Naposledy editováno 29.03.2015 20:19:49
2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma
řešil jsem to samé-a koupil jsem powercommander a protože kolem není nikdo,kdo by ho uměl naladit a mapy co jsou na netu absolutně neseděly,tak jsem k němu musel přikoupit i modul autotune se širokopásmovou lambda sondou.
s tím při troše znalostí je člověk schopný odladit mapu sám......
dost pičaťě je tam udělaný i systém ventilu volnoběhu-částečně rozhodí synchronizaci škrtících klapek ...
když to všechno posčítáš s tím laďákem,tak z toho vyjde ten neklidný volnoběh...
dělá ti problém jen ten volnoběh,nebo i za jízdy to má chyby?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
copperfield007 píše: Dolph-cz> Hele za jízdy se mi zdá že to jede perfektně... i když u takové motorky +- pár koní nepoznáš. Jen když třeba zastavím a vyřadím tak ten volnoběh chvilku hapruje. ale ne že by lítal nahoru a dolu ale je slyšet že válce nepravidelně zapalují.dělá to i po nastartování
vím přesně co myslíš.
jinak k té jízdě-nemyslel jsem výkon, toho je tam dost,ale jestli to necuká a pod.hlavně když jedeš pomalu a plyn jen lechtáš.......
benzínem to může být taky,98oktanů rozhodně neuškodí(výrobce ho předepisuje),ale v dnešní době člověk ví prd co kupuje...
vyzkoušej vyhodit ten ostrý filtr a dej tam sériový-co to bude dělat,tam bych viděl polovinu problémů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
copperfield007 píše: Dolph-cz> Za jízdy žádné cukání ani jiné problémy. Zítra zkusím dát origo filtr uvidíme... Jen mně zajímá jestli s tim knkem mám teda nějak to haprování motoru řešit nebo to nechat být a prostě si na to zvyknout.
otázka je,jestli ti to stojí za to...,když pominem,že jsi ho už koupil-tak prokazatelně propouští mnohem více bordelu ,ten kurví motor a zasírá škrtící klapky....+ rozhodí ti směs a volnoběh.
jak už jsi psal o výkonu to není,ta motorka jede ukrutně i tak....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
copperfield007 píše: Dolph-cz> Asi máš pravdu.... vyzkouším bez něj a když bude vše v pohodě tak ho šoupnu do skříně a nechám jen výfuk
...nebo ho hodíš na inzerci a snad najdeš chuja co ho koupí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
copperfield007 píše: Dolph-cz> No to řešit nebudu protože já ho nekupoval. A jak jinak jsi s káčkem spokojenej? Nějaké poruchy nebo vše bez problémů? Člověče pořád mi to píše že mám v pytli přední žárovku ale svítí mi všechno -D
já jsem spokojený hodně,koupil jsem když měla 22,teď má 44tis.km.a odešla mi v lijáku jedna indukční cívka,jinak nic.samozřejmě k tomu běžné provozní náklady jako u každé jiné motorky..
Naposledy editováno 13.03.2015 19:50:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma
copperfield007 píše: Dolph-cz> No dost lidí tu straší, převodovka,indučky atd.... Ta moje má 80000 a vše funguje bez problémů... Kromě motoru tam udělala ojnice pápá ven z bloku takže je tam jinej kterej má nalítáno 45000 a v pohodě
no,někdy se ta převodovka vysype-to je pravda,ale všem kolem 20tis.km.-prostě výrobní vada.
ojnice ven??to jsem ještě neslyšel...,no stane se...
2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma
Petr62 píše: Víš v čem je problém - v tobě. Inženýři se s tím ve fabrice piplají, počítají a pak přijde nějakej chytrej a myslí si, jak to vylepšil něčím neoriginálním. Tohle mi fakt hlava nebere. No a div se, že to nefunguje jak má.
je faktem,že co je sériové není špatné,můžeme klidně říct,že je i dobré...,ale rozhodně není nejlepší
1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma
copperfield007 píše: Jasně že jde o prachy to jde skoro pořád ale každý si rád svou motorku přetvoří k obrazu svému a myslím že laděný výfuk je skoro první věc kterou každý namontuje. Takže nechápu proč dotyčný pán tu moralizuje.
taky jsem tam dával laďák,ale po roce mně ten kravál začal srát a šel zase dolů....,nahradil ho originál z k 1300r.
2 reakcí na tento příspěvek Věčné téma
Náhodou jsem našel test, kde zkoušeli na Ninje 300 tři výfuky komplet - svody i koncovka. Dělaj si k tomu i palivový mapy do powercomandera a berou to kluci americký dost vážně.
S komplet svodem + koncovkou FMF jim výkon trochu klesnul asi o 0,8 hp proti sériovému výfuku. A s těma dalšíma dvěma (Yoshimura a Leo Vince) asi o 2 koně stoupnul. Tyhle pánové na stránkách i píšou jak jim to rozhodilo bohatost směsi a jak nutností byl powercommander se správnou mapou...
Takže když si někdo našroubuje nějakou random koncovku na origo svody, tak se klidně podepíšu pod to, že výkon mu stoupnul leda omylem a to tak o toho koníka (pocitově 20 koní minimálně).
A argumet od copperfield007: "proč se teda prodávají doplňky na motorky (výfuky, filtry atd...)" To máš stejný jako proč se prodává kosmodisk, záda ti to neopraví, ale utratil jsi 20 tyček za něco čemu v zoufalosti věříš a doufáš, že to za ty prachy pomůže. To samý s doplňkama typu laďák na ebay za 5 000 CZK, stejnej efekt - nepomůže ani o hovno.
Jasně komplet svody + koncovka od Akrapoviče + powercommander s dobrou mapou + laďení na brzdě, pak OK, na silný mašině možná i 10 koní +, ale připrav si dost přes 30 tisíc a sežeň si někoho kdo tomu fakt rozumí, aby ti to správně naladil.
mam v garazi K1200R Sport,koupil jsem ji loni v MotoTrade v Cihaline.Po dovozu domu a opadnuti prvnich nadseni jsem dal moto na servis Cartech Ostrava kde je podle vsech majitelu jakehokoliv BMW jeden z nejlepsich servisaku v okoli.Sam jsem si dal pred tim jenom KN filtr a po nastartovani jsem se zhrozil chodem na volnobeh,moto malem spadlo ze stojanu.Po asi sestem nastartovani zcela normalni volnobeh,takze vyreseno.Ladak neresim,myslim,ze zvuk je dobry a neni ho treba vylepsovat.
No ale k vasemu problemu s volnobehem,Kacko ma 51000 km servis v toleranci servisni knizky,po servisu a svolavackach motor na volnobeh ma tendenci jakoby sem tam se rozhodit.Vsiml jsem si uz pred tim ze skoro vsechny tyto motky s tim maji problem.(k 1200 gt,k 1300 gt,k 1300 r)Odpoved servisu to tak proste dela.....
Tak ze to neresim,uz se tesim na prvni letosni vyjizdku.
mam v garazi K1200R Sport,koupil jsem ji loni v MotoTrade v Cihaline.Po dovozu domu a opadnuti prvnich nadseni jsem dal moto na servis Cartech Ostrava kde je podle vsech majitelu jakehokoliv BMW jeden z nejlepsich servisaku v okoli.Sam jsem si dal pred tim jenom KN filtr a po nastartovani jsem se zhrozil chodem na volnobeh,moto malem spadlo ze stojanu.Po asi sestem nastartovani zcela normalni volnobeh,takze vyreseno.Ladak neresim,myslim,ze zvuk je dobry a neni ho treba vylepsovat.
No ale k vasemu problemu s volnobehem,Kacko ma 51000 km servis v toleranci servisni knizky,po servisu a svolavackach motor na volnobeh ma tendenci jakoby sem tam se rozhodit.Vsiml jsem si uz pred tim ze skoro vsechny tyto motky s tim maji problem.(k 1200 gt,k 1300 gt,k 1300 r)Odpoved servisu to tak proste dela.....
Tak ze to neresim,uz se tesim na prvni letosni vyjizdku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |
BMW K 1200 R Sport a hlučná spojka BMW K 1200 R Sport | Gerrit | 21 | 22.6.2020 v 17:38 šmudla |
Zvýšené plexi na BMW K 1200 R Sport BMW K 1200 R Sport | Gerrit | 6 | 26.12.2019 v 16:19 Luky721 |
BMW k1200r Sport BMW K 1200 R Sport | bejkus | 14 | 8.12.2018 v 16:12 Lipo77 |
Riaditka nakrivo BMW K 1200 R Sport | ottap | 7 | 4.10.2017 v 10:07 sullda |