už jsem tady s tím jednou otravoval, když jsem neměl ani tušení, po jakém typu motorky sáhnout. Jde mi o naked na kratší jednodenní výlety + provoz ve městě. Budget je cca 70k. Po dlouhodobém rozhodování jsem to omezil na:
1) gsr 600
2) er6-n
3) fz-6n
Můžu poprosit o nějaká pro a proti? Ostatní vlákna mi moc nepomohla. Zatím jsem našel jen reakce typu: "jedine gsr, jedine er6....atd", většinou jen na základě toho, že na té motorce ten člověk zrovna jezdil, ale málokdy to bylo podložené nějakým argumentem a nebo snad nedejbože fakty
Předem díky..
1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n
Hele , chápu , že seš nerozhodnej , ale nejsem si jistej , jestli je tohle uplně ten nejlepší způsob, jak se dobrat výsledku. Výběr jsi zúžil na tři , řekněme relativně podobný motorky. O každé z nich je tu napsáno spousta , včetně nějakých konstrukčních slabin , nebo věcí o kterých se ví , že zlobí a je na ně potřeba dávat pozor. To jsi , předpokládám už četl. A po nás teď chceš , abysme ti řekli , na čem se ti bude nejlíp jezdit.
Proto by sis měl vzít peníze (na zálohu) , objet pár vytipovaných motobazarů a svézt se na nich. Protože 15 minut na motorce ti dá mnohem víc, než tejden strávenej čtením mouder na fóru. Nakonec jezdit na ní budeš ty....
vikik píše: ...výběr jsi zúžil na tři , řekněme relativně podobný motorky.
Mne tieto motorky prídu doslova rovnaké, preto sa vždy čudujem prečo niekto takto vyberá. Kawa je dvojvalec s trochu nižšie položeným krútiakom, čo aspon mne viac vyhovuje, také to vytáčanie ma už nejak nebaví, dunivejší zvuk, človek nemusí špekulovať nad ladákom ako u R4 kde býva zvuk ako na vysavači...Ale ten design Kawy sa ťažšie rozdýchava, predné svetlo mi tam teda moc nepasuje a budíky či zadná kyvná jak na nejakej číne
Hrumf píše: @Ivan: Shiver se mi libi, ale bohuzel dost vyrazne prekracuje muj rozpocet. Vetsinou jsem ho nasel v prodeji okolo 100k.
Možno má zmysel si došetriť - ona asi len tak pre nič nestojí viac a ked sa ti páči...Naposledy editováno 17.05.2015 11:19:27
Koupil sem gsr, ač se mi nelíbila a ničim mě nenadchla, dokud sem se na ní nesvez. Podvozek i motor je teda úplně jinde než na fz6n. Brzdy jakž takž porovnatelný. Na gsr mnohem, ale opravdu o hodně víc fouká. Příklad: na fz6 sem jel a jel a žádnej kopanec ve výkonu, žádný postrčení a kouknu na tacho a jedu přes 200.. Na gsr jedu jedu, v 8 zatáhne, v asi 11 už trochu víc a jede. Jezdim za 5,6, tak nějak na kochačku (kolem 130 - 150 po okreskách).
Zas fz6 sou levnější..
Pokud si jezdil jen na 125 skůtru a chceš to i hodně do města, tak bych volil v pořadí er6, fz6, gsr
1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n
1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n
FZ6 - vlastnil jsem, tocit a tocit, dole je to beranek nahore kvici a leti
ER6 - ma mlada, brzdy slabota, a celkovej proti vyse uvedym je to podstatne mensi, ram mi prijde ze se obcas zakrouti, jinak dvouval jede hezky, ale pokud jsi vysoky tak asi nic moc. Mam 185 cm a kdyz na to sednu, tak na tom vypadam jako bych to ukrad nejakymu diteti. Jako moto pro holku idealni.
1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n
Tomáš_GSR píše: Gsr je motorové super. Ale ten podvozek - dost tragedie mi přijde spis cestovní než sportovni
no vidis, v sousednim vlakne kde se resily podobny veci naopak GSR vychvalovali kvuli dobrymu podvozku, naopak se hanilo Z750… Ja to rikam furt, ze by se to nemelo tak hrotit. Vic jezdit a min kecat.
e: obecne jsou motorky v tyhle kategorii spis rozpoctovky s mekcim podvozkem. Jde jen o to, jaka bandaska na tom zrovna sedi a taky jak se s tim jede. Kdo presedlava ze sportovne zalozenyho nahace, nebo dokonce sportu, pochopitelne nebude s podvozkem spokojenej. Nicmene da se stim jezdit dost svizne a limit to ma beztak dal nez drtiva vetsina uzivatelu. Jak je videt, co clovek to nazor, takze stejne ti nezbde nic jinyho, nez to projet vsechno a udelat si predstavu. Paklize chces teda mit ten vyber extra precizni. Ja bych koupil to, co se ti nejvic libi a co bude v nejlepsim stavu Mluvim teda o GSR a FZ. ER6 je samozrejme o dost jinci. Mensi, slabsi a dvouval, takze uplne jinej charakter a projev. Ale to uz musis vedet sam, co uprednostnujes. To ti lidi neporadej...
Naposledy editováno 19.05.2015 14:47:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsr600 vs er6-n vs fz6-n
Hrumf píše: Nekolik lidi me varovalo, abych vzal jen FZ6. Po jizde na ostatnich dvou si pri vysce 183cm pry "budu narovnavat nohy heverem".
co to je za nesmysl,183 jeste neni zadna vyska, co by pak meli rikat lidi se 190+ jak jsem psal mam 186-7cm jezdime na er6 prevazne ve dvou a neprijde mi ze bych se nevesel, velka motorka to neni, ale nohy vzdy uplne v pohode... ano po 400km v kuse uz je to neprijemny, spis teda pro zadel,ale to asi na kazdy moto...
1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n
Musim rict, ze GSR mi prisla trochu "tlusta"...
Kdyz jsem si sednul na ER6 a nastartoval ji, tak mi samovolne vyletely koutky usmevu az nekam k usim....) Musim rict, ze zvuk dvou valcu me okamzite dostal.
Pri jizde jsem mel u ER6 mnohem lepsi pocit, ze vsechno jde tak nejak samo.