jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Rebel83> Co tam máš za jednotku? Power commandera? Taky uvažuju že by to chtělo něco co by umožnilo tu motorku pořádně naladit... pak by se dalo uvažovat i o vačicích a časování, kde by se dalo vyrazit leccos navíc
ještě žádnouObjednal jsem PCIII USB ale ten je již nedostupný. Tudíž se mi kdesi toulá pětkovej comnander, dva kousky eliminace lambda sond a kn filtr. Mno byl jsem se včera v servisu blíže domluvit. Když viděl gumy a řetězovku nedalo se jinak a musel jsem objednat i tyto cypiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: hele, retez ti sebere i klidne 30 koni, tim bych fakt zacal ..
já ho vytahaný nemám. I rozety jsou v celku i pěkné. Na to, že je to původní řetězovka z výroby. Pouze pár o-kroužkú je téměř po smrti a boky má řetěz rezavý a nejde to dolu To bude porod povolit kolco 9 roků nepovolovanéŘetěz budu mít DID ZVMX a kalenou rozetu THF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: já ho vytahaný nemám. I rozety jsou v celku i pěkné. Na to, že je to původní řetězovka z výroby. Pouze pár o-kroužkú je téměř po smrti a boky má řetěz rezavý a nejde to dolu To bude porod povolit kolco 9 roků nepovolované
Řetěz budu mít DID ZVMX a kalenou rozetu THF
Si stěžuj. Na tej mojí nejspíš nebylo nic povolovanýho 13 let.
Naposledy editováno 28.04.2015 16:39:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: já ho vytahaný nemám. I rozety jsou v celku i pěkné. Na to, že je to původní řetězovka z výroby. Pouze pár o-kroužkú je téměř po smrti a boky má řetěz rezavý a nejde to dolu To bude porod povolit kolco 9 roků nepovolované
Řetěz budu mít DID ZVMX a kalenou rozetu THF
jak poznas ze sou O-krouzky po smrti? a nemaj tydle retezy X-krouzky? jinak vytahanost ani moc nevadi, spis zatuhlost nekterych kloubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jak poznas ze sou O-krouzky po smrti? a nemaj tydle retezy X-krouzky? jinak vytahanost ani moc nevadi, spis zatuhlost nekterych kloubu
mno že mezi článkama je sem tam fous za který pokud bych vzal bych ten kroužek stáhnul. V jinejch místech jsou kroužky otrhaný. Buď jsou naleptaný, nebo se do nich zakousl zub času a nebo něco při mechanické očistě řetězu. Má to najeto 17tkm1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... a už asi vim co je to tikání za horka
Tvůj kardiostimulátor????
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Asi z nudy na mé 636 naistaluju Dynojet Stage 1 co mi asi 3 roky leží v šuplíku.
Na 636 mám komplet svody Arrow, koncovku Ixil, filtr BMC a odstraněn Kleen.
V sadě Stage 1 jsou trysky DJ130, DJ132, DJ134, DJ136 a DJ 138
Ve strohém manuálu píší:
Použijte trysky DJ132 pokud máte origo lauf
Použijte trysky DJ136 pokud máte aftermarket lauf bez přepážek
Nebude pro můj případ místo těch trysek DJ136 lepší ty DJ138?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: mno že mezi článkama je sem tam fous za který pokud bych vzal bych ten kroužek stáhnul. V jinejch místech jsou kroužky otrhaný. Buď jsou naleptaný, nebo se do nich zakousl zub času a nebo něco při mechanické očistě řetězu. Má to najeto 17tkm
jo, tak toho sem si covece nikdy nevsiml, mozna to moc drsne drhnes pri cisteni ja mel kdyz uz tak chybejici ty prostredni valecky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Jinak, už na 99,9% vim co je to tikání za horka
KLEEEEEEEEEEEEEEEN ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: KLEEEEEEEEEEEEEEEN ?
nééééééééé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: nééééééééé
tak ze by zas ventil ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: tak ze by zas ventil ?
Nevim, tam až jsem nebyl... lenost a tak... a nesrat se do věcí který fungujou, a za studena to necvaká...
Ale všiml jsem si, že na levém válci, tj ta strana motoru kde je to slyšet, je nějak šejdrem ten udělátor co drží přírubu, čili nejspíš to tamtudy tahá luft. Což by taky vysvětlovalo to postřelování a to by znamenalo, že secondary air může jít do prdele
Máš ještě někde ty měděný kroužky?
FiZzeR píše: Nevim, tam až jsem nebyl... lenost a tak... a nesrat se do věcí který fungujou, a za studena to necvaká...
Ale všiml jsem si, že na levém válci, tj ta strana motoru kde je to slyšet, je nějak šejdrem ten udělátor co drží přírubu, čili nejspíš to tamtudy tahá luft. Což by taky vysvětlovalo to postřelování a to by znamenalo, že secondary air může jít do prdele
Máš ještě někde ty měděný kroužky?
myslis jako priruba na vyfuku? ty krouzky nekde mam, zrovna nedavno sem je videl, tak by se snad daly najit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: Dotaz pro ladiče.
Asi z nudy na mé 636 naistaluju Dynojet Stage 1 co mi asi 3 roky leží v šuplíku.
Na 636 mám komplet svody Arrow, koncovku Ixil, filtr BMC a odstraněn Kleen.
V sadě Stage 1 jsou trysky DJ130, DJ132, DJ134, DJ136 a DJ 138
Ve strohém manuálu píší:
Použijte trysky DJ132 pokud máte origo lauf
Použijte trysky DJ136 pokud máte aftermarket lauf bez přepážek
Nebude pro můj případ místo těch trysek DJ136 lepší ty DJ138?
Nejlepší to bude taky odbrzdit, když už tam budeš...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |