pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Pepa1098> Ty jsi se ještě nepochlubil ??? No vlastně se ještě čeká na výsledky, to je pravda...
Čau Honzo zdravím tě máš pravdu tak kluci 1120 je už u Murkina za přítomnosti tady Jaška za to mu moc dík (zajistil mě odvoz do kamionu do Kolína) jinak Murkin motoroval a staral se o nakoňování a upravy motoru z busy v buginách a Jejich team je na tom tak že všem ostatním na prvních závodech zbyl výraz v očích, jak čerstvě vyorané myši takže pánové 1120 je v nejlepších rukou Jinak jestli budu doma tak jdu na Jaška Fandím mu on je to pacient možná s nás největší ono začátky jsou těžké ale on se s tím popere tomu věřím na první závody má strašně málo času jak na převody tak na všechno ostatní o to víc mu přeji aby měl ze své práce na výsledcích radost . Honzo a co tvoje zelené nebezpečí šlape jak hodinky??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jasek> Ale hovno ostuda, tu budou mít ty spolustartující
tys asi neviděl toho Kostelkovic haryka co? tam je šance jen když se mu to rozletí a takovejch tam bude,první rok a s atmosférou to nebude ostuda prohrát,já se spíš bojím abych to nepřehodil nebo trapně nevyválel a jestli seženeš ty shinka s homologací na silnici v 190 tak je asi vemu,prej jsou dobrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Pepa1098> Jj, šlape jak Švýcary, ale ta zadní guma mě sere, furt mi to při přidání plynu v zatáčce ustřeluje a nevím čím to je. Guma je 2013 190/50R17 73W Qualifier II vzorek 5mm , už jsem zkoušel různý tlaky, vyzkoušel jsem nastavení tlumičů jak pro solo jízdu, tak pro dva a pro sport a furt to samý, půjde dolů děvka jedna klouzavá a dám lepifku řady Street Racing, nejspíš ten Metzeler Racetec K2 190/55R17, oproti tomu předek s Bridgestone BT014 se nehne a jede jak po kolejích. Takže na Dunlop uvaluju kletbu WooDoo a na motorku mi nesměj... Ostatně co bych chtěl od žabožroutů
to bude tim Dunlopem ...
ja byt tebou nazuju Rosso Corsy, nejelepi zkusenosti na blbnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: to bude tim Dunlopem ...
ja byt tebou nazuju Rosso Corsy, nejelepi zkusenosti na blbnuti
Jo Rosso Corsy jsem lítal na TL1000R a byly super, sice mám na gumy super slevy, ale zrovna na Pirelli moc ne, spíš na Bridgestone a Dunlop, ale Dunlop už neee Zkusím ty Metzelery K2 nebo od Bridge R10ky...
Naposledy editováno 28.04.2015 20:57:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ted bych nějakou 180/55 potřeboval na dojetí předku...
mám tam ted sadu pilot road 2, a zadek už dá tak 1500km a vyleze plátno...
dávat kombinaci: předek sportovně-cestovní a zadek nějakou lepivku je asi špatný nápad co? nebo se to není o hubu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 28.04.2015 21:11:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
no ta moje pilot 2 je taky 190/50 a chci zkusit 55, a 190/55 bych neměl jak víš..
Asi koupím radši novou road pilot 2, je o pár stovek levnější než angel gt... a zatím jsem s nima celkem spokojený, jen su zvědavý co řeknou na okruh...
Naposledy editováno 28.04.2015 21:20:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Definice: Pneumatika s nejměkčí směsí.
Díky dezénu a profilu navržená speciálně pro požadavky Drag racingu.
Speciální pneu pro sprinty a DRAG RACE.
Extra dobrá přilnavost.
Jasek píše: Dewwile ty jseš taky obchodník roku vole nejdřív tu vybleješ jak strašně klouže a o dva řádky dál se jí chceš zbavit ,ale aspoň nejsi kurva
Já vím, jsem v tomhle jouda
e: třeba bude klouzat jen mě na Speedovi Na jiný moto to může bejt třeba dobrá guma, nevím...
Naposledy editováno 28.04.2015 21:55:04
Jasek píše: oioi01> 9let stará K2 bude na okruhu rozhodně lepší než novej pilot
no 9 let už je celkem dost, ale jestli je furt naimpregnovaná z výroby, tak by mohla být ok...
no na moje ježdění, když tam jedu prvně, to snad stačit bude...
oioi01 píše: dewwil> jako 9let starou? to chceš jako fakt někomu ještě prodat?
no ta moje pilot 2 je taky 190/50 a chci zkusit 55, a 190/55 bych neměl jak víš..
Asi koupím radši novou road pilot 2, je o pár stovek levnější než angel gt... a zatím jsem s nima celkem spokojený, jen su zvědavý co řeknou na okruh...
Já je neprodávám, mám pouze zdroj...příspěvek č. 4012 na recenzi K2 DOT 06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Dewwile ty jseš taky obchodník roku vole nejdřív tu vybleješ jak strašně klouže a o dva řádky dál se jí chceš zbavit ,ale aspoň nejsi kurva
bejt ve 180 tak asi nevaham. Tem recem, ze to klouze beztak neverim. Dycky je to vo pravy ruce pilota Jezdil sem dycky roadsmarty a nikdy problem, tak neverim, ze bych s daleko lepivejsi Q2 problem mel. Ale treba je to zrovna na just nakej blbe upecenej kus mozny je vsechno
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Tak v dílně budu až v 11:30hod...
Naposledy editováno 29.04.2015 09:17:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Tak se vyjasňuje a semafory na Evropský asi něco zažijou
proc furt na Evropsky?
e: jo ty si z dejvic, aha To pak dava smysl aspon trochu.
Ze bych se zajel podivat…hmm, z rachoty to mam kousek.
Naposledy editováno 29.04.2015 08:59:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dejf. píše: bejt ve 180 tak asi nevaham. Tem recem, ze to klouze beztak neverim. Dycky je to vo pravy ruce pilota Jezdil sem dycky roadsmarty a nikdy problem, tak neverim, ze bych s daleko lepivejsi Q2 problem mel. Ale treba je to zrovna na just nakej blbe upecenej kus mozny je vsechno
Nevím, všechno je možný, že je to i v pazourách, proto jsem to půjčil kámošovi ať to projede a diagnóza zněla jasně, vyměnit zadní gumu, přitom není otrhaná, má krásnej oblouk, žádná ploška... Prostě je to nějakej páteční kus, tohle jsem nezažil na žádný gumě ani sport-touring na jiný motorce. Nejde mi to do palice... Nebo je 120 šemíků a 100Nm už málo a moc za ně taháme v zatáčkách. Pak je ještě jedna možnost, že Dunlop jako takovej nemám rád a rvu za to jak magor, aby byla rychlejš na výměnu, ale to by zas neklouzalo kámošovi, a to jsem mu o tom klouzání ani při půjčování neřekl, aby to bylo objektivní, ale je pravda, že viděl když jsme jeli jak mi to ve třech zatáčkách klouzlo a jemu se to ani nezavlnilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dejf. píše: proc furt na Evropsky?
Je tam dobrej Dragstrip, fungující start semafor a časomíra od pomaháčů i s fotkama