Nějak mi nahrálo fotku otočenou, takže orientace je od rotoru dolů
1 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru
Naposledy editováno 15.05.2015 11:06:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
kubacech píše: Schválně jsem se na to mrknul. Mám 2 a ani na jedné v alternátoru olej nemám
No ale to bude tim ze jedna je babetta a druha je italskej srot co ma motor z auta
1 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
gugo píše: No ale to bude tim ze jedna je babetta a druha je italskej srot co ma motor z auta
Které auto má takový zábavný V2 motor? To chci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
kubacech píše: Které auto má takový zábavný V2 motor? To chci
jako co se týče těch neustálých oprav, co na tom děláš od doby pořízení?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
Martas73 píše: gugo>
v manuálu jsem nic takového nenašel a je mi divné, že tam pouze pod tlakem přitéká ale nemá kam odtékat. I v manuálu když je rozkresleno mazání tak na tu stranu nic neteče (tedy by nemělo téct)
[/img]
Ale má to kam odtékat. Když rotor sundáš vypadá to tam zhruba takhle. Navíc ten olej tam být musí kvůli mazání pohonu a volnoběžky startéru.
Naposledy editováno 15.05.2015 14:35:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
Díky moc. Takovou fotografii jsem nikde nenašel a ty otvory dole vzadu nejsou za rotorem vidět. Děkuji všem za odpovědi a diskuzi která ni hodně pomohla. Ušetřila mi spousty času a určitě i peněz. Takže jen přetěsním a už jedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
gugo píše: No ale to bude tim ze jedna je babetta a druha je italskej srot co ma motor z auta
Ne z auta ale z traktoru vyráběného pro armádu- to je fakt. Akorát ho nějakej ožralej ital dal o 90 stupnů blbě! A proto je to extra, protože takovýho idiota už jiný firmy nemůžou sehnat . /Jinak se mi Guziny moc líbí./2 reakcí na tento příspěvek er-5 olej v alternátoru
7 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
J.M.K. píše: A už zase... u magneta, kde nejsou žádné kroužky, uhlíky, ani žádné jiné pohyblivé kontakty, je olej uvnitř magneta normální. Ba napomáhá chlazení statoru.
Docela jsi mě pobavil, jak by motorem rozehřátý olej dokázal trochu chladit vinutí alternátoru , jo možná na začátku, chvíli po startu ale jinak... nevim nevim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) er-5 olej v alternátoru
honzikch píše: Docela jsi mě pobavil, jak by motorem rozehřátý olej dokázal trochu chladit vinutí alternátoru , jo možná na začátku, chvíli po startu ale jinak... nevim nevim
Je pekne ze se bavis, ale on ma pravdu. Vinuti ma typicke maximum kolem 210-220degC pricemz zdrojem tepla je logicky "selfheating" protikajicim proudem. Olej ma cca o 100deg mene a vinuti efektivne chladi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |