1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
ps:přeložím ať to je duchyňopřítomné :směji se doma u kompu po práci a teď relaxuji jako starý puberťák s bandou kterou znám osobně a navíc teď poznávám starého šluknovskéhovajčáka!!! (pro pana doktora)
a fčíl: [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] ty vole se ani nevychčím jak klepu po těch smajlach [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Petta píše: Gratuluju, pekna zalezitost.. Led potkavacky obyc verze opravdu nema..
čoveče myslím že je to naopak že má Led potkávačky a dálky "obyč" ,alespoň takto to má poslední verze před touto novou
nedá mi to:třetí foto z vrchu:Zdeněk Paznocht(číslo 65+7)už má 72let a lítá jako satan-Aermacchi 350 známe se velice dobře protože mi dělal plexi na M750-já mu taky trochu pomohl a hlavně se sním jednou opil na Ivoša a spal na jeho dílně a dělá všem hlavně na SS
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Survivor píše: Je to "S"-ko. Klasika nemá M50, nemá el. stavitelný podvozek, nemá barevný TFT displej a pár dalších chujovin. Kufry už dělají jen v té stříbrné barvě, tak je asi budu muset nechat nalakovat, bo co?"
kufry se delaji opravdu jen ve stribrne, pro model 2015..
odrazky na vidlich budou povinne na vsechny motocykly od roku vyroby 2016, bohuzel (euro predpisy 2016), ducati se rozhodla aplikovat je jiz tento rok.
Naposledy editováno 05.05.2015 20:52:46
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
aproppo's ...myslíte že je to se mnou fakt tak beznadějný, když se mě vzadu z těch autobusů líbí nejvíc to RTOčko ?
Naposledy editováno 06.05.2015 07:53:39
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Drippera> ...no já to citím podobně... jen mi příjde, že jste/jsme o to vlastně všichni prosili. Líbily se nám všechny ty technický vymoženosti, kontroly, redukce (mezi hlavou a zadní gumou) ...všechny ty každoročně dopilovávaný systémy. Chtěli jsme každoroční nárůst koní...ale moc nás nezajímalo co to udělá s charakterem a průběhem toho motoru. K tomu se připojí ještě EKO lobby, kterou nikdo z nás asi moc nechce (kromě Sejráka - ten jezdí furt s laufama, lambdou a katíkem ) a je vymalováno. Sterilní, dokonalý a ekologický bajk máme na podnosu.
Ale...objektivně. Už jsme to rozebírali mockrát - díky svý vyhraněnosti, jinakosti a nejednoduchosti ovládání šla Ducati v devadesátých málem pod kytky. Nebejt tenkrát námi znevažovanýho HD co do nich nalili prachy a učili management "how to" nevznikl by třeba SF, možná ani S4RS. Takže museli postupně začít dělat bajky na vlně zákaznickýho chtíče...a tak to zákazníci chtěli. Uhlazovat a nabízet masám - dnes to tak je, jen s tím že Ducati stále provádí PR masáž díky minulosti ... jak jsou výjmeční. Já už nevím ... jediný rozdíly dnes vidím, už jen v brzdách a některých podvozcích (a to je jen otázka času, kdy na ER5ku daj brembo ). Motorově to bude za chvíli "Versys " ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: ... jediný rozdíly dnes vidím, už jen v brzdách a některých podvozcích (a to je jen otázka času, kdy na ER5ku daj brembo ).
já mám znáčky bremba na komplet brzdách i na skůtru yamaha z roku 2005
Podle mě je to záležitost hlavně motormanagementu, kdy už není mechanická vazba od plynu (s tím souvisí kontrola trakce). Jinak 2V a desmo je pořád výjimečný dost, vzducháč taky, ale bůhví jak dlouho se udrží ve výrobě.
2.Kucí ano,Vaše bajky končící řadou 1198 v jakymkoli provedení a kubatuře jsou vlastně ty poslední vostřácký Ducatky,ale nemam iluze,že kdyby v době tvorby SF měla fabrika k dispozici nějaký berličky,že by je tam nešoupla.Vono je to hezký na nějaký najetý 30km trase se projet,ale to nikoho snad nemůže bavit,což je třeba dle mě důvod dripovo neustálýho zkoušení jiných motorek,páč hledá prostě něco srovnatelně vostrýho na čem by se dalo jet i ve dvou,což neexistuje a existovat nebude
3.Ruku na srdce o schopnostech vás jako pilotů a trochu zamyšlení nad požadavkama.Provoz se zahušťuje a zrychluje,stejně jako požadavky zákazníků se zvyšujou ohledně výkonu a použitelnosti,což by bez berliček nešlo.
4.Ohledně designu mi třeba u Panigale nic nevadí.Je to nádhernej bajk a už i tak je dost drahej,než aby se eště musela každých 10kkm dělat nová suchá spojka atd
Na Monstera 1200 už sem si jako zvyk a líbí s výhradama.Třeba nechápu,že je to z levý strany takový kabelohadicárium a posezem bych ho bral vyššího,páč takhle je to trochu prdlavkářský.Asi by se měl s tim SF trochu zkřížit...
Nová MTS je fajn,je moderní a rychlá a teď i bude parádně chránit před počasim...takový hyperGéeSo...
t_freedom píše: Frennky> jejda...a jaký má hovínečka klásnoučky.... no to je ňunínek ....
aproppo's ...myslíte že je to se mnou fakt tak beznadějný, když se mě vzadu z těch autobusů líbí nejvíc to RTOčko ?
...ňunínek s nosánkem jako bambulkou
zmulin> To RTOčko s prosklenou žlutou střechou tam stálo taky - fakt na tehdejší dobu designová bomba .
drippera píše: Všeckým novým dukatkám (malým SF848 počínaje, přes obě Panigále, Monstery 821 a 1200, diavely a konče novu Multistrádou) chybí to, proč jsem si DUCATI tolik zamiloval. Našel jsem to po prvý při vyjížďce na stařičké, ale udělané (spojka a výfuky) MTS1000DS a odešlo to společně s posledním SF1098S. Nevím přesně co to je, jak se tomu říká, někdo to nazývá charisma, charakter, projev nebo co, ale těm novým to prostě schází...
edit: no comment..
Naposledy editováno 06.05.2015 11:08:09
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ducati vzdy bude mit neco navic nad ostatnimi znackami. Je to hlavne fakt, ze se i nadale bude jednat o jedinecne bajky nadhernyho designu plne technickych vychytavek, ktere ostatni znacky budou kopirovat. At uz si poridi clovek jakykoli model (stary ci novy), NIKDY to nebude tuctovka a vzdy s tim udelate paradu, kamkoli prijedete.
a krome exkluzivity si myslim, ze velkou roli hraje i samotna komunita, ktera se na tuhle znacku vaze. Tu u zadnyho jinyho vyrobce (snad jen mozna u H-D) opravdu nenajdete.
Muj nazor, klidne kamenujte
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ogaři! 320tisíc! Tý vole... :-/
Já sa z toho picnu...
Dobrů chuť k vobědu..
Libo! Za chvílečku valím do závodky na sekanou se zelim!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |