1 reakcí na tento příspěvek Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
lfhkanatom píše: StiefTomas> Pokud se dobře podíváš, první část otázky obsahuje na co si dávat pozor. O kilometrech je to vedlejší. Takže než začneš plácat o klasickém českém přístupu, nauč se číst. Ale i tak díky za zbytečný komentář....
Pokud se pozorně podíváš, napsal jsem ti, vem si někoho kdo tomu rozumí s sebou. Co chceš jako slyšet? Klasický řeči čeho si všimnout? Dobře, motor ať je před startem studenej, motorka během jízdy nikam netáhne, nemlátí v řízení, zkontroluj kotouče při brždnění, podívej se jak jsou ojetý gumy a zda na motorce nejsou otrhané šroubky atd...? Nevím co víc bych ti k tomu napsal....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
lfhkanatom píše: StiefTomas> No, super, lze i nějak rozeznat řetězovku která je v prdeli, oproti v pohodě řetězovce?
Když je řetězovka na kaši, tak je to znát přenášenýma vibracema a hlavně je to slyšet..Zkontroluj natažení řetězu před jízdou a pak po jízdě..Ale čítej, že v těhle kilometrech pokud jsou pravý je po řetězovce...U V2 to je celkem tutovka...Takže pokud nebyla měněná, tak tě určitě bude čekat...Hele čítej, že když si koupíš jetou motorku, nějaký investice tě neminou....Zkontroluj jak vypadají gumy...To taky není zrovna malá investice...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
Jaký rok výroby to je? Jaký model? Nový nebo starší, starý?
karf píše: 25t km znamená, že by měl být po velkém servisu - krom náplní, filtrů i kontrola ventilů, svíček, náplně vidlice, brzdovka, chladící kapalina. Je to nájezd, při kterém je dobré kontrolovat/měnit řetěz, destičky, kontrolovat tloušťku kotoučů, ložiska a vůle v řízení a uložení kol...
Jaký rok výroby to je? Jaký model? Nový nebo starší, starý?
Díky za tipy :)
pokud to na konci je otázka, já bych si představoval V-Stroma cca r.v. 2008-2010
4 reakcí na tento příspěvek Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
tomasd. píše: Motorku s 25t neber, ta už je odpis. Obzvlášť třeba tenhle 2V 650 motor od Suzuki je úplně na hovno. To je stejný jako s bavorákama, taky je každej jako střep už ve 20t
No a co bys poradil když nemam 200 tacu na novy stroj? Mimochodem v širší rodině máme tuto motorku, má najeto 47 tis. a je v TOP stavu a za celou dobu tam nebyla jediná technická porucha. Takže nevim co je pravda na tvém názoru...
lfhkanatom píše: No a co bys poradil když nemam 200 tacu na novy stroj? Mimochodem v širší rodině máme tuto motorku, má najeto 47 tis. a je v TOP stavu a za celou dobu tam nebyla jediná technická porucha. Takže nevim co je pravda na tvém názoru...
to byl ironie
Nevím jak se jmenuje majitel, ale je tady registrovanej na motorkářích a se stromkem už namotal přes 150 tis. Jednou za čas se objeví falešnej inzerát že ji prodává aby si všichni uvědomili kolik najede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
Naposledy editováno 19.04.2015 14:48:04
Keelkik píše: lfhkanatom> Ty jsi fakt neskutečný poleno... nejdřív se stupidně ptáš, jestli je 25k km v pohodě a pak plácáš do větru, jak máte v rodině jednu se 47k a je naprosto v pohodě. Proč se teda ptáš jako debil? Plus ty agresivní reakce... Obdivuji zdrženlivost těch, co se ti snažili odpovědět na první část otázky, fakt že jo
Dík, žes mi poradil ohledně koupě motorky. Nadávky do debilů si nech. Ohledně údajné agresivity: Jsem vděčný za dobré rady, na co si dát pozor, na co se zaměřit, když se třeba jedeš na motorku podívat. Naopak mě dokážou vytočit příspěvky chytráků, které nemají žádnou informativní hodnotu. Viz ten tvůj
oldy píše: Já kupoval 2005 s najetýma 43 000km a kupoval jsem ho s pocitem jako funglovku, akorát zajetou, abych mu mohl občas naložit. Už 2 roky ve mě ten pocit přetrvává. Krom spojky, kterou jsem si v 50 tis. vyměnil z preventivních důvodů (chtěl jsem vidět jak vypadá - byla vcelku ok), liju náplně a jezdím. Tech 50 tis. km byla pro mě morální hranice, kdy bych měl z koupi relativně dobrý pocit. Na v-strom klubu jsou najetý km ke 100 000 nic mimořádnýho. A když ho pak někdo z členů prodává, mnohdy je vyšší cena než dovoz s polovinou na tachu a samozřejmě se i prodá.
Super, to zní hezky. V tom případě se toho nebudu bát..
Třeba rozvody, to už je jiná liga. Když se ti vysere něco podstatného uvnitř motoru, tak už je oprava za jinou cenu. Proto bych si na koupi vzal zkušeného mechoše, který dokáže poslechem a případně projetím posoudit jak je na tom "spodek a vrch" motoru, spojka atd., atd.
Zkrátka vytahaný řetěz cenu nedělá.
Kdyby jsi tu motorku kupoval za 5.000,-Kč, tak řetězovka či stav gum dělají skoro celou kupní cenu. Když ale chceš dát za motorku třeba kilo, tak se to neřeší. Opotřebenost viditelných části znamená pouze to, že na ní někdo zkrátka jezdil.
Takže šťastný výběr.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
Jenom kvůli tomu, že bude tachometr stočenej dolu?!
1 reakcí na tento příspěvek Koupě jeté Suzuki V-Strom 650
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |