Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
faudy> dobré je motor prohřát jízdou, přijet domů vzít si kleštičky (kombinačky) a volnoběh seřídit a více se v tom nevrtat. Občas se podaří volnoběh seřídit rukou, ale jak píšeš hrozí popálení od motoru nebo občas se stane, že šroubek má takový odpor, že rukou nejde povolit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Na ten se dá i s rozpáleným výfukem poměrně dobře dostat, jen je potřeba dost dlouhý šroubovák. Prstem si to ani moc nedovedu představit. Základní (hrubé) nastavení je tuším 2,5 až 3 otáčky od utažení.
Pro nastavení volnoběžných otáček (dorazový šroubek na klapce) používám takový kousek zahnutého plíšku nebo kombinačky, s trochou snahy se mi s ním podařilo hnout i prsty. U toho ale spálení o výfuk vůbec nehrozí, jelikož je na pravé straně. Jedině snad o ten vývod PAIR systému, nebo jak se tomu nadává, ale ten mám už dávno uříznutý a zaslepený . A nebo máš už ten nový karburátor Dellorto (jako má Kaťák), který má lanko přivedené z levé strany ???
Naposledy editováno 16.04.2015 21:03:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Potrebuju to seridit, protoze s tim ignitechem to jede tak pekne, ze nastartuju a motor drzi 4500ot. Uz jsem to snizil co to slo a pak uz to bez plynu nechytne. Zatim ladim.
Bohatost je jnej pribeh. Ale jsem rad, ze si mi tam napsal pocet otacek, zkontroluju.
Kaťák> neboj, taky máme motor osliznutý od oleje. Únik je znát na odvětrání převodové skříně, pak na bloku motoru kde je zápalko a nevím ještě kde. Moc to neřešíme resp. neřešíme to vůbec. Pokud z motoru neteče olej podobně jako Marticovi u páky spojky, nemá to moc smysl řešit. Únik ve tvém případě je v řádu mililitrů. A zlatá rada - nevrtej se v tom, co funguje
3 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
ale zatím se snažím ji šetřit (i když někdy je chuť zatáhnout silnější než moje vůle )
Jinak je tam fakt hezky, během týdne, až bude chvilka, tak jedu znova
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
A zjistil jsem příčinu té modré barvy ... Měla by to být speciální edice pro Elit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Netušil jsem, jak mamutí točivý moment dokáže vyvinout ten 125 motor z Blanska Pouzdřený ČZ řetěz 428 po 7000 km v terénu prasknul. Článek se prostě roztrhnul. Blating jsem dělal asi 1500 metrů z lesa do vesnice, kde mě nabrala mamka autem. Sjeli jsme domů pro řetěz a verkcajk a jeli zpět. Nandání řetězu trochu porod, protože ten náhradní řetěz, ukradený z motarda, je o 4 články kratší Nakonec jsem Blatu dostal domů celou Ale o víkendu si asi nezajezdím
Naposledy editováno 24.04.2015 21:19:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
a) Zvolili v Blansku příliš slabý řetěz? ...Možná ano, spíše ne.
b) Vyrábí ČZ nekvalitní výrobky? ... Možná ano, spíše ne.
c) Nepoužíváš nevhodnou velikost řetězových kol (menší pastorek = větší tah v řetězu) ? ... Možná ano
d) Nedáváš tomu příliš velkou čočku ? ... Spíše ano
Z tvé fotky není přesně vidět místo roztržení, ale možná na tom sehrálo určitý vliv i obrušování článků o vodítka řetězu, čímž se plechy kolem čepů zeslabí. Zkusil jsem onen jev vyznačit na fotce...
Těžko se tomu ale člověk ubrání i při intenzivním péči. Jen chci říct, že těch faktorů je vícero. Ale nutno uznat, že roztržený řetěz není až tak běžná věc, zvlášť ne u125ky
Naposledy editováno 24.04.2015 22:29:08
Je možné, že to vodítko řetězu trochu obrousilo samotné články, které pak vlivem menšího množství materiálu mají náchylnost k praskání a možná tam hraje roli i menší řetězové kolečko. Jenže.... Už pár tisíc km tam nemáme 13-ti zub, ale 14-ti zoubek A origo je myslím 15 zubů. Rozdíl tedy není nějak fatální A ty na tom originálním řetězu z bláta jsi měl nalítáno 17 000 km, kdežto my sotva polovinu na drahém řetězu od ČZ. Sice 7000 km v terénu, prachu atd. Ale to by mělo spíše vliv na vůle řetězu než na přetržení článku.
Jinak takovou sodu to snad nedostává Sem tam někdy
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Naposledy editováno 25.04.2015 22:14:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Přesto všechno budeš jezdit dál. Jsme všichni stejní.
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
já jsem se pro změnu včera položil v lesním sjezdu mě se teda nestalo nic ale odnesl to blástr (dodřený a ohnutý-to jsem už napravil ) ale má teď strach o páčku přední brzdy, protože ten náraz na blástr se přenesl až na ni a teď se hýbe nahoru a dolu (řekl bych na konci páčky tak 1cm vůle, nevím jestli to tak bylo nebo ne, ale bojím se toho aby mi ten pístek nezačal téct ) no a zarazilo mě to, že jen co se motorka položila, začal od víčka nádrže vytékat pořádný vodopád ....je normální, že to víčko houby těsní? ano měl jsem ho dobře zavřené....
jinak 6.5. bych měl jet na první garančku (zatím najeto něco přes 800km)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Martic> Prostě padája Na Prachově jsi neměl větší problém a to jsi tam jel poprvé! Já tam byl asi po šesté a měl jsem rovnou 3 problémy A ve známém terénu kousek od baráku se takhle vymlátit Podle toho, co jsi říkal, měla by to být čistá zlomenina (proto ty kšandy, co právě nosíš). Kdyby to byla nějaká složitější, budeš celkem solidně zafáčován Přesně to samé jsem měl cca před 4 roky a do měsíce už jsem zase lítal na kole, motorce atd. Do 2 měsíců ani nevíš, že jsi něco měl Přeji brzké uzdravení a co nejméně komplikací v životě
Naposledy editováno 27.04.2015 10:33:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Naposledy editováno 27.04.2015 10:42:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ani nevím, jak hodně jsem nosil kšandy utáhnuté či neutáhnuté Měl jsem takové modré, jakštakš polstrované, takže sice to škrtilo, ale dalo se to vydržet Možná to zkus trochu povolit. Uvidíš sám V tu dobu jsem právě chodil na brigádu a vzpomínám si, že jsem musel nosit košile, které moc nemusím Tričko jsem si prostě nemohl obléknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jinak, nevím jestli jste si toho již všimli, Blata spustila e-shop na ND. Na 125ku jsem tam ale zatím objevil jen ten nový typ karburátoru .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jinak o eshopu vím, ale o karbeci ne. Podle mě je za celkem přijatelné peníze
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |