Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Už jsem si všimla, že všechny teda já našla dvě, co jsou dotažené jsou uškrcené jenže to je dalších 5 tisíc za přepis.
Pak jsem se dočetla, že mám prostě i to ty blbé 2 kW smůlu, ale nevím jak se ta diskuze maže.
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Adush09 píše: Nebo máte někdo zkušenosti? Kolik stojí přepis? Když nemá značky?
Mě to vyšlo na 900 dovozová STK a 500 přepis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Každopádně nějak nevím co si počít, protože ta kawa je prostě skvělá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
K přepisu. Co píšu je má zkušenost, když jsem před měsícem a něco kupoval Guzzi. Dostal jsem k tomu originál It TP, odhlášku a fakturu. Potom a dovozová technická (cena je na rozdílných stanicích rozdílná) a přihlásit. Je o teď od nového roku změněné. Když máš dovoz z EU, tak už platíš jen 500. Loni to bylo dražší, protože si musela platit ještě nějaký správní poplatek, co jim teď EU zakázala
2 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Tudíž varianty pro tebe:
1) dodělat plný Ačko - u nás v DC za 2000
2)počkat si na škrcenou ER5
3) Koupit GS500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
A rozhodně pro mě nepřipadá v úvahu dělat neomezený řidičák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Potom pravou nohu na hlavní stojan. A následně šlápnout plnou vahou na tu páku na stojanu a zároveň táhnout za ten podsedlák nahoru a ono to tam skočí samo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Dosáhnu jen na špičkách, při státní sesedám na pravou půlku zadku.
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Do jiné autoškoly nepůjdu... Tohle už prostě dodělám a je to. Jen mi každý doporučoval tu Kawu, jenže mi nikdo neřekl, že jí vlastně nebudu moc řídit, no takový detail.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
hlavně nekup hned první, aby to nebyla nějaká "paštika"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Spíš mi tedy doporučte jinou motorku, nějakou ovladatelnou, pokud možno menší do těch 35 tisíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Docela pěkná je i Honda CB500 ale tu jsem neviděla na živo.
S tím doporučováním to je tak, že každý radí co se mu líbí, nebo co má. Já bych ti třeba asi poradil GS právě s argumentem, že se nemusí škrtit
http://www.motorkari...s[vyska_sedla]=0-700
pouzij tento link, je tam zadano 15 - 35 kw a výška sedla do 700 mm, jelikož jsi nízká
já mám 168 cm a mám výšku sedla 800 mm
případně si uprav ten filtr
zabere to čas, ale třeba najdeš jinou alternativu