pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
dewwil píše: Je tam dobrej Dragstrip, fungující start semafor a časomíra od pomaháčů i s fotkama
Me ani nenapadlo, ze tam naky fotaky sou, minule sem tam cestou z prace trosku zlobil po zadech, tak treba prijde fotka takovou bych rad.
Naposledy editováno 29.04.2015 09:07:49
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Dobra nahoda s tou evropskou. Musela bejt strasna slupka, dyz vidim, jak je ten Kájen rozchechtanej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> tak tu gumu zkus vzít jarem s vodou a trochu šmirglem. Ne že bych si od toho něco sliboval, ale určitě se v práci nudíš a nic tím nezkazíš
Z toho asi nic neumeju, je už krásně jetá až do krajů, holt asi koupím novou, jinou lepivější...
dejf. píše: tyvole…zrovna ctu na hovínkách.cz www.novinky.cz/krimi/368213-ridic-ktery-zdemoloval-porsche-ve-dvousetkilometrove-rychlosti-byl-opily.html
Dobra nahoda s tou evropskou. Musela bejt strasna slupka, dyz vidim, jak je ten Kájen rozchechtanej...
Jj, ten ho tam tenkrát rozkejchnul pěkně, zametali to tam půl dne, naštěstí to bylo v dobu kdy tam nikdo nešel po chodníku... Jinak by to byl slušnej masakr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Z toho asi nic neumeju, je už krásně jetá až do krajů, holt asi koupím novou, jinou lepivější...
Honzo já jsem z Stevem hoď něco do vrtačky a obrus to bude prdel popíšeš nám chování gumy po ůpravě Třeba je to opravdu tím profilem ducati v GP když si mohla dávat profil jaký chtěla tak jim motorka fungovala pak dorna vše ujednotila a pak se Rossi sklouzl v každé zatáčce a to ještě ducati když byli námitky na ten jejich rám ne rám (krk řízení přidělaný na motoru a druhá část uchycení kyvky zase ze zadu motoru )možná to nějak souvisí s přenosem vibrací a následným negativním vlivem na přilnavost to nikdo neví ale ducati se bouchala do prsou že jejich technologie rámu je nej nej až po čistce negativních lidí ducny v GP je rám klasický jak mají všichni ostatní a funguje to na jedničku (jinak Stoner měl ten pření rámek od motoru a celí krk hliníkoví a Rossi karbonový a jiný profil gum) a jak je vidět tak všechno vždycky se vším a něčím souvisí je to škoda kdyby vedení lépe pracovalo s jezdcem tak by Rossi nemusel zatlouct dva roky
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: tak žiju jel jsem radši bez stáhlejch vidlí(si nechám na letiště)a s převodem 16-46 doteď jsem jezdil 17-38.Evropská ucpaná jak kráva,burn out mezi autama proběhl jen jednou,ale měl jsem jí na nahřívákách,takže relativně teplý a tlak 1,6 za tepla.Hned na prvních semaforech jsem zjistil,že jsem si zapomněl vyměnit krátkou páčku spojky za dlouhou a pouštět ostrý starty dvouma prstama mi moc nejde(klasika,není to stářím,hovno si pamatuju už od dětství).Tak jsem to zalehl,otáčkoměr na 6tisíc a tradáááááááá,přední kolo i s tou mega kyvkou asi 10cm nad zemí,zadní kolo hrabe jak kráva,ale drží směr.Bez spojky tam seknu dvojku,kolo stále ve vzduchu a pořád hrabu,za tři a furt hrabu,ale Mrůča jede rovně,hlavou mi blesklo co budu dělat,když pujde kolo do strany a klasika,nesoustředíš se,potkáš omezovač a si druhej .Nejspíš ten Ignitech s lampou zařaď vole budu muset zainvestovat dřív než jsem si myslel .Trošku mám pocit,že na 6ku v omezovači jsem hrozně rychle,ale to vyladím až budu mít odměřenejch 400m,rozet a koleček mám dost.Kyvka drží,nic se nekroutí s tím jsem spokojenej a o to v dnešním testu šlo především. Moje rosso corsa hrabe i ohřátá,takže ty Shinka mě asi neminou.Ještě zkusím ubrat tlak,ale i tak je mi tý gumy líto.Dost mě překvapilo,že to relativně zatáčí a ježdění v zatáčce s hrabajícím zadním kolem je docela prdel,kdyby se mi to stalo s krátkou kyvkou,tak se stopro poseru a hodím hasana ,je to o dost jednoduší,začalo mě to bavit a natáhl jsem to za Miloškem a Dewwilem na cígo.Milošek vylít málem s hasičákem,že hořím ,naštěstí se jen roztekl ten tuk v kterým byl vymáchanej bezkroužkovej řetěz a tekl přes řetězový kolečko na svody.Btw.ten řetěz se protáhl snad o pět cm zejtra to proměřím jestli se fakt natáhl nebo jsem jen blbě dotáhl dorazy.Parádně jsem se projel a měl jsem potřebu se podělit o dojmy,přesto,že to datluju jedním prstem už od sedmi
Jj, je to parádní monstrum, fakt to chce vidět naživo škoda, že jsem tam přezouval toho "Cafáče", neměl jsem moc času se pokochat Takže to Shinko mám objednat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: Honzo já jsem z Stevem hoď něco do vrtačky a obrus to bude prdel popíšeš nám chování gumy po ůpravě Třeba je to opravdu tím profilem ducati v GP když si mohla dávat profil jaký chtěla tak jim motorka fungovala pak dorna vše ujednotila a pak se Rossi sklouzl v každé zatáčce a to ještě ducati když byli námitky na ten jejich rám ne rám (krk řízení přidělaný na motoru a druhá část uchycení kyvky zase ze zadu motoru )možná to nějak souvisí s přenosem vibrací a následným negativním vlivem na přilnavost to nikdo neví ale ducati se bouchala do prsou že jejich technologie rámu je nej nej až po čistce negativních lidí ducny v GP je rám klasický jak mají všichni ostatní a funguje to na jedničku (jinak Stoner měl ten pření rámek od motoru a celí krk hliníkoví a Rossi karbonový a jiný profil gum) a jak je vidět tak všechno vždycky se vším a něčím souvisí je to škoda kdyby vedení lépe pracovalo s jezdcem tak by Rossi nemusel zatlouct dva roky
Trošku ji oburnoutím a uvidím, mám to drbat šmirglem nebo drátákem, když to na moto mám za 1.minutku i rovnou ohřátý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 29.04.2015 20:32:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dewwil> Nechceš? To jsem viděl na vlastní oči, je libový www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-780735.html
souhlasim, toho kluka znam a motorky jsou u nej ve 100% peci. Takhle se o ne jen tak nekdo nestara... doporucuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dewwil> Nechceš? To jsem viděl na vlastní oči, je libový www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-780735.html
Je krásný, ale já chci udělat toho Raptora, takže nic pro mě, možná někdy si zas TLR koupím, furt na něj mám nejlepší vzpomínky... Ale líbí se mi, že ceny za origo kousky zas začínají stoupat na ceně, prostě už jich je zachovalých moc málo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: dewwil> to asi neklapne,já jsem hrozně drahej ,ale dík
Já si to myslel, já bych to naše logo na moto asi taky nechtěl, ale třeba takový nějaký nenápadný transparentní logo, aby se vlk nažral a Tele zůstalo celý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jasek> voe , mechanika ti budu dělat za podpis na helmu zdarma, a dobrá, tak ukecám nějaký prkna s parapletem (když teda kozatý, ne) za VIP vstupný do zázemí a na závod zdarma Hele ona to bude na těch sprintech hlavně prdel, jak ti to tu tak rýsuju Tahle bude dobrá, ji uviděj ostatní, utečou a závod máš v kapse
klucí vy jste volové je sváma ale prdel