Téma: Michelin Pilot Road 2 nebo 3
Jaký kdo máte zkušenosti s těmito pneumatikami:
Michelin Pilot Road 2 a Michelin Pilot Road 3.
Jde mi o nájezd kilometrů a přilnavost za sucha a deště.
Naposledy editováno 27.03.2015 17:21:28
Michelin Pilot Road 2 a Michelin Pilot Road 3.
Jde mi o nájezd kilometrů a přilnavost za sucha a deště.
Naposledy editováno 27.03.2015 17:21:28
Dvojky jsem nazul loni na podzim,mám na nich cca 2tkm a na suchu žádnej problém i při nižších teplotách,na vodě jsem je zatím nejel,ale tam budou tutově lepší trojky.Opotřebení neznatelný.Předtím jsem jezdil Dunlop roadsmarty a rozdíl jsem stejně nepoznal
Jezdival jsem PR2 a prislo mi, ze nekdy kdyz byly prehraty tak mely tendenci klouzat.
Ale mozna to bylo i tim, ze nejsou stavene na tezke motorky.
Kazdopadne jsem vic spokojeny s Bridgestone Battlax BT23 GT nebo jak se znaci. Na vode stejne jezdim jako posranej at mam obuto co chci.
Ale mozna to bylo i tim, ze nejsou stavene na tezke motorky.
Kazdopadne jsem vic spokojeny s Bridgestone Battlax BT23 GT nebo jak se znaci. Na vode stejne jezdim jako posranej at mam obuto co chci.
2 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo 3
dvojky jsou v pohodě......jen jaksi NEJSOU
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 nebo 3
_xy_> ...ale jsou,mrkni na Megamoto.cz
Nevím já měl PR2 a vydrželi sotva 7 tisíc.. No ale asi to bude tím brnem ... Jinak na suchu drželi a na mokru taky nebyl problém. Dokonce sem v brně jezdil první hodinu na mokru a celkem sem si troufal, ale vlastně sem zjistil že drží luxusně a to sem na silnici a na mokru jezdil trochu "připosranějc" . Nevím jak to je s novějšími typy PR, ale 2jky byly perfektní.
PR2 som nejazdil, mal som PR1 (makadam, nezodrateľná guma ) a potom Pilot Power 2CT na druhej motorke.
Teraz jazdím po Pilot Power 2CT práve PR3 a tá sa im podarila. Na studeno má tendenciu trochu šmýkať, ale zahrieva sa rýchlo a keď sa zahreje, tak drží super - od hrany ku hrane. Na vode tiež veľmi dobré vlastnosti, išiel som neraz vo veľkom lejaku a jediné, čo tej gume robilo problém, bolo vodorovné dopravné značenie, ale to nie je chyba pneumatiky, proste tá farba na mokro šmýka... Voči PR2 má určite PR3 lepšie vlastnosti na vode, na to bola vyvinutá. Dá sa s tou gumou robiť aj vcelku slušná paľba a nestráca vlastnosti, na okruh mám ale inú pneu, takže tam som s PR3 nebol. Osobne mám na tej gume najazdené cca 12.000 km a je tak v 2/3 životnosti. Poznám ale niekoľko ľudí, čo s prehľadom na zadnej PR3 mali nalietané 22-24.000 km.
Za mňa teda voľba PR3.
Teraz jazdím po Pilot Power 2CT práve PR3 a tá sa im podarila. Na studeno má tendenciu trochu šmýkať, ale zahrieva sa rýchlo a keď sa zahreje, tak drží super - od hrany ku hrane. Na vode tiež veľmi dobré vlastnosti, išiel som neraz vo veľkom lejaku a jediné, čo tej gume robilo problém, bolo vodorovné dopravné značenie, ale to nie je chyba pneumatiky, proste tá farba na mokro šmýka... Voči PR2 má určite PR3 lepšie vlastnosti na vode, na to bola vyvinutá. Dá sa s tou gumou robiť aj vcelku slušná paľba a nestráca vlastnosti, na okruh mám ale inú pneu, takže tam som s PR3 nebol. Osobne mám na tej gume najazdené cca 12.000 km a je tak v 2/3 životnosti. Poznám ale niekoľko ľudí, čo s prehľadom na zadnej PR3 mali nalietané 22-24.000 km.
Za mňa teda voľba PR3.
Mám na Deauvillce PR4, na předku v provedení GT. Ve předu najeto cca 9000 km, tuhle sezónu ještě dají. Na zadku 3000 km a spokojenost. Jsou to výborné cestovní gumy, na okruh s dóvilem nelezu. Drží výborně, jsou jistý a přesný i když vezou 200 kg, naloženo v kufrech a vozejk. Předtím Roadsmarty a ty začaly být ke konci vyloženě nebezpečný.
Po cestě kolem Polska ve dvou a s PAvem bylo znát, že je na prostředku trošku poserproužek, ale to bylo furt rovně. Cenový rozdíl je pár korun, takže jsem PR2 nebo 3 neřešil a šel do nejlepšího.
Po cestě kolem Polska ve dvou a s PAvem bylo znát, že je na prostředku trošku poserproužek, ale to bylo furt rovně. Cenový rozdíl je pár korun, takže jsem PR2 nebo 3 neřešil a šel do nejlepšího.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo 3
mam na sve nazuto PR2 a maj najeto neuveritelnych 17 000 je fakt ze muj styl jizdy je na pohodu (mrdal)..
na vode super 2x italie jednou cesta tam 700km v desti (a ze lilo) bez problemu taky po alpach v desti bez jakeho koli problemu
ted uz musim teda prezout a pujdu do nich zase
na vode super 2x italie jednou cesta tam 700km v desti (a ze lilo) bez problemu taky po alpach v desti bez jakeho koli problemu
ted uz musim teda prezout a pujdu do nich zase
na PR2 jsem dal pres 10 000, dobry, jen me prakvapilo, jak za poslednich 500km, kdy byly jeste po indikatory odesly. Proste guma dobra, vypadala, ze jeste neco da..tak jsem to vzal k sousedum do Rakouska na vikend s planem do Italie a v pulce Rakouska jsem mel najednou plochu bez vzorku. Sotva jsem dojel domu
jinak jsem resil taky jestli znova PR2 nebo PR3 a nakonec jsem vzal angel GT a spokojenost hodne podobny jak PR, ne li lepsi...
jinak jsem resil taky jestli znova PR2 nebo PR3 a nakonec jsem vzal angel GT a spokojenost hodne podobny jak PR, ne li lepsi...
2 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo 3
Na BMW R1100S mám tuto zkušenost. PR3 najeto: zadní guma 19 000km!
přední guma 14 000km!
Samozřejmě nejezdím na okruzích, ale taky se zrovna neloudám.
přední guma 14 000km!
Samozřejmě nejezdím na okruzích, ale taky se zrovna neloudám.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo 3
Ahoj,
měl jsem pilot road 2 a kilometrový néjezd se opravdu pohyboval kolem 10 000km, za sucha jsem jezdil až po stupačku a nikdy žádný problém. Za mokra a chladna pak zadní měla snahu se odlepovat. Přední má prostě maličko měkčí směs.
Do pilot Road 3 a 4 bych nešel kvůli množství zářezů na pneumatice. Každá ta hranka ti časem udělá náběžnou hranu a tím pádem guma postupně ztrácí styčnou plochu s asfaltem. Na vodě je ale dezén pro odvod vody opravdu dobrý. Ale člověk si nesmí spojovat životnost gumy s hloubkou dezénu.! To jsou 2 odlišné faktory.!
Pirelli Angel GT perfektní, dobrý ale nedoporučuji na výkonkější motorky kde zejména zadní bude hodně ubývat.
Bridgestone Battlax T30 - nedoporučuji.!!! Po 30km v opravdu ostrém tempu se mi roztekly jak marmeláda..! Celkový nájezd pak dohromady 2 000km..!!!
Já letos vyzkouším Pilot Power 3 s 2 CT technologií. Uvidíme.... Pneumatiky stejně většina z nás kupuje na sezonu, takže rozhodně neplánuju že bych je tam měl ještě za 3 roky až budou mít 25 000km.
Hodně pěkných kilometrů přátelé
Naposledy editováno 29.03.2015 18:07:12
měl jsem pilot road 2 a kilometrový néjezd se opravdu pohyboval kolem 10 000km, za sucha jsem jezdil až po stupačku a nikdy žádný problém. Za mokra a chladna pak zadní měla snahu se odlepovat. Přední má prostě maličko měkčí směs.
Do pilot Road 3 a 4 bych nešel kvůli množství zářezů na pneumatice. Každá ta hranka ti časem udělá náběžnou hranu a tím pádem guma postupně ztrácí styčnou plochu s asfaltem. Na vodě je ale dezén pro odvod vody opravdu dobrý. Ale člověk si nesmí spojovat životnost gumy s hloubkou dezénu.! To jsou 2 odlišné faktory.!
Pirelli Angel GT perfektní, dobrý ale nedoporučuji na výkonkější motorky kde zejména zadní bude hodně ubývat.
Bridgestone Battlax T30 - nedoporučuji.!!! Po 30km v opravdu ostrém tempu se mi roztekly jak marmeláda..! Celkový nájezd pak dohromady 2 000km..!!!
Já letos vyzkouším Pilot Power 3 s 2 CT technologií. Uvidíme.... Pneumatiky stejně většina z nás kupuje na sezonu, takže rozhodně neplánuju že bych je tam měl ještě za 3 roky až budou mít 25 000km.
Hodně pěkných kilometrů přátelé
Naposledy editováno 29.03.2015 18:07:12
juryna007> Angel GT jsou dělané pro Hayabusu, ZZR1400 atd. Proč myslíš, že by měly rychle ubývat? Já je jezdím na Gixeru litru a super, nájezd zatím 7000 km a asi 1500 km dají a vzadu mi ještě nevydržela žádná více než 5000 km.
Měl jsem PR 2 na Hornetovi a PR3 na MT 07 v jeden okamžik. Kilometrový max nájezd nevim, na obojích najeto tak 6000km, na yamaze vypadaly stále jako nový, jezdila to ale z větší částí žena, ale stejně, bez plošky atd... Na PR 2 bylo trošku opotřebení vidět... Oboje potřebovaly trochu víc zahřát, na mokru jsem měl totální jistotu v PR 3, na suchu spíš v PR 2, klouzaly ale obě, jen PR 2 mín. Mokro u PR 2 trochu horší, ale nic dramatickýho. Jednoznačně můžu doporučit daleko víc Dunlop Roadsmart 1, který jsem měl na Hornetovi předtím, případně 2, který by měly být jen a jen lepší.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 nebo 3
Tak už jsem to zredukoval na PR3 a Angel GT. A teď který?
Jezdil jsem dlouho MPR 2 a MPR3 . Chování na suchu u obou na suchu +- stejný -na stupačku . Za mokra PR3 jsou perfektní . Při přehřátí jak tu někdo psal opravdu kloužou , ale jen na okruhu tak po 20minutách. Teda klouzne jen zadní a tak nějak měkce , nezáludně . pravidelně nájezd na zadku 14000 do hladka , předek víc. Teď mám odjetý druhý Pirelli Angel GT a na suchu jsou o dost lepší než Micheliny a nájezd tak 10000 km . Ani na mokru nejsou špatný , ale PR3 byly na vodě lepší. Celkově za mě Pirelli Angel GT.
Naposledy editováno 30.03.2015 20:52:26
Naposledy editováno 30.03.2015 20:52:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 nebo 3
Shimal> A ted tu o Červené Karkulce, jo...? Ta by na ni mohla najet jeste vic...
Muzes sem dat fotku zadní gumy po 17.000 km ?
Posledních 8 let jezdím výhradně Pilot road 2, 3, 4. Všechno na cestách a na cestaku, všechno ve dvou a s kufry. Ale ani jedna guma nedá ani 15 a to ani na plátno. Uz by dávno bouchla. Jednou zvládla 16000 přední, ale tim se nechlubim, uz to byla prasárna.
Zadní průměrně da 12000. Ale bežne těch 10000, jak tu psali ostatní...
Muzes sem dat fotku zadní gumy po 17.000 km ?
Posledních 8 let jezdím výhradně Pilot road 2, 3, 4. Všechno na cestách a na cestaku, všechno ve dvou a s kufry. Ale ani jedna guma nedá ani 15 a to ani na plátno. Uz by dávno bouchla. Jednou zvládla 16000 přední, ale tim se nechlubim, uz to byla prasárna.
Zadní průměrně da 12000. Ale bežne těch 10000, jak tu psali ostatní...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.