhodě..já se o to starám a nešetřím ..a stejně se poruchy vyskytovaly..a někdo je "prase" a jezdí a jezdí ..a v pohodě. ..takže asi neexistuje auto ,co je na 100% jisté,že je kvalitní,nerozbitné a držák!
..u nás je borec ma DACII Logan..najeto přes 250.t.km..rozváží časopisy..tzn.dost těžký náklad..a jezdí a jezdí..i když už sice vypadá jako popelnice..jasně něco už měnil,ale to auto se mu už cca 5x zaplatilo!
..a každý tvrdí a říká, co je to za "plečku"!
assassin píše: nedokazu rict jestli u jednicky neni nejaka novota - ale u starsich BMW ala moje e36 je to presne jak pises - prebrousi se kontakt. ja sem s novejma deskama cidla nedaval, oholil sem draty a spajel (mozna zamotal zu nevim) a do smrstovacky... a byl od kontrolky klid :) zu si to blbe pamatuju ale skoro bych rekl ze mam senzor na jednom prednim a na jednom zadnim kole...ne na vsech 4
Jj, je to taky tak , na jednom vepredu a na jednom vzadu. Vykratim to, je to tam uplne napicu,dik.
Creck píše: assassin> Hele jak funguji ty podrbane cidla na brzdach ? Jakmile je probrousis tak se rozpoji ? Tudiz kdyz je chci ted dat do hajzlu tak ustipnout a ty dratky spojit ? Nejde mi to ani zresetovat.
Ty jseš hroznej bastlič, ani na cikánskejch E46 se nikdo neobtěžuje takovýhle věci dělat
(Btw, u E46 stačí vyměnit projetý čidlo za nový, zapnout zapalování (nestartovat) a po 30 sec se to resetuje samo... ale chápu, nová luxusní technika to asi bude mít jinač, protože jinak by zazobaní majitelé nejezdili do servisu ani dofoukávat gumy )
Naposledy editováno 04.03.2015 16:54:02