pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: Steve fandíme fandíme dej nám vědět co a jak a i to zajíždění informace informace víc info
po prvních 60 km zatím můžu říct že do 6 tis do jede líp než kdy dřív a bez propadů. Z toho jsem měl strach protože vačky a hlavy mohly způsobit že to pojede dole hůř. Murkin odvedl evidentně dobrou práci a vačky dole taky fungujou. Navíc se povedlo základní nastavení karbeců a můžu na tom stavět. Zítra najedu pár stovek, projedu to až do červenýho, a vyměním olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tak to vypadá na skvěle odvedenou práci super pak nám zas časem něco prozrad
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: Dotaz na ladiče. Teoreticky po nákupu jednotky + bambilion čidel je odbrždění a ladění zbytečný?
Jen jsem to v rychlosti prolitnul a myslim, ze je to proste plne laditelna jednotka ala ignitech, motec atd ma nejspis svoje specifika a vylepseni - ale samo se to nenaladi. Mapa zapalovani urcite ne - u vstrikovani tam moznost pripojeni/integrace lambda sondy - ale neni zminka jestli maji ve firmware zahrnute nejake autotune procesy - ale tusim ze ma vyvoj (nebo k nemu ma blizko) na svedomi nekdo odsud z fora takze jestli to tu najde tak da urcite lepsi info, mozna dokonce tu bylo primo tema venovane te jednotce - nevim jestli se nepletu - nick "hrnous" ale to fakt jen takove tuseni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: Stev>
tak to vypadá na skvěle odvedenou práci super pak nám zas časem něco prozrad
jsem s hodnocením opatrnej protože jsem na tom neseděl od října, ale přijde mi že to jede dobře Už mám vyměněnej olej po prvních 500 km. Táhne od nejnižších otáček až do omezovače, ale nějakej prostor pro vylepšení bude. Nicméně kdyby mi to takhle někdo dal jako odladěný, byl bych spokojenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: assassin> Jo, hrnous. Má tu o tom článek , z něj jsem právě pochopil, že by to mělo tak fungovat.
Precetl jsem si to radeji znova, ale "samo" se tam opravdu nic nenastavi - ta jednotka obsahuje obrovske mnozstvi specialnich funkci pomoci kterych dokaze clovek ktery o tom neco vi postavit zapalovaci a vstrikovaci mapy primo na motoru v podstate i bez brzdy, ale opravdu se to vse nenastavi samo pomzmacknuti kouzelneho tlacitka...
Co planujes?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: jsem s hodnocením opatrnej protože jsem na tom neseděl od října, ale přijde mi že to jede dobře Už mám vyměněnej olej po prvních 500 km. Táhne od nejnižších otáček až do omezovače, ale nějakej prostor pro vylepšení bude. Nicméně kdyby mi to takhle někdo dal jako odladěný, byl bych spokojenej.
tak všechno funguje nad míru dobře a prostor na odladění určitě ještě bude protože aby jsi se trefil přesně poměr směs - vzduch na poprvé tak to se stane málokomu po odladění se nám ozvi jsme všichni zvědavý na projev motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Stev> to znám,po zimě mi vždycky příjde,že to letí.Já to ale stejně nepoznám po výměně převodů jsem spokojeně jezdil s otevřeným sacím ventilem a chrochtal si jak to jede,jen mi přišlo divný,že to na rozdíl od asfaltu na betonu nehrabe +-30 koníku v řiti a dobrý doufám,že s převodama na který jsem zvyklej bych to poznal,ale kdo ví
Jašku ty jsi to měl všechno moc na honem honem aby stihl závody tak v tom spěchu ti to nepřišlo ale Murkin s Honzou odvedli dobrou práci a všechno se završilo nad míru dobře (výborně)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: po prvních 60 km zatím můžu říct že do 6 tis do jede líp než kdy dřív a bez propadů. Z toho jsem měl strach protože vačky a hlavy mohly způsobit že to pojede dole hůř. Murkin odvedl evidentně dobrou práci a vačky dole taky fungujou. Navíc se povedlo základní nastavení karbeců a můžu na tom stavět. Zítra najedu pár stovek, projedu to až do červenýho, a vyměním olej
A co jsi s tím motorem vlastně udělal?
A ještě - ta kyvka je z SP1?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
V závorce původní hodnoty: písty CP 98.5mm (98), komprese 11.3 (9.4), vačky s úhlem otevření 256° (245, zdvih stejný), hlavy udělané od Murkina
Jasek píše: Stev> to znám,po zimě mi vždycky příjde,že to letí.Já to ale stejně nepoznám po výměně převodů jsem spokojeně jezdil s otevřeným sacím ventilem a chrochtal si jak to jede,jen mi přišlo divný,že to na rozdíl od asfaltu na betonu nehrabe +-30 koníku v řiti a dobrý doufám,že s převodama na který jsem zvyklej bych to poznal,ale kdo ví
Njn, jen doufám, že za ten zaklepanej ventil nemohly ty jiný domečky, jenže co nám zbývalo, když ty co tam byly, byly do.urvený (rozuměj zedřený jak stará ku.va Blažková, když ji bereš na sucho) jak se dalo a dotáhnutý tak, že byly natažený šroubky domečků...
Pepa1098 píše: Jašku ty jsi to měl všechno moc na honem honem aby stihl závody tak v tom spěchu ti to nepřišlo ale Murkin s Honzou odvedli dobrou práci a všechno se završilo nad míru dobře (výborně)
No hlavně Murkin , tímto se mu omlouvám předminulou středu za telefonát cca v 22:30hod... kdy už jsem měl za sebou s Jaškem skoro 15. hodin práce v kuse a v tu dobu nám to únavou už vůbec nemyslelo a musel si myslet, že si z něj s Jaškem děláme snad prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tak Honzo hlavně že to lítá jak po kolejích ale ty zrcátka to musí být nezvyk a dlouho to potrvá něž to člověk přijme a zvykne si na to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Fidouš.> kyvka je origo s navařenou výztuhou ze starýho fireblada.
V závorce původní hodnoty: písty CP 98.5mm (98), komprese 11.3 (9.4), vačky s úhlem otevření 256° (245, zdvih stejný), hlavy udělané od Murkina
no Steve podle toho co jsi napsal tak to bude uplně jiná motorka s jiným projevem výkonu ku lepšímu jsem na to fakt zvědavý podle mě všechno do hromady to udělá moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: no Steve podle toho co jsi napsal tak to bude uplně jiná motorka s jiným projevem výkonu ku lepšímu jsem na to fakt zvědavý podle mě všechno do hromady to udělá moc
Motorce kupodivu zustava puvodni charakter a to je dobre, proto ji mam. Jen je to lepsi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Motorce kupodivu zustava puvodni charakter a to je dobre, proto ji mam. Jen je to lepsi :)
A o tom je . Pro někoho je tohle "nesmyslnej tuning" a radši si koupí novější výkonnější mašinu, jenže co vybrat ve V2 kromě Ducati a KTM RC? Nikdo jinej už ty sportovní V2 nedělá
Naposledy editováno 16.05.2015 21:46:12
dewwil píše: Pepa1098> Půjdou dolů, dám tam ty šroubovací k heftům...Byl jsem rád, že jsem ty řídítka udržel jak se mi zavřely doprava a neskončil jsem v kopřivách
to je jasný mě by sralo a hlavně když se zablokuje doprava tak bych se v kolonách nikam nedostal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Motorce kupodivu zustava puvodni charakter a to je dobre, proto ji mam. Jen je to lepsi :)
jasný Steve myslel jsem to tak že nárust výkonu bude nahoře i dole s těma vačkama to může být zajímavé když pominu že je to výbrusově nové a objem sice malinko větší ale větší a ta původní komprese snad kromě GS500 to používali jen na motorkách s turbem takovou malou kompresi, myslím že to bude zajímavé jsem na to fakt zvědaví porovnání grafu originálu a nového měření