jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: RCcka bych do provozu nedoporucoval, a SCcka me na dromu serou, brzdi skoro stejne jako SA, ale zmizej 2x rychlejs
Edit: A to uz se vyplati si priplatit ....
Mě by zajímalo jak brzděj ty SBS za 6200,- prý Endurance Racing...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: ja nasel stary desky co sem rok nemoh najit a pred X lety sem je vyndal pac piskaly pri dojezdu. ale novy pak piskaly taky, takze je skoda ty stary nedojezdit, a ted uz sem zacal bejt nervozni, pac ty aktualni uz maj hodne malo pred smrti tak sem usetril 2 litry
Na RSV jsem měl taky zásobu nedojetejch desek, na kawu jsem tu příležitost ještě neměl a soudě dle stavu těch atuálních asi ani jen tak mít nebudu
Jsme hrozný socky, co?
... jinak kola už jsou u mistra dewwila
Do měsíce vyjedu
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Vzal sem to na Dubou že se tam lehce povozim a uvidim, budu se stim pomalu učit... No ta motorka neni normální To jak to letí do otáček je šílený, a hlavně pak ty čísla na tachometru
Ale ani se nehne, brzdy super, motor raketa Zatim spokojenost, jen brzo odcházim na ruce. Má to šíleně tuhou spojku, zlatej Corsar a hydro spojka
dewwil píše: Mě by zajímalo jak brzděj ty SBS za 6200,- prý Endurance Racing...
Kup mi je a ja to otestuju ;-D ale ze by vydrzeli 3x tolik co SAcka ? A vsichni porad silej s "brzdenim lip" ale ja nevim, mam normalni seriovy R6kovy brzdy, dokonce porad jeste s gumovejma hadicema, SAcka desky, a motorka jde na cumak na myslenku .... nikdy sem nepocitil naprosto zadnou potrebu aby to brzdilo vic. A davkovatelny je to taky presne. Nevim no.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Tak já byl dneska trochu pojezdit
Vzal sem to na Dubou že se tam lehce povozim a uvidim, budu se stim pomalu učit... No ta motorka neni normální To jak to letí do otáček je šílený, a hlavně pak ty čísla na tachometru
Ale ani se nehne, brzdy super, motor raketa Zatim spokojenost, jen brzo odcházim na ruce. Má to šíleně tuhou spojku, zlatej Corsar a hydro spojka
ja to rikam furt
spojka mi prijde v poho, o dost lehci nez treba ma bracha na GSXR K2
jinak kdyz si lehnu pupkem na nadrz, odlehcim ruce, tak muzu jet furt, dal sem i 1050km na jeden zatah a v poho
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
M5 píše: Chci se zeptat - co konkrétně dělá ten Kleen? Když se to vyhodí - přidá to něco, nebo jde pouze o úsporu váhy? Nehlásí pak jednotka chybu? Mám model 06/07.
Díky
Já to dával pryč jelikož budu nechávat kawu seřizovat a tato cypina by lambdě posílala skreslené údaje.
Tudíž to krouťaky asi npřidá
A úspora váhy taky nic moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Tak sekundáry jsou venku Samo synchro (docela legračně to rejžožrout vymyslel ) a uvidíme... Ještě si pohrávám s myšlenkou zbavit se přívěry...
Stává se ze mne bastlič, opovrhuji sebou... A doufám že to k něčemu bude
Bubrak-ZX10R píše: ja to rikam furt
spojka mi prijde v poho, o dost lehci nez treba ma bracha na GSXR K2
jinak kdyz si lehnu pupkem na nadrz, odlehcim ruce, tak muzu jet furt, dal sem i 1050km na jeden zatah a v poho
No já stim mám problém každoročně na začátku sezóny Ale tady je ta spojka prostě o něco horší jak byla u Corsara.
Ani tak nejde o bolest jako zápěstí nebo zad, to kupodivu docela dobrý. Začínaj mě potom bolet šlachy a postupně přestávám mít cit uplně Obědnal sem nový páčky od Titaxu tak snad se to malinko zlepší protože tady neni origo spojková stavitelná
Je to o zvyku, měl sem tenkrát u Fároše stejnej problém zezačátku a potom sem na tom dal Chorvatsko taky 1000km najednou a šlo to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: co tě vedlo k vyřazení těch klapek? Sundal jsi pouze čistě ty klapky, nebo tam byl větší zásah?
Všade na netu píšou bůhvíjak úžasně to nezlepší reakci na plyn... Já k tomu jsem dost skeptickej, ale když už jsem se tam vrtal s tím že stejně chci seřídit podtlaky, tak jsem je vyndal. Takovej pokus...
FiZzeR píše: Všade na netu píšou bůhvíjak úžasně to nezlepší reakci na plyn... Já k tomu jsem dost skeptickej, ale když už jsem se tam vrtal s tím že stejně chci seřídit podtlaky, tak jsem je vyndal. Takovej pokus...
a to jsi sundal pouze ty klapky že3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: Kleen ti posílá čerstvý vzduch do výfukového systému. To napomáhá dohoření nespálené směsi a snižuje emise.
Já to dával pryč jelikož budu nechávat kawu seřizovat a tato cypina by lambdě posílala skreslené údaje.
Tudíž to krouťaky asi npřidá
A úspora váhy taky nic moc
Tak to musím taky vyhodit. Mám teď nově na výfukovém potrubí nabastlenou širokospektrální lambdu, podle které mám v plánu doladit PCM..........
Nebylo by možné přes tebe sehnat ty záslepky? Nepotřebuji lakování, ani žádné logo...
M5 píše: Tak to musím taky vyhodit. Mám teď nově na výfukovém potrubí nabastlenou širokospektrální lambdu, podle které mám v plánu doladit PCM..........
Nebylo by možné přes tebe sehnat ty záslepky? Nepotřebuji lakování, ani žádné logo...
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Tak sekundáry jsou venku Samo synchro (docela legračně to rejžožrout vymyslel ) a uvidíme... Ještě si pohrávám s myšlenkou zbavit se přívěry...
Stává se ze mne bastlič, opovrhuji sebou... A doufám že to k něčemu bude
hele super, sem zvedavej na tvoje pocity a hlavne na to cvakani, esli si sundal i ten kleeeeeeen-eco-terror-wehement
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: takze odted me nikdo nemuze podezrivat, ze bych nemel Hondu rad
Copak, odešel regulátor?
dewwil píše: Copak, odešel regulátor?
Zacatecnicka chyba, vyjel po predjeti auta v nasledujici levy zatacce do hodne hlubokyho prikopu... Rider ok, ale motka rozstipany budíky a utrzena hadice chlazeni takze vytekla komplet voda.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ZEFator píše: Zdravím měl bych prosbičku, mám v zálusku si koupit ZX-10R 2004 na co jsi mám dávát u té motorky pozor při koupi, nějaké rady kdo tomu rozumí po případě by jsi třeba udělal čas a okouknul by motorku, předem díky za odpověď, samozdřejmě zadarmo bych to nechtěl
zdar, zalusk mas velmi dobrej, to schvaluju, ale o tyhle motorce vi momentalne nejvic na svete Fizzer, tak si pockej co ti napise
ja ji mam skoro 8 let, od 12,5tis do 92tis co ma ted
a kdybych ji mel ted kupovat znova (obecne 04), tak bych koukal obecne na stav jako u kazdy motky - dorazy riditek, chladic a jeho horni drzaky, vsechno co by mohlo jevit znamky poskozeni, samo hladinu oleje, vody, napnuti retezu (prepnutej muze odkraglovat vystupni lozisko), vika motoru...
no a co se tyce specificnosti tohodle modelu, tak asi jen alternator, jestli neni hlasitej (do VIN konciciho nekde kolem 18400, presne vi Fizzer, se montoval problemovej typ altiku, kterymu je treba venovat vetsi pozornost, snad ani neni treba ho menit, jen casteji serizovat axialni vuli vymenou podlozky, jestli to chapu/pisu dobre)
dalsi veci sou ne tak dulezity - je vhodny vymenit brzdice za nissin ze zx6r 07, a prip. prevarit ram, kde praska svar nad motorem (ale nic z toho neni nic vaznyho)
ja mel pri 50tis problemy s ventilama a vackou, menil sem celou hlavu, ale nemohu rict, ze by to byl globalni problem tohodle modelu
to je asi vse na co sem si vzpomnel
je to nejlepsi motorka na svete, to je objektivne pravdivej fakt
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja | meti | 6 | 30.7.2024 v 23:00 meti |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 56 | 19.7.2024 v 09:48 ..Roko.. |