Mám problém u svého Horneta 900 r.v.2003 . Když se nádrž přepne na rezervu, musím přestat intenzivně brzdit, jinak motor chcípne a tak 2 vteřiny trvá než zase naskočí. Vypadá to jako problém palivového systému, jako kdyby neměl dostatek benzínu. Při demontáži nádrže jsem z ní vylil necelé 4 litry, což by mělo zajistit dostatečný tlak. Předpokládal jsem nečistoty, ale nikde nic. Nesetkal se s tímto problémem někdo? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
Leda že by ti tam nějakej šikula navařil přepážky, ale takovou práci asi nikdo nedá, Hodně štěstí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
spadne pod kontrolní čidlo rezervy tak už jen svítí. Vždycky a u všeho pokud to tam je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
Naposledy editováno 31.03.2015 11:49:41
2 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
HynekHoubini píše: Prvně bych šel po kohoutu, pořádně vyčistit ... pokud to blbne, až po přepnutí na rezervu, problém bude pravděpodobně tam. Co to dělá, když se dá rezerva s plnou nádrží ?
Tohle sem myslel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
selkie píše: normální, řek bych..tohle se mi stávalo na motardu. Benzín se přeleje dopředu, odplaví se čerpadlo, to si cucne vzduchu a pak trvá, než zase natlačí benzín ke vstřikům
Pokud tam má kohoutek a přepíná na rezervu tak tam žádný vstřiky nebudou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
KATRTER píše: Tohle sem myslel.
S plnou se na rezervu jet nedá... nebo aspoň nevím jak
2 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
Jak se to chcípnutí projevuje? Máš zavřenej plyn, brzdíš motorem. Pak přidáš a ono nic?
Naposledy editováno 31.03.2015 14:44:40
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
dave-lister píše: NitramSettam>Máš zavřenej plyn, brzdíš motorem. Pak přidáš a ono nic?
Brždění motorem asi nebude intenzivní brždění Pod tím si představuju podřazování + razantní brždění předkem.
(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
dave-lister píše: NitramSettam> Je to tam kvůli bezpečnosti. Jedno přidává a druhé ubírá. Kdyby se ti zasekla jedna klapka nebo praskla vratná pružina tak tím druhým lankem ty klapky uzavřeš.
Jak se to chcípnutí projevuje? Máš zavřenej plyn, brzdíš motorem. Pak přidáš a ono nic?
Takhle ne, vždy to chcípne, když brzdím fakt hodně i se spojkou...ne motorem, ale ještě to zkusím.
(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
panTerek píše: Taky mě napadá to může udělat jen "přelití" benzínu dopředu a že si to cucne trochu vzduchu. Samozřejmě by to dělat nemělo. Ale není tvoje moto vytuněný? Nádrž a díly pod ní jsou originál (že by byla třeba víc skloněná dopředu)?
Moto není vytuněné, je to origo i nádrž.
1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet | Jirka7366 | 9 | 14.6.2024 v 18:06 Jirka7366 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |