Dočetl jsem se, že se tady prodávají řezané pneu SLIC. Neznáte někoho, kdo to ODBORNĚ ŘEŽE v olomouckém kraji, OL, SU a okolí? A nebo, co na ně říkáte?
Koupil jsem moto a v zadu je SLICKA. I když už mám doma nové pneu, tak bych chtěl vyzkoušet tu SLICKU prořezat.
I když mám v profilu GS, tak mám CBR 600 rr
Naposledy editováno 12.02.2012 17:09:25
1 reakcí na tento příspěvek řezané pneu slick
A hlavně jde o to že si slicky nazouvají i hodně lidí co je vžitotě nevyužijí ale mají to jen pro pocit že jsou frajeři a hustí a přitom jezdí jak blbci a ty gumy nevyužijí. Znám takový.
a jakej má vliv na přilnavost pneu to jak kdo jezdí? jakože slick nevyužijou a homo jo? tim pádem si tak můžu nazout úplný plátno když pojedu pomalu a nebudu to rvát na koleno
Jinak většina ty slicky kupuje uplně v prdeli šlupky. A dost lidí taky neví že má ty gumy foukat na jiný tlak.
mluv za sebe pokud je dobře řízlá, fest do masa a nelezou z toho dráty, tak ještě něco najede a o tom to je... že lidi neví a pak koupil sem slicky a v první zatáčce nasračku
Naposledy editováno 25.02.2012 14:25:10
1 reakcí na tento příspěvek řezané pneu slick
1 reakcí na tento příspěvek řezané pneu slick
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
Ale ony ty slicky drzej porad skvele ikdyz z nich nevyzdimes 80st. Jasne, ze jejich hlavni potencial se projevi az za tehle teplot, ale do ty doby drzej furt dobre, treba jako naky normalni sport homo gumy. Samozrejme ze to lidi kupujou prevazne kvuli cene. Ja taky furt koketuju s myslenkou lehce jetejch nakejch mekcich slicku, Ono temer 7 za sadu novejch sportsmartu2 mi uplne radost nedela.
Kupovat naky promodraly duhovky je ale nesmysl. Sehnat neco mekciho, lehce jetyho, asi bych to v lete bez vycitek nazul...
Naposledy editováno 23.03.2015 11:34:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
já dával za sadu cca 5 tis (nějaký Dunlopy, už si nepamatuju co, ale mam dojem, že právě SportMax SportSmart 2)..nicméně s výdrží nic moc, nenajel jsem na tom ani deset dvakrát po dálnici (dohromady 150 km) a už byla vidět ploška....nevim, řek bych, že budou i lepší gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
selkie píše: dejf.> no jo, jenže sehnat něco měkčího, lehce jetýho chce asi půlka republiky
já dával za sadu cca 5 tis (nějaký Dunlopy, už si nepamatuju co, ale mam dojem, že právě SportMax SportSmart 2)..nicméně s výdrží nic moc, nenajel jsem na tom ani deset dvakrát po dálnici (dohromady 150 km) a už byla vidět ploška....nevim, řek bych, že budou i lepší gumy
prave. Chce to mit nakyho kamose, co jezdi dromy a vi. Mit zdroj.
10tkm na SS2 mi prijde jako utopie. Poprvy sem sel do lepivejsch gum,, nez cestovnich a nakej extra drzak necekam. Kazdopadne by SS2 mely neco vydrzet oproti jinejm sportovnejsim gumam. Zatim sem je moc nevyuzil - koupeny na podzim...ale hadam ze to bude pekny pojezdeni. Ale dalsi podobnou sadu uz neplanuju. 7 je moc. Vidim to na kombinaci sport gumy predek a cestaku (RS2) na zadku.
Naposledy editováno 23.03.2015 12:28:49
1 reakcí na tento příspěvek řezané pneu slick
cili staci podhustit at se guma zvejka i pri 40km/h a zahrejete to na 80 levou zadni
me zmodraly slicky v Chorvatsku pri normalni jizde, jen tam proste bylo vedro, a normalne sem je dojezdil a drzely jak zvejkacka celou dobu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> Njn, jenže ty jsi extremista, kterej si to může dovolit, když máš praxi jet na Elefanty v půl metru sněhu na slickách, tebe už nic ohledně gripu pneu asi nepřekvapí
je to mozny no, ja to neumim nezavisle posoudit
ale nechtel sem nejak rozporovat to co si tu sepsal, to vsechno samozrejme plati, jen kdyz se gumy podhustej, tak se zacnou zahrivat necim jinym nez rychlou jizdou a pak to funguje i bez strelby. je fakt, ze v provozu si nikdy nedovolim jet takovou hranu, jako na okruhu, protoze je v provozu na kazdym miste jinej asfalt a jinak prilnavej a jinak znecistenej.... nicmene taky mi sem tam neco klouzne a na dromu taky, takze mozna trochu zkusenost mam kolem hrany prilnavosti, a cestovni tvrdou starou gumu sem dostal na zadni i v -7 stupnich bez prokluzu (samo nejprv parkrat proklouzla, ale pak dalsi pokusy uz ne) a byla celkem tepla pak.
cili me i 100x prehratej slick nevadi, zkusim co to umi (i jen zvedanim na zada jak to podrzi ci jak to proklouzne) a podle toho jezdim a porad dost daleko od hrany, ja mam zatacky rad, ale proste se bojim a jedu s velkou rezervou i tak, proste bud tam neni videt, nebo se tam muze cokoliv - dira, sterk, zaparkovanej autobus atd atd, takze me v zatackach kazdej predjede a to se i promita na okruh kde tenhle blok ma problem odbourat, .... a zas na rovine sem ve svym zivlu tam cejtim potrebnou jistotu, ze si muzu dovolit tahat a zada a je videt daleko dopredu atd.
verim ,ze 100x prehraty slicky nejsou to pravy pro cloveka co honi na dromu cas a nebo jezdi kudlu v provozu, ale furt mi prijdou mekci / zvejkavejsi nez treba cestovni guma, kterou treba spousta lidi uprednostni pred prehratym slickem z duvodu prilnavosti, ale v tomhle pripade bych se hadal. samo nova sportovni guma je parada, ale slick je podle me dobra alternativa (kdyz neresim policajty ci pojistovnu) a jedu podle toho co mam nazuto. taky sem mel KR109 asi 8000km kdy mely uz hroznou plosku vzadu, ale bylo mi lito ji vyhodit (ac stala 200 kc a 200 vyslo prezuti i s vyriznutim vzorku podle mych kreativnich predstav)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
na druhou stranu, stejně si pořád myslím, že je to celý jenom takovej placebo efekt, jako teda pro většinu lidí...že prostě stejně nepoznaj/nevyužijou potenciál nějaký žvejkačky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řezané pneu slick
selkie píše: dejf.> tak to byl jeden z faktorů, proč jsem je kupoval...možná kdybych na tom jezdil ještě krapet pomaleji, tak by těch 11 daly
na druhou stranu, stejně si pořád myslím, že je to celý jenom takovej placebo efekt, jako teda pro většinu lidí...že prostě stejně nepoznaj/nevyužijou potenciál nějaký žvejkačky...
jojo, to i cestovky malo lidi dozene na jejich hranici a jestli tak spis pri svejch chybach. A o tom to je, ty lepidla si lidi spis kupujou aby meli vetsi rezervu pri pruseru. Jinak si myslim ze roadsmart na cestu dostatecne staci drtivy vetsine pilotu, paklize se bavime o jejich rychlosti kterou se pohybujou…
13tis na RS1 (na znackach byl cca v 9)
e: a to sem je nesetril, prakticky furt duba. Presto je tady jeden frajer, co slital RS1 za 3,5t na velkym cestovnim triumphu. To sem celkem cumel. Takze s tou vydrzi je to tezky no. Nekomu vydrzej 4tis., nekomu 20
Naposledy editováno 24.03.2015 13:05:09
2 reakcí na tento příspěvek řezané pneu slick
pritom treba pan Srsen tvrdi, ze seriovy cestovni gumy stacej bohate na mnohem nizsi casy, jenze to je prave to, ze to sice muzou stacit, ale cloveku co jede tak jak ma, ale jinej co jede o pul minuty pomaleji, ale v kazdym kole udela 2 chyby kde gumu dostane za hranu, tak tomu nestacej a sportovni lepivky by ho treba udrzely pri teto chybe...
uz se opakuju po 50. ale byl sem na Srsnove motoskole v Brne, kde tvrdil spoustu jeho mouder a pak sem utrhnul predek na predvadecce R6 a jel 50m se zablokovanym prednim kolem, pritom tesne predtim Srsen tvrdil, ze kdo nema cerveny kotouce tak nebrzdi a seriovy gumy stacej na 2:15
dejf. píše: jojo, to i cestovky malo lidi dozene na jejich hranici a jestli tak spis pri svejch chybach. A o tom to je, ty lepidla si lidi spis kupujou aby meli vetsi rezervu pri pruseru. Jinak si myslim ze roadsmart na cestu dostatecne staci drtivy vetsine pilotu, paklize se bavime o jejich rychlosti kterou se pohybujou…
13tis na RS1 (na znackach byl cca v 9)
e: a to sem je nesetril, prakticky furt duba. Presto je tady jeden frajer, co slital RS1 za 3,5t na velkym cestovnim triumphu. To sem celkem cumel. Takze s tou vydrzi je to tezky no. Nekomu vydrzej 4tis., nekomu 20
Tomu říkám dobře využitá pneu, ani kousek nazmar
Bubrak-ZX10R píše: ja dostal hasana v Brne na ZX9R v dobe kdy sem tam jezdil za 2:45 a predek mi kus ujel na ZX10R pri casech neco pod 2:40
pritom treba pan Srsen tvrdi, ze seriovy cestovni gumy stacej bohate na mnohem nizsi casy, jenze to je prave to, ze to sice muzou stacit, ale cloveku co jede tak jak ma, ale jinej co jede o pul minuty pomaleji, ale v kazdym kole udela 2 chyby kde gumu dostane za hranu, tak tomu nestacej a sportovni lepivky by ho treba udrzely pri teto chybe...
uz se opakuju po 50. ale byl sem na Srsnove motoskole v Brne, kde tvrdil spoustu jeho mouder a pak sem utrhnul predek na predvadecce R6 a jel 50m se zablokovanym prednim kolem, pritom tesne predtim Srsen tvrdil, ze kdo nema cerveny kotouce tak nebrzdi a seriovy gumy stacej na 2:15
konečně někdo nepsal,co si už hodně dlouho myslím....
1 reakcí na tento příspěvek řezané pneu slick
Zavodni nebo slick se dava tak od 2:22.Je to taky o tom jak kdo umi..
Jsou kluci co brali odeme uz pouzite zavodni D211 a jezdily casi 2:15 Kdyz dali nove na zavod tak 2:11.
HAMLET píše: Sice to je starsi tema ale bohuzel na gumach s casem 2:45 vazne nezalezi tam muzes nechat cestaky. Pro prectavu BMW GS1200 a pneu hrube Mitas jezdil 2:38
Zavodni nebo slick se dava tak od 2:22.Je to taky o tom jak kdo umi..
Jsou kluci co brali odeme uz pouzite zavodni D211 a jezdily casi 2:15 Kdyz dali nove na zavod tak 2:11.
precti si muj prispevek, cas neni zadny meritko, mozna pri porovnavani u spickovejch jezdcu.
jde principielne o to, ze i pri 2:45 muzu jednu zatacku umet a v jednom miste teto zatacky mi ta cestovni guma proste nestaci (tam ji dam za hranu) a je uplne jedno ze jedu pouhych 2:45, ale jde o styl. kdo jede presne tak jak ma, tak mu cestovni staci na 2:25, ale ten kdo se porad uci a kazdou zatacku jede jinak a kazdy kolo jinak, tak potrebuje dobry gumy i pri pomalym case.