mirwis> Když kusem železa, třeba klíčem, nebo silnějším šroubovákem, prozkratuješ oba silové vývody relátka a nic se nestane, tak bude chyba jinde. Píchni žárovkovou zkoušečku hrotem na svorku starteru, krokodýlkem na (-) svorku baterky, prozkratuj vývody relátka a když se zkoušečka na svorce starteru rozsvítí, je vadný starter. Když ne, musíš jít "po cestě" - napřed na svorku relátka, na kterou vede tlustý kabel od (+) svorky baterky), když tam bude svítit, je zlomený kabel mezi relátkem a starterem, když svítit nebude, je vadný kabel mezi baterkou a relátkem. Ještě můžeš píchnout zkoušečku hrotem na plášť motoru, připojit starter (prozkratovat relátko) a když se v tomto případě zkoušečka rozsvítí, nebo třeba jen zažhne, je v háji kostření motoru k rámu, nebo kabel od rámu k (-) svorce baterky.