2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 24.03.2015 16:51:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: GeorgePanek> Drippera by řekl: tssss socka Jakpak kolega s Raptorem? Vidím tam z něj laufy, že nedal laďáky a nenechá ho volně dýchat?
me se tedy ten monster mooooc libi i takhle, jinak kamarad je spokojeny prej se mu na tom jezdi lip nez kdyz mel ktm 950 sm...a ladaky asi davat nebude prej mu to staci tak jak to je1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
GeorgePanek píše: me se tedy ten monster mooooc libi i takhle, jinak kamarad je spokojeny prej se mu na tom jezdi lip nez kdyz mel ktm 950 sm...a ladaky asi davat nebude prej mu to staci tak jak to je
Kurva kurva jooo, ještěéééé....
Tohle potřebuju slyšet!
Z tohodle úhlu pohledu je nádherný! A ten zvuk za jízdy opravdu není nijak směšný a nebo trapný. Je dobrý! Italský!
A sociální edice? Samozřejmě že stačí!!!!
Pokud se nejmenujete "drippera"
Je krásnej, kua je fakt krásnej. Malej, nakrčenej na předek, muskulaturní, dost silnej a moderní. Super...
Jo, ještě malé vysvětlení k mému (Kubovému) výrazu "social edition".
Dokonce k vůli tomuhle výroku kdysi vznikla rozepře mezi mnou a bývalým majitelem neeskového SF, kterého jsem sedlal.
Tento výraz vzniknul při rozhovoru dvou magorů o streetfighterech. Myšleno samozřejmě ironicky a s nadsázkou a v legraci té nejvyšší možné míry. Píše se rok 2010. Na showrumech stojí velký 1098S za 469.000,.Kč a normální verze za 369.000Kč, tedy o sto litrů míň. Se zavázanýma očima těžko poznáš, na čem jedeš, teda pokud nejsi Petarďák a nebo pokud jsi před minutou neslez z toho druhýho. Tyhl emotorky jsou jak cenově, tak i jinak jen pro hrstku nadšenců a nebo pracháčů. A kdo vysolí 369litrů, ten si kupuje o proti japonskejm konkurentům kurva exkluzivitu! A jelikož DUC tento klenot dělá ještě v TOP verzi, která je pro většinu smrtelníků prakticky nedostupná a nebo prostě za motorku tolik peněz dát nechtějí, nazvali jsem tu obyčejnou verzi "sociálem". Z prdele samozřejmě...
Takže asi stejně tak, jako si dělám prdel z majitelů Tiguanu. Když si kupujou Tuarega "pro chudý" úplně stejně prosím přistupujte k výrazu sociální edice v případě neeSkových duken-nuken!
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: assassin> Nebo ne. Srovnávej srovnatelné. Velkoobjemový naked. Tedy kolik stálo CB1000R. Kolik stál FZ1N a nebo velký ZED? O kilo míň! Vedle japonských litrů postavme 1098S a zas tu máme (v případě "R") i dvěstětisícový rozíl...
jo ja tam videl ze pises o 1098S tak jsem netusil ze to je nahac....
ono kdyz uz pises o srovnavani srovnatelneho - sf je odstrojenej top sbk od duc.... japonci tohle v nabidce tusim nemaj, ikdyz FZ1 se odstrojene R1 blizi nejvic.... to muzes srovnat treba s b-kingem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
kulik píše: a já myslel že S jako sociál :D
"S" vždycky pro mě znamenalo polokapotu!
GSF600S
SV1000S
To až automobilový průmysl zavedl asi jako písmenko SPORT. Porsche Boxter S, Panamera S, Audi S8 a nebo Mini Cooper S. A nebo Multistrada 1200S, Panigale S...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: jo ja tam videl ze pises o 1098S tak jsem netusil ze to je nahac....
ono kdyz uz pises o srovnavani srovnatelneho - sf je odstrojenej top sbk od duc.... japonci tohle v nabidce tusim nemaj, ikdyz FZ1 se odstrojene R1 blizi nejvic.... to muzes srovnat treba s b-kingem :)
No jasné...
Ale tak ať dělám co dělám, ono ty evropské nakedy (Tuono, SF a nebo včil to BMW) jsou fakt jiná liga. Výbavou, podvozkem a motorkama. Neokleštěné a nevykastrované superbiky s rovnýma řidítkama.
Tohle v japonsku ještě nepochopili. Asi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: No jasné...
Ale tak ať dělám co dělám, ono ty evropské nakedy (Tuono, SF a nebo včil to BMW) jsou fakt jiná liga. Výbavou, podvozkem a motorkama. Neokleštěné a nevykastrované superbiky s rovnýma řidítkama.
Tohle v japonsku ještě nepochopili. Asi.
no otazka je jestli se ty supernakedy prodavaj....
a i treba s tim podvozkem je to sporny, tady jste vsichni vodvareny z tech ohlins nesmyslu a pritom ty co jsou na motorce v serii jsou obvykle proti bezny showe/KYB lepsi jen v tom zlatym eloxu - jo ale jinak jsou pomerne genialni v tom ze na tom z lidi vymlati klidne 200tis navic...
Ale i tak si člověk prostě pořizuje prostě "něco jiného" než má většina a najde si na tom to svoje. Pro někoho to jsou zlatý trubky, pro někoho nápis na červený nádrži, pro někoho zvuky z motoru a řachtání suché spojky a pro někoho ta pořizovací cena.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Dneska super asi 150km Je to velká paráda, výtku mám zatím k Diablo rosso 2, který maj najeto asi 250km ale klouže to, snad se ještě zajedou, případně kombinace stále trochu chladu a asi prachu v silnici. Druhá věc ze asi půjdu na kolečku o zub míň, ať to da ve městě trojku v pohodě a ve vracečkách nerozklepanou dvojku 😃
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jak to může sakra klouzat? Já jezdím nové ROSSO II na předku i zadku a sotva se ojel sliz z forem, začal jsem tomu trošku dávat a kontrola trakce ani v 8°C necekla. Nechápu. Gumy byly lehce zahřátý na omak a držely jak přibitý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
PetrA3 píše: Dneska super asi 150km Je to velká paráda, výtku mám zatím k Diablo rosso 2, který maj najeto asi 250km ale klouže to, snad se ještě zajedou, případně kombinace stále trochu chladu a asi prachu v silnici. Druhá věc ze asi půjdu na kolečku o zub míň, ať to da ve městě trojku v pohodě a ve vracečkách nerozklepanou dvojku 😃
Rosso II kloužou fest v tomto počasí, potřebujou víc zahřát, což se mi v podzimních podmínkách kolem 15°C moc nedařilo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |