Téma: Výběr sportovního endura.
 
7.4.2015 v 21:32
Nazdar klucí, vím že už jsou tyhle fóra zahlcený tímto tématem ale berte prosím v potaz že chci Vaší radu přímo na míru. tak se nezlobte že vás obtěžuju těmito kecy. Už několik měsíců mě trápí svědomí tím, že nevím do čeho vlastně jít. Nyní mám Hondu CR 125 05. Většina mých kamarádů už nejezdí tolik na tratě a šli spíš do Sportovního Endura. Noa když to tak vezmu a už bych prodal svojí lásku, tak vlastně nevím co bych chtěl. Fakt se mi třeba líbí Husqva TE 450, KTM - EXC 300,450 -525.Husaberg FE. i ty Crka od TM atdddd... Ale je tu jeden velký a podstatný háček. Když už si to koupím tak bych si furt chtěl zajezdit třeba nějaký výjezdy,profrkat si to párkrát na trati, potrápit nějaký ten les i když mi za to někteří vynadají ale i přesto Když už to bude motorka na papírech tak bych se chtěl povozit po asfaltu. Protože na silnici to vidím jenom z pohledu plechovkáře a vím že když už si to koupím tak bych se rád povozil po městě, nějaký zátahy po okolí,krajině a tak dále. Je mi jasný že s tím nebudu sjíždět celou republiku ale teď bych chtěl slyšet váš odborný názor na to ježdění po silnici.. Jestli to je prostě motorka i na asfalt.. Jelikož je to ostrý tak servisní intervaly mě nezajímají ale jestli to ten motor rozdejchá, kolik najezdí a tak.. No prostě jestli se to vyplatí i na to ježděníčko po silnici. Už z toho svýho románku mám zamotanou hlavu, tak mě prosím omluvte. Nikdy jsem na slohovky moc nebyl, doufám že je vše jasný a že mi poradíte. Předem díky moc

Výběr sportovního endura.

7.4.2015 v 21:44 | Nahoru | #1
Všechny ty motorky po asfaltu jezdit umí, ale žádná z nich na to není určená a je jich na to škoda. Jestli chceš jezdit z poloviny po silnici, kup si něco jako DR-Z.

Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 07:09 | Nahoru | #2
na to potřebuješ motorky 2 nebo enduro s motardem řešit kolama.. to tě nebude bavit to přehazování a přenastavení

Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 10:05 | Nahoru | #3
Už to tu padlo stokrát. Ale odpovím ti uplně jednoduše. Jezdi si na čem chceš klidne i po silnici když tě to na tom sportovním kostitřasu bude bavit ale počítej s tím že te bude jedna motohodina stát 500 až 1000 kč. Takže tak. univerzální motorka ani auto ani baba neexistuje.

Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 10:45 | Nahoru | #4
KTM LC4 640 Enduro
KTM LC4 690 Enduro

lepsi kompromis nenajdes

Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 10:52 | Nahoru | #5
LC4 nebo DR-Z. Nic univerzálnějšího není.

Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 19:34 | Nahoru | #6
kdysy jsem řešil to samé a nakonec to dopadlo dvěma motorkama v garáži.nic na čem si užiješ obojí neexistuje.vždy je to nějaký kompromis. měl jsem spoustu endur takovej nejlepší střed byla suzuki DR 350,dnes se místo toho dělá to DR-Z 400. ale nepočítej že si na tom nějak axtra užiješ kros tratě,jen se tam tak lehce povozíš,nebo to znišíš. navic najit univerzální pneu je taky velkej problem a pokud by jsi chtel přehazovat kola tak to tak po měsíci vzdáš a obuješ zase nějakej univerzal. ted mam KTM EXC 300 2T. na trati naprostá pecka,kdybych ji dostatešně vzládal a cvičil jak za mlada tak se muže rovnat s kroskama a to s polovičníma nákladama na udržbu. na silnici je to ale max tak na lehký přejezd mezi tratěma.do lesa naprostá pecka. koukej hodně na váhu motorek. enduro o 160 kg je do lesa max a na trat nepoužitelné.měl jsem jich několik.pokud objevíš něco na čem se dá jezdit obojí,dej vědět

Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 20:48 | Nahoru | #7
Zkus se podívat po DR-Z 400 E, měla by to být "ostřejší" verze s jiným podvozkem.

Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 21:35 | Nahoru | #8
KTM 690 enduro

1 reakcí na tento příspěvek Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 21:39 | Nahoru | #9
univerzal je na prd. chce to dve motorky... jednu na asfalt a jednu do terenu... skoda ze jsem se k tomu dopracoval az v tak vysokem veku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 22:08 | Nahoru | #10

assassin píše: univerzal je na prd. chce to dve motorky... jednu na asfalt a jednu do terenu... skoda ze jsem se k tomu dopracoval az v tak vysokem veku



souhlas,taky jsem se spousty let trápil na nepoužitelnejch strojích je to ale taky dost o tom že v 18 si málokdo muže dopřát dvě mašiny

(reakce na) Výběr sportovního endura.

8.4.2015 v 22:20 | Nahoru | #11

JohnyLuka píše: souhlas,taky jsem se spousty let trápil na nepoužitelnejch strojích je to ale taky dost o tom že v 18 si málokdo muže dopřát dvě mašiny



je to tak a ono funkcni enduro = zanovni = drahy.... ale dneska jsou jiny moznosti, kdyz clovek chce dokaze i v 18ti vydelat balik a dokonce i praci

Výběr sportovního endura.

17.4.2015 v 18:42 | Nahoru | #12
Jak už tady zaznělo DR-Z 400S, měl jsem ji sedum sezon, jako "dual sport" naprostá spokojenost
A nebo AJP 250 PR5 ...servis ještě na km, ne motohodiny, 115kg, 27,5 HP (zavřená) já jdu do ní
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist