Jenže jsem narazila na problém, že motorka má v TP 37 kW. Nechci platit dalších 10 tis. za přiškrcení a těchto motorek přiškrcených moc není. Našla jsem jednu a byla nic moc.
Nevíte jestli to prostě nějak nejde?
Našla jsem tady i diskuzi, kde byla pro řidičák A2 doporučená...
Děkuji za info.
Naposledy editováno 18.05.2015 21:25:15
2 reakcí na tento příspěvek Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
Adush09 píše: czmabek> Pravda je, že to zkusit můžu :)
A dozvíš se přibližně toto : dovozová STK cca 1200,- - 1500,- schválení tech. způsobilosti na úřadě 1500,- registrace 500,- Ale pozor, seškrcená Kawa ER5 z SRN nemá v originál techničáku vyznačené emise po seškrcení a nutno mít tu žlutou kartičku od " škrtiče" ... v mém případě Alpha Technik - prodejce mi ji poslal dodatečně poštou, jinak další cca 2000,- za potvrzení od Kawa Brno..
Naposledy editováno 19.05.2015 11:37:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
JáraKawa píše: A dozvíš se přibližně toto : dovozová STK cca 1200,- - 1500,- schválení tech. způsobilosti na úřadě 1500,- registrace 500,- Ale pozor, seškrcená Kawa ER5 z SRN nemá v originál techničáku vyznačené emise po seškrcení a nutno mít tu žlutou kartičku od " škrtiče" ... v mém případě Alpha Technik - prodejce mi ji poslal dodatečně poštou, jinak další cca 2000,- za potvrzení od Kawa Brno..
to je právě ten rozdíl o kterém jsem mluvil. EU rozhodla, že bylo-li vozidlo již schváleno pro provoz na území EU, tak se nemusí znovu schvalovat v dovozové zemi. Čili když to bylo přihlášeno v DE, tak už nemusíš platit těch 1500 za způsobilost. Dáš pouze 900(mě stála) za STK a 500 za přepis
Naposledy editováno 19.05.2015 12:22:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A2 vs. Kawasaki ER5
kubacech píše: to je právě ten rozdíl o kterém jsem mluvil. EU rozhodla, že bylo-li vozidlo již schváleno pro provoz na území EU, tak se nemusí znovu schvalovat v dovozové zemi. Čili když to bylo přihlášeno v DE, tak už nemusíš platit těch 1500 za způsobilost. Dáš pouze 900(mě stála) za STK a 500 za přepis
Kubo, máš čerstvější zkušenost - tak tedy bez poplatku za schválení supr, je to levnější, nicméně se šeškrcenou verzí bych se bál problému na STK. Jak se změní výkon, tak se změní i emise / i když k lepšímu / a na našich STK to je problém... který řeší jen Dekra, nebo importér.
To je právě to o co mi jde, ž jsem se dočetla, že jsou s tím prostě problémy. Tohle mi odepsali z dopraváku.
Dobrý den, vážená paní Cardová,
při registraci motocyklu dovezeného do ČR z jiné členské země EU musíte splnit níže uvedené zákonné podmínky.
K žádosti o zápis silničního vozidla do registru silničních vozidel žadatel přiloží
a) doklad o technické způsobilosti vozidla, kterým je
1. technický průkaz silničního vozidla,
2. prohlášení o shodě, nebyl-li technický průkaz vydán,
3. osvědčení o registraci silničního vozidla vydané jiným členským státem a, byl-li vydán, i technický průkaz tohoto silničního vozidla,
4. rozhodnutí obecního úřadu obce s rozšířenou působností o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla, nebo
5. osvědčení o jednotlivém schválení vozidla s platností ve všech členských státech,
b) doklad o technické prohlídce, jedná-li se o provozované silniční vozidlo, s výjimkou vozidel podle § 40 odst. 2 až 4,
c) protokol o evidenční kontrole silničního vozidla, nejedná-li se o nové vozidlo,
d) zelenou kartu vydanou podle zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla5),
e) doklad o povolení k pobytu, o udělení azylu na území České republiky nebo o délce přechodného pobytu, nemá-li provozovatel silničního vozidla trvalý pobyt na území České republiky,
f) potvrzení o zaplacení daně z přidané hodnoty v případě pořízení nového dopravního prostředku z jiného členského státu a
g) dokumentaci obsahující údaje v rozsahu potřebném pro vydání technického průkazu vozidla, pokud nejsou obsaženy v dokladu podle písmene a).
Správní poplatky za zápis vozidla do registru silničních vozidel podle Sazebníku správních poplatků zákona č. 634/2004 Sb., dle položky 26 písm. a , motocykl do 50cm3 300 Kč
motocykl nad 50 cm3 … 500 Kč
S pozdravem za registr vozidel Kotrch Václav