Naposledy editováno 01.04.2015 22:37:43
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
muj DPF ma 240tis a jako novej :) (tuk tuk, doufam ze ted nezakuka )
Naposledy editováno 01.04.2015 22:41:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 01.04.2015 22:56:41
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
navic tim ze je to boxer je tam vse dvakrat (rozvody) a nejspis se na ne blbe muze s motorem v aute...
pro me osobne je hondi 4valec vetsi sazka na jistotu...ikdyz jsem byl leta fanousek subaru. pres vsechno co jsem psal vyse bych imprezu bral jako vikendovku - ale jako spolehlivy auto na kazdodenni jezdeni - nevim
Ale jinak dyzly v jaguarech frcej....ten ctyrhrnek 2.2 valcuje v prodejich vsechny ostatni motorizace. Uz jsem I pakrat zahlid nazor, ze 2.2 r-sport vypada sportovnejs nez xfr tak ze si ho borec asi koupi. Ale brzy bude lip, Ted se celkem diskutuje o tom, ze ty dyzly zas tak ekologicky nejsou a chtej jim zvysit silnicni dan......a tak jag pruzne reaguje a na scenu prichazi 1.5L 3V
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Deadman píše: Londoner> Sportovní auto se čtyřválcem?!
Gt86 (a jeho ostatni mutace) ? TypeR hondy? S2000? Evo, sti? Vetsina lotusu?
To spis jaguar celkove uz moc sportovni auta nedela - ale souhlasim ze k aristokraticke znacce jako je jag diesely, ctyrvalce a kombiky nepatri... Ikdyz zrovna to co ma londoner bych v kombi verzi prezil :)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ftype urcite sportovni geny ma - ale taky to z meho pohledu neni cistej sportak... Ale to je otazka co je a co neni ...
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 03.04.2015 08:52:19
Na netu par navodu je, ale jde o to, ze kazdy zacina stikni ovladaci tlacitko. Jenze po stiknuti se dostanete do nejakeho podmenu, kde uz napr. nemuzete otocit koleckem 3x doprava atp.
assassin píše: LEKO: tohle kabrio vypada dobre ... Sice cena uletova.... bmwklub.cz/modules.php
...na fotu pěkné auto...cena je do diskuze...ale dle mě není přemrštěná..jasně,to auto je spíše už na "uložení" a párkrát za rok na krátký výlet....a jinak díky za tip..s pánem jsem mluvil...takže se uvidí co bude!
Naposledy editováno 03.04.2015 16:55:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: LEKO: tohle kabrio vypada dobre ... Sice cena uletova.... bmwklub.cz/modules.php
Proč má u střechy poloautomat. Ona v základu není elektrická ale ručně stahovací? Asi bych to našel, ale nechce se mi.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Leko: preju at to klapne, z fotky vypada pekne a ten hnedej interier k tmavymu auto taky pasuje
assassin píše: Trica mela rucni, za priplatek elektrickou ... Myslim ze u e36 to je podobne
Leko: preju at to klapne, z fotky vypada pekne a ten hnedej interier k tmavymu auto taky pasuje
...tak nevím jestli něco klapne ..ale jenom mě zaujalo pár detailu z inzerátu a fotek..tak jsem si to chtěl jen prověřit...a asi to tak je,dle rozhovoru..a z toho už jde tak nějak poznat,kdo a jak a jaky měl vztah k tomu autu a jak se k němu choval.
Nemůžu to nikde najít a Němec, který tohle spáchal, se - co se User - Friendly týče - nechal zřejmě inspirovat Enigmou.
e: vyřešeno
http://www.manualslib.com/manual/368737/Bmw-Onboard-Computer.html
Naposledy editováno 04.04.2015 13:00:57
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Deadman píše: PetrXX: Je to ovládání tak intuitivní jako tempomat v E39? S tím jsem si bez návodu fakt neporadil.
No, řekl bych že bez návodu to zvládne Stephen Hawking... a možná jeho slabší verze, nějaký Bůh .)
Jinak s tempomatem v e39 jsem nijak nebojoval, jaký tam máš tempomat?
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pro dosažení stejné základní funkce člověk musí: Nejdřív to tlačítkem I/O zapnout do standby módu. Pak 2 vteřiny držet zmáčknuté tlačítko "+".
Proč zrovna "+" a proč to nestačí jen normálně zmáčknout... To je jediná věc na celém autě, na kterou jsem bez návodu prostě nepřišel. I nastavení hodin na autorádiu je intuitivnější.
Deadman píše: Mám 4-tlačítkový: Tlačítko s tachometrem, "+", "-", I/O. Člověk, co v BMW nikdy neseděl, by čekal že stačí zmáčknout jedno tlačítko, třeba to se symbolem tachometru, a ono to bude držet aktuální rychlost. Jelikož se to spojkou nebo brzdou vypne, nic jiného není nutné. To by bylo ale moc logické.
Pro dosažení stejné základní funkce člověk musí: Nejdřív to tlačítkem I/O zapnout do standby módu. Pak 2 vteřiny držet zmáčknuté tlačítko "+".
Proč zrovna "+" a proč to nestačí jen normálně zmáčknout... To je jediná věc na celém autě, na kterou jsem bez návodu prostě nepřišel. I nastavení hodin na autorádiu je intuitivnější.
Ve volvu to mam stejne, jedno tlacitko kterym zapnes a pak plusem "zaaretujes" rychlost - jen teda staci kratkej stisk..
A v smaxu to myslim bylo taky tak...
Deadman píše: Pro dosažení stejné základní funkce člověk musí: Nejdřív to tlačítkem I/O zapnout do standby módu. Pak 2 vteřiny držet zmáčknuté tlačítko "+".
Proč zrovna "+" a proč to nestačí jen normálně zmáčknout... To je jediná věc na celém autě, na kterou jsem bez návodu prostě nepřišel. I nastavení hodin na autorádiu je intuitivnější.
Člověče na mojí e39 mám úplně stejný systém, ale po aktivaci do Stand-By mi stačí na "+" jen ťuknout a okamžitě to drží aktuální rychlost, žádné dvě vteřiny. Tuším tam máš něco špatně.
Na e53 jakbysmet - stačí ťuknout na "+".
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vedle stojí i ten accord tak ho taky okouknu ale nelibi se mi už ta barva.
Jen je ta mazda na D papírech ale to je detail